Muistutus: Älkää syökö pillereitä jos ette ole suhteessa
ja aiotte ehkä joskus vielä lisääntyä. Muuten tulee valittua väärä mies.
Kommentit (33)
Miten se miehen valitseminen ja pillereiden syöminen liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä on siis tutkittu, että kun naiset eivät ole raskaana eivätkä syö pillereitä, he viehättyvät sellaisista miehistä, joiden kanssa tod näk tulisi terveitä jälkeläisiä. Syödessään pillereitä ja ollessaan raskaana nainen hakeutuu lähisukulaisten (tai saman tyylisen immunijärjestelmän omaavien ) luo, mikä on luonnollista mutta ei hyväksi sopivan kumppanin löytymiselle.
Pillereitä syömättömät lahkolaiset hakeutuvat lähisukulaistensa luo Suviseuroissa.
9 kk myöhemmin syntyy uusi satsi entistä hönömpiä lahkolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pillereitä syömättömät lahkolaiset hakeutuvat lähisukulaistensa luo Suviseuroissa.
9 kk myöhemmin syntyy uusi satsi entistä hönömpiä lahkolaisia.
Tämä nyt ei liity tähän, eikä tietääkseni serkusavioliitot ole mitenkään korostuneita lestadiolaisuudessa, vaikka omasta uskonnostaan valitsisivatkin. Saa oikaosta jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Joo toki lopetan pillerit ja olen sitten kolme tai neljä päivää kuukaudesta täysin toimintakyvytön. Hieno idea.
Jokaisen täytyy punnita hyödyt ja haitat tietysti.
Tää on niin totta. Kun söin pillereitä, valitsin miehiä, jotka ällöttävät nykyään, kun en syö pillereitä. Tai heidän ihonsa tuoksu ällöttää. Ehdottomasti mies valittava, kun ei syö pillereitä eikä ole raskaana (sama vaikutus kuin pillereillä). Tai ainakin pitää varautua siihen, että kun lopettaa pillerit tai ei ole enää raskaana, niin mies ei enää viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on siis tutkittu, että kun naiset eivät ole raskaana eivätkä syö pillereitä, he viehättyvät sellaisista miehistä, joiden kanssa tod näk tulisi terveitä jälkeläisiä. Syödessään pillereitä ja ollessaan raskaana nainen hakeutuu lähisukulaisten (tai saman tyylisen immunijärjestelmän omaavien ) luo, mikä on luonnollista mutta ei hyväksi sopivan kumppanin löytymiselle.
Vähän nyt epäilen kyllä, onko tämä tulos saatu useammalla isolla otoksella ilman tilastollista manipulointia jne.
En kyllä itsekään halua hormonaalista ehkäisyä vaikka olen suhteessakin, mutta ei kannata uskoa ihan kaikkiin "jänniin" tutkimustuloksiin joita media hehkuttaa.
No tämä selittääkin sen, miksi en ole ymmärtänyt, mitä tuossa exässä joskus näin. Ihan siitä ihon tuoksusta lähtien. Ja siis pillereitä söin tavattaessa.
Naisilla jo pelkkä kuukautiskiertokin vaikuttaa siihen millaisita miehistä he viehättyvät. Epävakaampaa eläintä saa hakea.
Vaan entäpä jos ette valitsisi niitä puolisoitanne p*llulla vaan käyttäisitte vähän järkeäkin siinä valinnassa? Kuulostaisiko ihan hullulta ajatukselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän taho tämmöisen huuhaatutkimuksen on tehnyt?
En söisi e-pillereitä edes suhteessa. Liikaa sivuvaikutuksia.
Ööm, mä oon ihan hulluna mun miekkoseen vaikka en syönyt pillereitä kun tavattiin ja nyt syön. Kai oon sit joku hormonivikainen
Pillereiden syöminen on ympäristörikos.
Vain putkiaivoiset, laajempaan ajatteluun kykenemättömät taliaivot valuttavat vesistöihin kehonsa hormonitasapainon paskovan lääkityksen hormonijäämät (e-pilleritkin on SÄÄNNÖLLINEN LÄÄKITYS).
Myös hormonaalista ehkäisyä naiselta vaativat miehet tulisi tuomita ikuiseen selibaattiin.
Toivottavasti hormonaalisesta ehkäisystä päästäisiin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vain putkiaivoiset, laajempaan ajatteluun kykenemättömät taliaivot valuttavat vesistöihin kehonsa hormonitasapainon paskovan lääkityksen hormonijäämät (e-pilleritkin on SÄÄNNÖLLINEN LÄÄKITYS).Myös hormonaalista ehkäisyä naiselta vaativat miehet tulisi tuomita ikuiseen selibaattiin.
Saitko itsesi kiihkoiltua solmuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain putkiaivoiset, laajempaan ajatteluun kykenemättömät taliaivot valuttavat vesistöihin kehonsa hormonitasapainon paskovan lääkityksen hormonijäämät (e-pilleritkin on SÄÄNNÖLLINEN LÄÄKITYS).Myös hormonaalista ehkäisyä naiselta vaativat miehet tulisi tuomita ikuiseen selibaattiin.
Saitko itsesi kiihkoiltua solmuun asti?
Ei kiihkoilusta mene solmuun!
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Kun söin pillereitä, valitsin miehiä, jotka ällöttävät nykyään, kun en syö pillereitä. Tai heidän ihonsa tuoksu ällöttää. Ehdottomasti mies valittava, kun ei syö pillereitä eikä ole raskaana (sama vaikutus kuin pillereillä). Tai ainakin pitää varautua siihen, että kun lopettaa pillerit tai ei ole enää raskaana, niin mies ei enää viehätä.
No toivottavasti kovin moni ei muutenkaan ole raskaana, kun valitsee uutta kumppania...
Älkää käyttäkö hormonaalista ehkäisyä, pilaa vesistöt ja oman hormonitoiminnan.
Joo toki lopetan pillerit ja olen sitten kolme tai neljä päivää kuukaudesta täysin toimintakyvytön. Hieno idea.