Muistutus: Älkää syökö pillereitä jos ette ole suhteessa
ja aiotte ehkä joskus vielä lisääntyä. Muuten tulee valittua väärä mies.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Kun söin pillereitä, valitsin miehiä, jotka ällöttävät nykyään, kun en syö pillereitä. Tai heidän ihonsa tuoksu ällöttää. Ehdottomasti mies valittava, kun ei syö pillereitä eikä ole raskaana (sama vaikutus kuin pillereillä). Tai ainakin pitää varautua siihen, että kun lopettaa pillerit tai ei ole enää raskaana, niin mies ei enää viehätä.
No toivottavasti kovin moni ei muutenkaan ole raskaana, kun valitsee uutta kumppania...
No, aina joku on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miehen valitseminen ja pillereiden syöminen liittyy toisiinsa?
Tätä on siis tutkittu, että kun naiset eivät ole raskaana eivätkä syö pillereitä, he viehättyvät sellaisista miehistä, joiden kanssa tod näk tulisi terveitä jälkeläisiä. Syödessään pillereitä ja ollessaan raskaana nainen hakeutuu lähisukulaisten (tai saman tyylisen immunijärjestelmän omaavien ) luo, mikä on luonnollista mutta ei hyväksi sopivan kumppanin löytymiselle.
Mikähän taho tämmöisen huuhaatutkimuksen on tehnyt?
Kyllä av-mamman mutu aina tieteellisen tutkimuksen voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla jo pelkkä kuukautiskiertokin vaikuttaa siihen millaisita miehistä he viehättyvät. Epävakaampaa eläintä saa hakea.
Vaan entäpä jos ette valitsisi niitä puolisoitanne p*llulla vaan käyttäisitte vähän järkeäkin siinä valinnassa? Kuulostaisiko ihan hullulta ajatukselta?
Enpä ihmettele yhtään, että olet ilman jäänyt.
Olen saanut enemmän kuin tarpeeksi. Täysin suotta kohotat itsesi jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Kun söin pillereitä, valitsin miehiä, jotka ällöttävät nykyään, kun en syö pillereitä. Tai heidän ihonsa tuoksu ällöttää. Ehdottomasti mies valittava, kun ei syö pillereitä eikä ole raskaana (sama vaikutus kuin pillereillä). Tai ainakin pitää varautua siihen, että kun lopettaa pillerit tai ei ole enää raskaana, niin mies ei enää viehätä.
No toivottavasti kovin moni ei muutenkaan ole raskaana, kun valitsee uutta kumppania...
No, aina joku on. :D
Ja niinhän se Satuhäissäkin todettiin että "jos on raskaana, niin sit on raskaana". :D
Minut pillerit tekivät täysin hermoheikoksi ihmiseksi, itkin hysteerisesti joka ilta, päivällä sain kauheita raivokohtauksia. Kun olin nuorena aloittanut pillerit en osannut yhdistää näitä asioita pillereihin kuin vasta vuosia myöhemmin kun lopetin ne. Ja kappas, huomasin kuukauden päästä että en ole itkenyt kertaakaan, mies oli sama mulkkero paskiainen kuin ennenkin, sama elämä, mutta ei itkemistä ja raivoamista. Joten joo, ei kannata syödä pillereitä jos ei ole ihan pakko.
Mutta kun mä syön niitä pillereitä siksi, etten tulisi raskaaksi.
Sterilontia odotan. En siis todellakaan etsi miestä, jonka kanssa saisin niitä terveitä jälkeläisiä. Kun kerran en niitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miehen valitseminen ja pillereiden syöminen liittyy toisiinsa?
Tätä on siis tutkittu, että kun naiset eivät ole raskaana eivätkä syö pillereitä, he viehättyvät sellaisista miehistä, joiden kanssa tod näk tulisi terveitä jälkeläisiä. Syödessään pillereitä ja ollessaan raskaana nainen hakeutuu lähisukulaisten (tai saman tyylisen immunijärjestelmän omaavien ) luo, mikä on luonnollista mutta ei hyväksi sopivan kumppanin löytymiselle.
Vähän nyt epäilen kyllä, onko tämä tulos saatu useammalla isolla otoksella ilman tilastollista manipulointia jne.
En kyllä itsekään halua hormonaalista ehkäisyä vaikka olen suhteessakin, mutta ei kannata uskoa ihan kaikkiin "jänniin" tutkimustuloksiin joita media hehkuttaa.
Naisella vaikuttaa joka viikko eri hormoni, ja kuten varmasti tiedät, hormonit vaikuttaa ihmisessä ihan kaikkeen. Tottakai hormonitoiminta vaikuttaa myös parinvalintaan, ja kun keinotekoisesti hormonitoimintaa sorkitaan niin totta helkkarissa se vaikuttaa myös parinvalintaan. Se olisi outoa jos pillerit eivät vaikuttaisi mitenkään.
Mä en moisia myrkkyjä syö edes parisuhteessa.
Aion syödä vastaisuudessakin. Minä en halua kamalia kuukautiskipuja ja PMS-oireita, kun kerran saan ne hormoneilla selätettyä.
En syönyt pillereitä suhteen alussa, enkä hetkeen välissäkään. Miehen haju on aina ollut paras kaikista miesten hajuista koskaan. Yhtä paljon olen aina tykännyt miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää käyttäkö hormonaalista ehkäisyä, pilaa vesistöt ja oman hormonitoiminnan.
Oma hormonitoimintani pilaa ihan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ööm, mä oon ihan hulluna mun miekkoseen vaikka en syönyt pillereitä kun tavattiin ja nyt syön. Kai oon sit joku hormonivikainen
Ei tämä tarkoita, että kaikkien yksilöiden kohdalla ajatukset kääntyisivät täysin päin vastoin, vaan että joku mies voi houkuttaa "pilleripäissään" vaikka ilman ei houkuttaisi ja toisin päin.
Suhteeni samaan mieheen parani, kun lopetin pillerit. Ei olla lisäännytty eikä lisäännytä.