Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kamalan yksinäinen

Vierailija
03.05.2018 |

Mies ja exä ovat ainoat, joiden kanssa tulee edes juteltua. Olis kiva, jos olis joku jonka kanssa lähteä vaikka kahville sen sijaan, että istun kotona vapaa-ajat.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi lähteä kahville miehesi tai exäsi kanssa?

Vierailija
2/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on täynnä (ilmais)tapahtumia joihin voit osallistua ja harjoitella ihmisiin tutustumista. Kukaan ei tee sitä puolestasi että sen verran joudut olemaan rohkea ja näkemään vaivaa. Osallistuminen tietysti hankalaa jos asut kaukana perämaakunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi lähteä kahville miehesi tai exäsi kanssa?

Exä asuu toisella puolella suomea ja miehen kanssa tulee joskus käytyä leffassa ja syömässä, mutta kaipais sitä muutakin seuraa.

Vierailija
4/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä puolison kanssa eläjät kehtaa valittaa yksinäisyyttä? Mitenköhän edes selviäisivät sinkkuna...

Vierailija
5/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä puolison kanssa eläjät kehtaa valittaa yksinäisyyttä? Mitenköhän edes selviäisivät sinkkuna...

Perheellinenkin voi tuntea itsensä yksinäiseksi, jos ei ole ystävää.

Vierailija
6/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook on täynnä (ilmais)tapahtumia joihin voit osallistua ja harjoitella ihmisiin tutustumista. Kukaan ei tee sitä puolestasi että sen verran joudut olemaan rohkea ja näkemään vaivaa. Osallistuminen tietysti hankalaa jos asut kaukana perämaakunnassa.

Mä tutustun kyllä helposti ihmisiin, mutta kai mussa on joku vika, kun en saa pysyviä kavereita.

Vierailija
7/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekö et koskaan kaipaa jotain muuta juttuseuraa kuin puolisosi?

Vierailija
8/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap odotat, että tuleva paras ystäväsi sattumoisin tulee soittamaan ovikelloa ja pyytämään sinua kahville?

Vai pitäisikö itse nostaa se ahteri sohvalta ja mennä ulos kohtaamaan uusia ihmisiä.

Vierailija
9/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap odotat, että tuleva paras ystäväsi sattumoisin tulee soittamaan ovikelloa ja pyytämään sinua kahville?

Vai pitäisikö itse nostaa se ahteri sohvalta ja mennä ulos kohtaamaan uusia ihmisiä.

Luuletko etten yritä saada uusia ystäviä? Yritän kyllä, mutta jäävät yleensä vain hyvänpäivän tutuiksi. Koskaan eivät lähde mihinkään jos pyydän.

Vierailija
10/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko etten yritä saada uusia ystäviä? Yritän kyllä, mutta jäävät yleensä vain hyvänpäivän tutuiksi. Koskaan eivät lähde mihinkään jos pyydän.

Se on ikävää kun ihmisillä ei ole aikaa 🤔 jokaisella on omat kuviot elämässä mutta jos edes keskusteluyhteys pysyy niin hyvä sekin :)

Minä itse olen kaverina sellainen että en halua lähtee kahviloihin tai ylipäätään harrastaa semmosta hengailukulttuuria. Tykkään olla kotona ja mielellään yksin. Kirjoittelen ennemmin. Onneksi ystäväni hyväksyvät tämän.

Vierailija
11/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen täälläkin, vaikka perheellinen.

Mutta taidan tästä lähteä itseni kanssa kahvioon istuskelemaan, tuntee jotenkin olevansa mukana menossa, vaikkakin yksin.

Vierailija
12/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävää kun ihmisillä ei ole aikaa 🤔 jokaisella on omat kuviot elämässä mutta jos edes keskusteluyhteys pysyy niin hyvä sekin :)

Minä itse olen kaverina sellainen että en halua lähtee kahviloihin tai ylipäätään harrastaa semmosta hengailukulttuuria. Tykkään olla kotona ja mielellään yksin. Kirjoittelen ennemmin. Onneksi ystäväni hyväksyvät tämän.

No eivät oikein vastaa viesteihinkään, enkä tahdo tyrkyttää itseäni, joten en todellakaan pommita. Exä on ainoa joka mun kanssa jaksaa höpötellä, vaikkei samassa kaupungissa asutakaan.

Vierailija
13/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin sä asut? Olen kotiäiti ja lähtisin mielelläni kahville. Turku.

Vierailija
14/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa muuta seuraa. Mutta ihminen voi olla yksinäinen vaikka olisi puoliso, siksi että puoliso tuntuu kerta toisensa jälkeen sulkeutuvan kun pitäisi puhua itselleen ja parisuhteelle tärkeistä asioista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö et koskaan kaipaa jotain muuta juttuseuraa kuin puolisosi?

Vierailija
15/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin sä asut? Olen kotiäiti ja lähtisin mielelläni kahville. Turku.

Etelä-Pohjanmaalla. Kiitos kuitenkin tarjouksesta :)

Vierailija
16/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tutustun kyllä helposti ihmisiin, mutta kai mussa on joku vika, kun en saa pysyviä kavereita.

Ehkä tutustutkin ihmisiin, joilla on jo muutenkin paljon ystäviä, kavereita ja muita ihmissuhteita? Sun pitäisi tutustua sellaisiin, joilla ei vielä ole, mutta jotka haluaisivat uusia kavereita. 

Vierailija
17/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran löytäminen on jopa ärsyttävän helppoa. löydä joku harrastus tai ala tukemaan ~20e/v jotain tautiporukkaa. Ja sitten on kaiken maailman ihmeellisiä järjestöjä ja seuroja. Senkun ilmestyy muutaman kerran ja ennemmin tai myöhemmin jonkun kanssa pääsee juttelemaan ja kohta onkin hyvin tunnettu porukassa.

Ennenkaikkea ei saa pelätä tekevänsä itsensä naurunalaiseksi tai pelleksi. Avaudu niinku äläkä tarkastele muuta maailmaa ihan kuin se olisi ulosteella peitetty niin koko maailma tulee tutuksi. Mukaanlukien kummajaiset joista joutunee sitten hankkiutumaan eroon.

Jo ihan vaikka kirjaston oven edessä istuminen jossain penkissä lukemassa kirjaa toimii jo aika hyvin. Ja varoittelet selkesti kirjastoon tulevia että se on jo suljettu. Saat helposti juttelukaverin jo sillä.

Vierailija
18/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tutustutkin ihmisiin, joilla on jo muutenkin paljon ystäviä, kavereita ja muita ihmissuhteita? Sun pitäisi tutustua sellaisiin, joilla ei vielä ole, mutta jotka haluaisivat uusia kavereita. 

Niin en tiedä. Pari vuotta sitten olin yhdessä tyttöporukassa, mutta syntymäpäivänäni tekivät kaikki oharit ja sen jälkeen olen ollut suurimman osan ajasta yksinäinen.

Vierailija
19/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim mulla ei ole yhtään ketään. Olen aina yksin. Vanhemmatkin jo kuolleet. Olisin ikionnnellinen elämänkumppanista. Jos semmoinen ihme vielä löytyy, en taatusti surkuttele olevani yksinäinen.

Kaikki on elämässä suhteellista, myös ihmissuhteiden määrä ja laatu. Olen aika absoluuttisesti siellä nollakerhossa. Onneksi on Jumala.

Vierailija
20/31 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en tiedä. Pari vuotta sitten olin yhdessä tyttöporukassa, mutta syntymäpäivänäni tekivät kaikki oharit ja sen jälkeen olen ollut suurimman osan ajasta yksinäinen.

Kaikki olivat siis luvanneet tulla, mutta mitään ilmoittamatta kukaan ei tullutkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi