En ikinä tapaa miehen kavereita
Ollaan seurusteltu reilut kolme vuotta, mutta silti olen nähnyt vain muutaman miehen ystävän ihan sattumalta. Minua ei ikinä pyydetä mukaan yhteisiin illanviettoihin, esim. synttäreille tai tupareille. En todellakaan tarkoita nyt mitään poikien iltoja, vaan sellaisia tilanteita missä tiedän muillakin olleen puoliso mukana. Itse pyydän miestä usein mukaan jos näen ystäviäni, mutta hyvin harvoin haluaa lähteä mikä tietenkin ihan ok.
Olen asiasta puhunut miehelle ja kysynyt miksei ikinä kutsu tai halua minua mukaan minnekään. Ei osaa sanoa eikä ole muka kyse siitä että häpeäisi/ ei haluaisi minun tapaavan ystäviään, mutta mitä sitten?! Miltä tämä teistä kuulostaa? Onko muilla samanlaista?
Oon ollut mieheni kanssa nyt 3v. Alussa miehelläni ei juurikaan ollut kavereita, lisäksi asuttiin eri kaupungeissa. Nykyään asutaan yhdessä ja miehenikin on saanut uusia kavereita, joita en ole tavannut.
Kerran mieheni kertoi, että ovat muutaman työkaverin kanssa menossa keikkaa katsomaan, että tulisinko mukaan, keikka on muutaman kk päästä. Vastasin, että tottakai tulen. Kun tämä kyseinen keikka sitten oli, ei mua enää pyydettykään mukaan, ei mainittu enää sanallakaan mun osallistumisesta.
Muitakaan miehen kavereita en ole nähnyt, meillä ei käy kylässäkään ketään, paitsi mun kavereita ja sukulaisia.