Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Maksalaatikko ketsupin kanssa, tietysti puolukkasurvosta mukaan. Hyvää on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taffelin tavalliset sipsit ja Jackyn kaakaovanukas (se tummanruskea, ns. koossa pysyvä). Vanukasta joko lusikalla nokare sipsin päälle tai lastua voi käyttää "lusikkana".
Oho, joku muukin syö vanukasta ja sipsejä! Mun lemppari on kyllä sourcream&onion-sipsit (mieluiten Manhattan) kinuskivanukkaaseen (Jacky) dipattuna. Ai että!
Mun suosikki on Kartanot ja maitosuklaavanukas!
Kukkakaalilla täytetyt grilliherkkusienet soijakastikkeen kanssa.
Molok kirjoitti:
Kaurapuuro oltermannilla. Ei missään nimessä kermajuustolla!
Makua ON tosi runsaasti, näin.
Öö, mitä oltermanni sit on?
Pienempänä keitin teetä, laitoin vähän sokeria, en maitoa. Voitelin näkkileivän, dippasin sen teemukiin ja nostin sen valumaan teekupin päälle. Sitten söin kun tee oli imeytynyt näkkileipään ja pehmittänyt sen. Sitten dippasin lisää, annoin pehmittyä ja söin taas. Alkoi tekeen taas mieli kyseistä yhdistelmää kun miettikin :o
Säilykeherkkusienet, tonnikala, katkaravut ja fetajuusto. Päälle reilusti ranskalaista salaatinkastiketta. Kaverit yökkii.
Vierailija kirjoitti:
Pienempänä keitin teetä, laitoin vähän sokeria, en maitoa. Voitelin näkkileivän, dippasin sen teemukiin ja nostin sen valumaan teekupin päälle. Sitten söin kun tee oli imeytynyt näkkileipään ja pehmittänyt sen. Sitten dippasin lisää, annoin pehmittyä ja söin taas. Alkoi tekeen taas mieli kyseistä yhdistelmää kun miettikin :o
Tätä tehtiin lapsena ja välillä se näkkileipä meni poikki ja jäi sinne teehen kellumaan.
Olin syksyllä sairaalassa ja siellä keksin tämän uudelleen, siellä ei ole paljoa tekemistä, niin jopa tämä tuntui mahtavalta.
Pyydystää hain merestä, mädätttää sen ja syö irtokarkkien kanssa.
Hedelmäpommijugurttia ja salmiakkiaakkosia. Nam nam. En ole radkaana
Sinaloah kirjoitti:
Hedelmäpommijugurttia ja salmiakkiaakkosia. Nam nam. En ole radkaana
"En ole radkaana"
Tarkoitatko, ettet ole paksuna?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeitä noi jätski+ranskalaiset viestit oikein meinaa, kun on useammallakin. Sotketteko ne keskenään? Hyi helvetti.
"Ei sotketa vaan dipataan". Meillä mies ja tyttö tykkää. Itse en ole kokeillut. Kerran vahingossa testasivat miltä tällainen yhdistelmä maistuu, kun odottelivat hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus syön kaurapuuroa, sen kaverina on pakko olla tonnikalaa öljyssä.
Tässä on voittaja. Miten on edes tullut kokeiltua?
Tuo ainoastaan vaikuttaa oudolta. Jos tonnaria laitettaisiin leivän päälle, se ei olisi mitenkään outoa. Leipä ja puuro ovat molemmat tehty viljasta.
Popcornit ja Hartwallin omenalimonadi. Tiputtelen niitä sinne limppariin ja syön.
Riisi ja Oreot myös yhdessä muussattuna ja keitettynä.
Eii olee olemasssa ouutoja ruokayhdistelmiä. Kaikki perustuuu ruokakemiaaan eli raaka-aiineiden reaktioihin ja niiden yhteeensopivuuteen.
Saaristolaisleivän päälle fetajuustoviipale, aprikoosihilloa, ohuita suolakurkkuviipaleita, rouhittua mustapippuria!
En oikein tiedä mikä on outoa kun en ole kosketuksissa kulttuuriin, mutta yhtä on hieman ihmetelty.
kananmuna+perunaa+maksapasteija+voita. Muussaan nää ja päälle pippuria.
Ei ilmeisesti sovi 40v sedälle kun kuulemma vauvaruokaa.
Riisi ja päälle ketsuppia