Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Hillosipulit+tomaattipyre--nannaa
Jouluna on pakko päästä herkuttelemaan ruisleipää/joululimppua, jonka päällä kinkkua ja sienisalaattia. Mies ei ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Paahtoleivälle ensin hunajaa ja sitten suolakurkkuviipaleita
NAM
Kokeilin just, tosi hyvää!
Ei pitäisi kommentoida, mutta jos pulla ja maito tai pipari homejuustolla on oudoimpia ruokayhdistelmiä, niin mitä näiden mielestä sitten ne tavalliset on?
Niinpä, pulla gin tonicin kanssa voisi ennemmin kuulua tähän kategoriaan.
Ruisleivälle rasvaa, ketsuppia, juustoa ja pizzamaustetta, syödään mikrossa lämmitettynä (juusto sulaa).
Paahtoleivän päälle laitan välillä voita ja majoneesia.
Pullan päälle voita ja makkaraa.
Naudanlihasuikaleet makealla chilikastikkeella ja tuoreella limellä. Limestä puristetaan mehut lihan päälle, annetaan marinoitua 5 min. Ja syödään limen palojen kanssa.
Saarioisten jauheliha-perunasoselaatikon sekaan hyvin reilusti tulista sinappia, (niin että väri muuttuu keltaiseksi), sekoitetaan hyvin ja ääntä kohti! Ai että on hyvää.
Meillä banaani, suolapähkinä, hunajamarinoidut broilerinsuikaleet, paksu jugurtti ja chili - kaikki sekaisin - oli ihan tavallinen kotiruoka. Mieheni mielestä perheeni on outo 😜
Valkosuklaa dipattuna wasabiin
Ai että on oikeesti hyvää!
Vaniljapehmis chilikastikkeella.
Kokeillessa tulin kerran vastaan silli/ruskea piparkakku/sinihomejuusto Hyväää!
Mulle on ihmetelty useastikin, kun tykkään syödä spagettia jauhelihakastikkeella niin, että mukana on runsaasti ketsuppia ja punajuurisalaattia. Ja kaikki sekoitetaan iloisesti yhteen.
Sianlihakastiketta, jonka sekaan laitetaan mansikkahilloa. Hyvää oli, mutta se kerta oli täysi vahinko. Piti laittaa puolukkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaa dipattuna wasabiin
Ai että on oikeesti hyvää!
Olen tehnyt kampasimpukoille valkosuklaa-wasabikastiketta, ja se oli taivaallinen yhdistelmä.
Maapähkinävoita ja hilloa ruisleivän päällä.
Tällaisilla yhdistelmillä olen vuosien varrella herkutellut:
Edamjuustosiivu rullalle, sisälle rusinoita
Näkkileivän päälle sinappia
Rapeaksi paahdetun tai grillatun paahtoleivän päälle ketsuppia
Pantterikarkit ja suolaiset snacsit samaan aikaan suuhun, nam!