Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeitä noi jätski+ranskalaiset viestit oikein meinaa, kun on useammallakin. Sotketteko ne keskenään? Hyi helvetti.
Ranskalaiset dipataan pirtelöön frendi teki niin jo
20v.sitten Carrolsissa ,mielellään mansikkapirtelö niin hyvää!!
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus syön kaurapuuroa, sen kaverina on pakko olla tonnikalaa öljyssä.
Mulla on vähän samanlainen.
Itse tehtyä ja pitkään haudutettua hirssipuuroa ja savustettua norjan lohta ja on hyvää.
Ei nyt niin outo, mutta dippailen tässä juuri taffelin perunalastuja (niitä tavallisia) ketsuppiin ja nautiskelen.
Muutoin en sipsejä dippaile, mutta näitä dippailen aina ketsuppiin.
Pinaattilettuja syön yleensä tonnikalan ja puolukoiden kanssa, jos haluan niitä suolasena.
Olen laittanut myös perunasalaattia tohon yhdistelmään, erinomaista, suosittelen.
Ei nämä nyt kovin outoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Ruokayhdistelmä on yhdyssana.
No mille se maistuu?
ruisleipä paahdettuna ja päälle voit, hunajaa, juustoa, ehkä' tomaattia ja kurkkua jos on ja sitten BANAANIA
ai että se on hyvää!
Söin tänään spaghettia, tuoreilla luumuilla, sinihomejuustolla ja briellä. Hyvää oli.
Laitan sinappia kaikkiin ruokiin ja muiden mielestä se on outoa, mutta minusta esimerkiksi täytekakku, puuro, jäätelö tai vaikka kasvissosekeitto sinapin kanssa on vain hyvää.
Riisivelli ja viereen paistettua kalaa, oo nami!
Fazerin sininen, bulgarian jugurtti ja niiden kanssa lasi punaviiniä - taivaallinen yhdistelmä. Se jugurtin hapokkuus yhdessä suklaan kanssa on jotain niin taivaallista, kokeilkaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään spaghettia, tuoreilla luumuilla, sinihomejuustolla ja briellä. Hyvää oli.
Kuulostaa melko välimerelliseltä, ei lainkaan oudolta.
En tiedä onko kovin outoja, mutta.. Raejuustoa jogurtin kanssa, sopii tosi hyvin. :) Juusto keitossa on myös must!
Perunamuusia, kastiketta ja lihapullia. Juotavaksi maito.
Ruputuspatukkaan imeytetty kiveshiki.
Sulkemisaika lähestyy... kirjoitti:
Ruputuspatukkaan imeytetty kiveshiki.
Aah...
Vierailija kirjoitti:
Molok kirjoitti:
Kaurapuuro oltermannilla. Ei missään nimessä kermajuustolla!
Makua ON tosi runsaasti, näin.Oltermannihan ON kermajuustoa, eli mitä ihmettä tarkoitat?
...sitä, että tämä on Porvoosta alkujaankin.
Tonnikala suoraan purkista, päälle sinappia.
Sinappi ja rusinaton maksalaatikko ja suolakurkut.
Nötkötti suoraan purkista sinapilla.
Margariini, jauho,(nakkeja, makkaraa, tonnikalaa ja/tai perunaa jos on) kananmuna hässäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Nakit (kylminä) ja hillo (ihan sama mitä hilloa).
Suolaista ja makeaa, syön näitä aina yöllä, ettei mieheni näe 😁
jugurtti ja nakit. Syön purkista puolet ja tökin sen nakkeja täyteen. Mustikka jugurtti on parasta tähän.
Piti olla maito ja salmiakki...