Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Suu täyteen salmiakkia ja päälle huikka appelsiinimehua, maistuu niin hyvältä.
Jäätelö ja silli. Pizza ja hirvi.
ruisleivälle voita, banaania, hunajaa ja graavilohta
ja chilikastiketta sekä sitruunaa tai limettiä ja valkosipulia
namia
Melkein kaikki muut pitää outona kun mä syön pinaattilättyjä mansikkahillon kanssa.
Hapankorppu mätitahnalla on kuulemma miehen mielestä outoyhdistelmä, mielestäni älyttömän hyvää.
Itellä ei löydy mitään ihmeellisiä, mutta poikaystävä dippaa broileripullia banaanijogurttiin. Alkuun tuli vähän pyöriteltyä silmiä, mut kukin tyylillään.
Perinteinen voi pullasiivun päällä. Mitään muita ihmeellisyyksiä en mielestäni syö.
Kaurapuuron päälle voisilmä ja jogurttia.
Ruisleivän päälle margariinia ja punajuurisalaattia. Lapsena joskus söin ja äskettäin taas pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuron päälle voisilmä ja jogurttia.
tuo on ihan normaalia, itse laitan lisukkeeksi vielä banaania ja mustikoita
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki muut pitää outona kun mä syön pinaattilättyjä mansikkahillon kanssa.
Ihan perus. Vadelmahillo on vielä parempaa. Mitä niiden pinaattilettujen kanssa pitäisi sitten syödä?
Kaurapuuro sianlihakastikkeen kanssa . Hyvää-
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen voi pullasiivun päällä. Mitään muita ihmeellisyyksiä en mielestäni syö.
Näin söi ukkini, muistan! Kuoli sydäriin alle 60-vuotiaana...
Vierailija kirjoitti:
Tulee muuan yksittäistapaus vuosien takaa mieleen. Meillä oli yleensä lauantaina aina karjalanpaistia tai kokonaisena paistettua possunniskaa perunoiden ym. tykötarpeiden kanssa. Lisäksi meillä tehtiin melkein aina myös uunimunavoita (muutama kananmuna ja maitoa desi/muna ja ripaus suolaa), joka sai hyytyä uunin jälkilämmössä. No olin taas viikonloppuna kotona käymässä ja nostelin lautaselle lihaa, perunaa, porkkanaa ja suolakurkkua. Ai, mutta äitihän tehnyt taas munavoita, kun tietää miten paljon siitä tykkään tuoreen rieskan kanssa. Sitä siis iso klöntti vielä lautaselle. Muut alkoivat nauraa, sillä se vaalea hyydyke ei ollutkaan munavoita, vaan uunijuustoa (eli vasikantanssia ternimaidosta), joka on hillon tai kanelin kanssa syötävä jälkiruoka. No, hyvää se oli pääruuan lisukkeenakin, sillä ainakaan meillä ei siihen lisätty ennen paistoa sokeria eli ei ollut makeaa.
Minä syön uunijuuston aina suolaisena. Enkä tiedä suvussani kenenkään syöhän makeana.
Vierailija kirjoitti:
Porkkanat ja juusto. Käärin siis porkkanan ympärille muutaman siivun edamia.
Itse laitan tomaattiviipaleen tai pienen luumutomaatin juuston sisälle, kurkku sopii myös, oikeastaan mikä raaka kasvis tai hedelmän pala tahansa. Mansikkaa en ole kokeillut, mutta on muodoltaan sopiva tähän ruokalajiin.
Juustoviipale sisällä kääriä sipulia.. juu olen raskaana :D
Pienenä söin herneitä juuston sisällä, mutta ei toi varmaan kauheen omituinen ole :D
Ja sitten vielä tämä: Twix patukan dippaaminen veteen tai niin että pureskelee takahampailla twixin sillä tavalla että se jää hampaisiin kiinni (varmaan tosi hammasterveyttä edistävää D:') ja sitten vettä päälle :DDD toi on vähän hassu ja joskus myös vaikea saada se TAIVAAAAALLINEN maku!
Fazerin sininen yhdistettynä tonnikalaan (ei maustettuun) maistuu jostain kumman syystä riisisuklaalle. Söin sattumalta ekaksi tonnikalaa purkista ja sen jälkeen otin suklaapalan suuhun ja loppulevy syötiin lusikoimalla näitä suuhun vuorotellen, namm
Vaniljajäätelö ja etikkapunajuuret. Ihana lohturuoka ja värikin on kaunis.
Teininä paistoin pannulla kalapuikkoja ja raastoin päälle juustoa, välillä iskee himo tähän yhdistelmään!