Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään hammashoitolassa äiti n.3-4v lapselleen: ”Kuulitko mitä hammashoitaja sanoi? Hampaat pitää pestä jatkossa vähän paremmin”

Vierailija
03.05.2018 |

Mä kuuntelin vieressä, että joo-o. Eikös se vanhemmille kuulu hoitaa vielä tuon ikäisen hammaspesut. Tai ainakin tarkistaa, että hampaat on pesty.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos se äiti on ne pessyt mut jatkossa pitää pestä äitin vielä huolellisemmin.

Vierailija
2/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. 6v tytärpuoleni vastasi aikoinaan 3v veljensä hampaanpesusta ja tämä oli sossuille ok :) et tuossahan on asiat suht hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sinä tiedät miten hyvin äiti huolehtii, jospa äiti vain yritti saada lapsen suostuvaisemmaksi hampaidenpesua kohtaan :) Jos vähän rauhoittaisi kiukkuamista jne kun joku muukin kuin äiti käskee

Vierailija
4/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee.

Vierailija
5/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan, että  äiti on hampaat pessyt ja nyt sanoi lapselle vaan sen takia, että lapsi ymmärtää, miksi tästä eteenpäin hampaidenpesuun kuuluu tupla-aika.

Vierailija
6/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hirveää on taas kyylä ollut kuuloilla 😂

Vaikka asiahan ei sinulle kuulu, voi olla että ipana riehuu ja rimpuilee hammaspesulla ja äiti yritti maanitella sitä suostuvaisemmaksi.

Vierailija
7/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tosta voi päätellä että lapsi pesis ne itse! Noinhan lapsille aika usein sanottas, vaikka pesijä olis äiti..jos ois tarkottanu lasta, niin sehän olisi sanonut: "hammashoitaja käski sun pestä hampaas paremmin!

Vierailija
8/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä kasvatuksessa lapsi otetaan osalliseksi tekemisestä. Eli vaikka äiti pesee niin puhutaan siitä me muodossa tai passiivissa, mikä valmistaa lasta ottamaan itse asioista vastuun.

Ja kyllä tuoniköinen pesee jo toisen kerran päivässä ihan itse. Ei. Iin kuin aikuinen pesisi vaan niin kuin pieni lapsi pesee.

Eli äidin sanomisessa ei ollut yhtään.

Mitään outoa, päin vastoin :)

Vierailija
9/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin itsekin käyttää tuota kun lapset oli pieniä.

Ajatus oli, että äiti ei ole ainoa, joka hössöttää siitä hammaspesusta, vaan äiti on ollut joka ilta oikeassa kun on vaatinut ikävää hammaspesurituaalia suoritettavaksi.

Vierailija
10/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hä, tuohan on ihan peruskommentti. Varmaan tarkoitettu lapselle vähän kuin "noniin, kuulitko, pitääpä olla reipas iltapesuilla eikä kiukutella". Maailman turhin aloitus ja mitä minäkin tässä kallisarvoista, ainutkertaista aikaani tuhlaan tällaisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän