Hesarin testi oletko liberaali vai konservatiivi aivan huijaus testi eikä kerro kysytystä asiasta mitään.
5 kysymystä jotka liittyvät maahánmuuttoon ja perinteiseen perheeseen. EI lainkaan kysymyksiä päihteistä tai mistään muusta. Miksi he edes julkaisevat tuollaista roskaa?
Minäkin olin testin mukaan konservatiivinen vain sen vuoksi etten pidä nykyisestä maahánmuuttopolitiikasta ja koska pidän Suomea tasa-arvoisena maana. Ja olen ääriliberaali mielipiteiteni kanssa.
Kommentit (63)
Keitä kaikkia pidät tasa-arvoisina?
Vierailija kirjoitti:
Et ole liberaali, hyväksy se.
Perustele.
NÄYTÄT OLEVAN KONSERVATIIVI
Sait pisteitä 500/500
Näiden viiden kysymyksen perusteella olet selvästi konservatiivisempi kuin suomalaiset keskimäärin.
___
Vaikuttaa ihan toimivalta testiltä.
Nk. Liberaaleilla on tapana muuttua konservatiiveiksi kun ovat jonkun asian saaneet läpi. Eli rupevat lain turvin kieltämään heidän näkemystensä kritisoinnin. Kutsuvat vihapuheeksi
Vierailija kirjoitti:
Keitä kaikkia pidät tasa-arvoisina?
Kaikkia, tietenkin. - AP
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005665210.html
Suosittelen jättämään väliin.
Kaikista järkiinsä tulleista tulee vähintään vanhemmiten konservatiiveja.
NÄYTÄT OLEVAN KONSERVATIIVI
Sait pisteitä 324/500
Mitvit?
Toisaalta kysymykset olivat "Oletko jo lopettanut vaimosi hakkaamisen" -mallistoa, että ei tuo tulos sinällään yllättänyt...
Miksi te annatte hesarille yhtään klikkejä eli mainostuloja? Heidän poliittinen agendansa on hyvin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista järkiinsä tulleista tulee vähintään vanhemmiten arvokonservatiiveja ja talousliberaaleja.
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Testataan nyt kun kerran mainostatte.
Kysymykset olivat tyyliin:
Pitäisikö kaikki maailman pakolaíset ottaa suomeen vai oletko rasísti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Testataan nyt kun kerran mainostatte.
Näiden viiden kysymyksen perusteella olet jonkin verran liberaalimpi kuin suomalaiset keskimäärin.
Miksi viiden kysymyksen perusteella annetaan 0-500 pistettä?
Eikös 5-50 olisi oikea pooli?
Vierailija kirjoitti:
5 kysymystä jotka liittyvät maahánmuuttoon ja perinteiseen perheeseen. EI lainkaan kysymyksiä päihteistä tai mistään muusta. Miksi he edes julkaisevat tuollaista roskaa?
Minäkin olin testin mukaan konservatiivinen vain sen vuoksi etten pidä nykyisestä maahánmuuttopolitiikasta ja koska pidän Suomea tasa-arvoisena maana. Ja olen ääriliberaali mielipiteiteni kanssa.
Eli olet humanitääristä apua vastaan, mutta itse haluaisit poltella laillisesti kukkaa? Se on hedonismia, ei liberalismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista järkiinsä tulleista tulee vähintään vanhemmiten arvokonservatiiveja ja talousliberaaleja.
Korjasin.
Eli itsekkäitä mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet humanitääristä apua vastaan, mutta itse haluaisit poltella laillisesti kukkaa? Se on hedonismia, ei liberalismia.
Aika mustavalkoinen ajattelumaailma sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet täysin pihalla siitä mitä liberalismi on. Mutta niinhän punavihreät aina ovat. Ei he olisi punavihreitä jos ymmärtäisivät edes jotain liberalismista.
Et ole liberaali, hyväksy se.