Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei varsinaisesti ole outo yhdistelmä, mutta valmistustapa taitaa olla outo. Laitan paahtoleivän päälle juustoa ja laitan sen mikroon ja annan olla niin kauan että se menee ylipitkäksi eli juusto "kiehuu" siinä leivän päällä ja hetken päästä kun leipä on vetäytynyt niin se menee ihan korpuksi, ei saa kuitenkaan polttaa mustaksi. Sitten mutustelen sitä hieman jäähtynyttä kovaa leipää joka maistuu ihanasti paistuneelle juustolle.
Kokeile samaa näkkärin kanssa, ei pahaa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus syön kaurapuuroa, sen kaverina on pakko olla tonnikalaa öljyssä.
Tässä on voittaja. Miten on edes tullut kokeiltua?
Tuo ainoastaan vaikuttaa oudolta. Jos tonnaria laitettaisiin leivän päälle, se ei olisi mitenkään outoa. Leipä ja puuro ovat molemmat tehty viljasta.
Joku personaltrainer on antanut tällaisen yhdistelmän, tulee hiilarit ja protskut samassa. Maku ei varmaan ole kovinkaan kaksinen. Toiset syövät kaurapuuroa ja raejuustoa, joka yhdistelmä sekään ei makuhermoja kutkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustoa salmiakin kans, aivan tajuttoman hyvää. Paras kahviherkku ikinä.
Tätä on pakko kokeilla.
No siis pinaattiletut ja poppari mauste (voimauste)
Aivan ihana
Raejuusto ja ketsuppi, maailman parasta!
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen yhdistettynä tonnikalaan (ei maustettuun) maistuu jostain kumman syystä riisisuklaalle. Söin sattumalta ekaksi tonnikalaa purkista ja sen jälkeen otin suklaapalan suuhun ja loppulevy syötiin lusikoimalla näitä suuhun vuorotellen, namm
Tää on ehkä koko ketjun voittaja 😂
Täysvehnä tortillalätyt ja juustodippi👌♥️
Vaniljajäätelö ja hananerotabasco
Näkkileipä sinapilla ja juustolla
Raejuusto ja mustikkakeitto. En voi ostaa tätä kovin usein, koska mun suurinta herkkua, ja syön suunnilleen kerralla litran mustikkakeiton ja ison raejuustopurkin :D
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki muut pitää outona kun mä syön pinaattilättyjä mansikkahillon kanssa.
Pinaatti-, porkkana- tai verilättyjen kans pitää aina olla hilloa. Nam!
Syön näiden kans mitä tahansa hilloa, etenkin jos kotona ei satu olemaan sitä perinteistä puolukkahilloa. :)
Blinit ja maksamakkara. Pippurilla.
En muista olenko vastannut tähän jo, mutta muromysli + vaniljajäätelö + piimä. Aivan sairaan hyvää, ei tosin kauhean outo kai.
Vierailija kirjoitti:
Raejuusto ja mustikkakeitto. En voi ostaa tätä kovin usein, koska mun suurinta herkkua, ja syön suunnilleen kerralla litran mustikkakeiton ja ison raejuustopurkin :D
Minä luulin olevani ainut! Mies yökkii, kun kumoan lautaselle purkin raejuustoa ja kaadan mustikkasoppaa päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Ruisleivän päälle margariinia ja punajuurisalaattia. Lapsena joskus söin ja äskettäin taas pitkästä aikaa.
Hei, mulla sama! Isältä lapsuudessa opittu. Laitan itse lisäksi myös juustoa päälle, nam!
Kuinkakohan moni on polttanut ruohoo, kun on alkanut tällaisia kokeileen...?
Mun mielestä ei lainkaan kummallinen, mutta jotkut on ihmetelly kun pistän maapähkinävoita puuroon.
Salmiakki ja tuoremehu