Oletko koskaan teeskennellyt ettet ole kotona kun olet katsonut ovisilmästä
Ja siellä on vieras henkilö tai joku ärsyttävä tuttava.
Kommentit (10)
En, mutta avaamatta olen jättänyt.
En avaa iltaisin ovea jos rappukäytävässä ei ole valoja.
Jos ei ole sovittu käynnistä en yleensä edes avaa ovea saati, että kiinnostais käydä katsomassa kuka siellä on.
Ei ole ovisilmää, mutta olen jättänyt avaamatta oven.
En usein, mutta joskus haluan vain olla hektisen arjen keskellä rauhassa ne kerrat kun todella voin. Toisaalta, luotan siihen että jos jollain olisi jotain todella tärkeää asiaa, hän soittaisi ovikelloa useammin ja kovemmin tai soittaisi. Luultavasti joku lasten kavereista on ollut ovella, jota en ole avannut.
No en, sieltä rappukäytävästä näkee yleensä hyvin, jos joku kurkkaa ovisilmästä. Normisti sisäovi kun on kiinni, niin sen valaisuuden muutoksen näkee helposti, mikä syntyy oven avaamisesta ja pään työntämisestä ovisilmän eteen.
Minkä lisäksi sen sisäoven avaamisen kuulee helposti.
Eli aika hemmetin noloa tuollainen.
En käy edes katsomassa ovisilmästä, en avaa ovea jos ei ole sovittu että joku on tulossa.
Kaverin hullu ex oli ottanut minut seuraavaksi kohteekseen. Kännissä tuli paukuttamaan ovea ja huutamaan. Kämpässä ei ole sisäovea, joten hiivin katselemaan ovisilmästä ja pysyin siinä muutaman minuutin, kunnes soitin poliisit.
Mä en avaa tuntemattomille virpojille. Näen sohvalta, olohuoneen ikkunan kautta, kuka meidän ovelle tulee.
Olen ja pelästyin ihan pirusti, kun siitä näkyi pelkkä silmä.