Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus syön kaurapuuroa, sen kaverina on pakko olla tonnikalaa öljyssä.
Pitääkin kokeilla joskus.
Itse suosin puuron kanssa maksamakkaraa.
Salaneuvosjuusto ja appelsiinimarmeladi. Vehnäpaahtiksella tai creamcrackerillä jos haluaa.
Näkkileivän päälle siveltynä pelkästään mustapippuriketsuppia. Toinen hyvä on raejuusto ja suolakurkku yhdistettynä keskenään. Näillä ihan tosissani herkuttelen!
Tummia oliiveja siivutettuna tai puolitettuna perunamuussissa. Joulun aikaan imelletyssä.
Hyvä tulee.
Leipäviipaleen päälle jauhelihakastiketta, ai että on hyvää.
En tiedä kuinka outona pidetään mutta myös päärynäviipaleet leivän päällä on todella hyvää.
Uskomattomia yhdistelmiä. Peukut kaikille😍
Kuuma kaakao jossa on punajuurisalaattia ja jääpaloja. Siinä samalla patonkia sinapilla ja suolakurkuilla.
Eräänä aamuna keitin kahvia, ja ei ollutkaan maitoa. Oli vain ruoanlaitosta jäänyttä kermaa - pippurikermaa. Tätä sitten kahvin joukkoon. Tosi hyvä yhdistelmä. Kokeikaa. Pippurikahvia.
Rusinaton maksalaatikko ja perunasalaatti yhdessä haarukallisessa, puolet toista ja puolet toista. Maksalaatikko lämmitettynä toki, ja salaatti kylmänä. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Rusinaton maksalaatikko ja perunasalaatti yhdessä haarukallisessa, puolet toista ja puolet toista. Maksalaatikko lämmitettynä toki, ja salaatti kylmänä. Aah!
Oma salainen paheeni on lämmitetty rusinaton maksalaatikko, minkä päälle tulee mansikkahilloa :DD Mummilta opittua!
Ruisleipä ja mansikkajugurtti. Hernekeiton kanssa sinappia sekä ketsuppia. Ei kovin outoja varmaan, jotkut ihmettelee tuota ketsuppia hernekeitossa.
Kylmät lihapullat mansikkahillon kanssa sekä näkkileipä ketsupilla. Miehen pelkäsi suhteemme alussa jatkuvasti että olen raskaana :D
Pinaattiletut makealla sinapilla
Ruotsalaiset syövät muronsa ja myslinsä juurikin piimän kera, nro 12!
Ruisleipä ja uunijuusto, aito ja salmiakki, minttutee ja vodka
Pureskelen samalla purukumia (xylitol minttu) kun juon kahvia (maidolla). Nam!