Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma työn valitsisin?

Vierailija
02.05.2018 |

Olen viimeisen vuoden sairaanhoitajaopiskelija. Minulla on dilemma kesätyöpaikasta.

Paikka 1:
-tuttu ja turvallinen, eli melko stressivapaa tästä syystä.
-olen suullisesti jo luvannut olla kesän täällä.
-kiirettä pitää ja sijaisia on vaikea saada, eli niska limassa saa painaa menemään. (Akuuttivuodeosasto)
-kolmivuorotyö, eli palkka korkeampi kuin vaihtoehto 2.
-ei vie uralla eteenpäin yhtään.
-mukavat työkaverit
-työvuorot mitä sattuu, mutta on helppo vaihtaa vuoroja muiden kanssa.

Paikka 2:
-unelmien työpaikka. (Leikkuri)
-paikkaa tarjottiin tänään täysin yllättäen.
-en saa päivystää, eli palkka on huono. (Ei mitään lisiä)
-stressaava työ sillä en vielä osaa sitä kunnolla. Perehdytys hommaan kyllä olisi.
-mukavat työkaverit
-työvuorot olisi arkiaamuja. Helppo ennakoida, mutta palkka huono.

Mitä tekisitte? Kummastaki tykkäisin, mutta raha tulis kyllä ihan tarpeeseen. Toisaalta leikkuri on unelmieni työpaikka ja siksi haluaisin sanoa kyllä yllätystarjoukselle. Toisaalta taas tuttu ja turvallinen tietää helpompaa ja stessivapaampaa kesää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ehdottomasti tuon unelmien paikan! Rahaa voi kerätä myöhemminkin. 😊

Vierailija
2/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti leikkuri, jos vaan tosiaan jaksat painaa kesän hommia. Sulla on hyvin hoidetun kesän jälkeen tod.näk. tulevaisuuden työpaikka jo valmiiksi pedattuna.

Ja hyvä sinä! Teet selkeesti jotain oikein kun noinkin vaativasta paikasta pyydetään!!

PS. Siellä ekassa paikassa ymmärtävät kyllä valintasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuri on siis unelmapaikkasi muuten kuin palkan osalta? En itse lähtisi rakentamaan uraa mukavuus-ajatuksella. Mieti miten ammatillinen osaamisesi kehittyy vanhoissa tutuissa työtehtävissä vs. uusissa ja haastavissa.

Vierailija
4/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätyöksi jotain mukavaa ja ennakoitavat vuorot, niin jää aikaa pitää hauskaakin.

Vierailija
5/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, olettaen että senkin palkalla tulee toimeen ilman suurta stressiä raha-asioista. 

Vierailija
6/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaero ei enää valmistumisen jälkeen haittaa ja perehdytyksen jälkeen toki saa tehdä päivystysvuoroja, eli palkkaero ei sitten enää ole niin suuri. Nyt opiskeluaikana tietysti raha on kovasti tarpeeseen, kun töitä ei pysty niin paljon tekemään, ku on koulua, harkkaa ja opparia. Eli paljon sellaista, mistä rahaa ei yhtään saa. En saa mitään tukia.

Vaihdoin paljon parempipalkkaisemmasta työstä sairaanhoitajaksi, sillä leikkuri todellakin on unelmatyöpaikkani.

Pelottaa vaan se, että olen muutenkin kevään opinnoista erittäin väsyksissä. Pelkään, etten jaksa jos koko kesäkin on oppimista. Toisaalta, mulla on tässä nyt harjoittelu kyseisessä paikassa, että voihan olla, että jotain osaisinkin kesällä vaikka nyt tuntuu siltä, että on pihalla.

Ja joo, todellakin opin enemmän uudessa paikassa, kuin tutussa ja turvallisessa.

T: Ap

Vierailija
7/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen. Ei kukaan jaksa paskaa työtä vaikka miten olisi palkkaa. Sisältö merkitsee

Vierailija
8/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeisen vuoden sairaanhoitajaopiskelija. Minulla on dilemma kesätyöpaikasta.

Paikka 1:

-tuttu ja turvallinen, eli melko stressivapaa tästä syystä.

-olen suullisesti jo luvannut olla kesän täällä.

-kiirettä pitää ja sijaisia on vaikea saada, eli niska limassa saa painaa menemään. (Akuuttivuodeosasto)

-kolmivuorotyö, eli palkka korkeampi kuin vaihtoehto 2.

-ei vie uralla eteenpäin yhtään.

-mukavat työkaverit

-työvuorot mitä sattuu, mutta on helppo vaihtaa vuoroja muiden kanssa.

Paikka 2:

-unelmien työpaikka. (Leikkuri)

-paikkaa tarjottiin tänään täysin yllättäen.

-en saa päivystää, eli palkka on huono. (Ei mitään lisiä)

-stressaava työ sillä en vielä osaa sitä kunnolla. Perehdytys hommaan kyllä olisi.

-mukavat työkaverit

-työvuorot olisi arkiaamuja. Helppo ennakoida, mutta palkka huono.

Mitä tekisitte? Kummastaki tykkäisin, mutta raha tulis kyllä ihan tarpeeseen. Toisaalta leikkuri on unelmieni työpaikka ja siksi haluaisin sanoa kyllä yllätystarjoukselle. Toisaalta taas tuttu ja turvallinen tietää helpompaa ja stessivapaampaa kesää.

Ota se, joka stressaa vähemmän, et tule katumaan, takaan sen!!!

Vierailija
9/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköspaikan ottaisin.

Vierailija
10/10 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tietenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän