Pahimmat ruokasyntinne?
Satutteko tykkäämään jostakin ruoasta, josta ei "kuuluisi" pitää tai onko teillä jotain salaisia paheita tai erikoisia ruokayhdistelmiä?
Minun syntini on, ja kehtaan myös tässä tunnustaa että pidän enemmän kaupan valmiista guacamolesta ja tomaattisalsasta kuin itse tehdystä.
Joskus tulee himo niihin kaupan valmiisiin juustopastoihin, joita myydään kuivaruokana pussissa ja joihin lisätään vain vesi. En tiedä mikä niissäkin sytyttää, mutta varmasti en tykkäisi niin paljon jos itse tekisin. Joku eineksen maku varmaan himottaa.
Mitäs tunnustettavaa teillä on? Ja toivoisin, että ketju pysyisi sellaisena, ettei ketään syyllistettäisi ruokasyntien takia. Kaikilla meillä niitä varmasti on, joten antaa palaa :)
Kommentit (541)
Ulkomaisen ruuan kuten tomaattien osto. Tiedän, että Co2:ta syntyyy ja eettisyyttä ulkomaisessa safkassa ei ole grammaakaan (orjatyötä) mutta se hinta. V***aa.
Syön aivan oikeaa ruokaa alkuperäisistä raaka-aineista tehtynä.
Olen varmaan aivan hirveä ihminen, kun ei vaan nappaa soijanakko, nyhtökaura tai härkis.
Forssan perunasalaatti ja kylmät kivikylän nakit. Voi nam!
Joskus laitan banaanin tai kurkun pyllyyn
Syön melkein joka päivä eineksiä, pullaa, vanukkaita, karkkia, perunalastuja ja juon energiajuomia. Syön harvoin mitään tuoretta, kuten kasviksia, hedelmiä tai marjoja.
Olen koukussa riisikakkuihin. Saatan syödä kaksi pakettia samana iltana ilman mitään päällisiä, siis ihan perus suolattuja riisikakkuja. Vedän niitä kuin sipsejä.
Joskus tekee ihan sairaasti mieli Saarioisten jauhelihapizzaa, eineslihaperunasoselaatikkoa, lihariisipasteijoita, lihapiirakoita, makkaraa...HK.n bleu runsaalla juustokuorrutuksella, aah!
Mutta kun olen kasvissyöjä...yritän ainakin olla. Pari-kolme kertaa vuodessa sorrun kuitenkin, ja vedän just jotain uunimakkaraa ja lihaperunasoselaatikkoa yksin ollessani ja salaa, niin paljon että meinaa maha revetä. Mitään pihviä tai kanankoipea ei tee ikinä mieli, mutta nää einekset on mun salainen himon kohde.
Rakastan kuppinuudeleita! Lisään niihin vielä suolaa, syön nuudelit ja juon liemet päälle.
Tykkään suolakurkuista. Välillö voin syödä niitä kokonaisina suoraan purkista.
Kyllä se on se kylmä nakki suoraan pussista. Taivaallista. Menee sellaisenaan tai leivän täytteenä. Yritän syödä terveellisesti ja ruoat epäteollisista raaka-aineista alusta asti itse tehden, mutta....
Kärsin pahasta masennuksesta ties monettako vuotta putkeen ja olen ilmeisesti nyt taantunut lapsuuteni makumuistoihin, koska ainoa ruoka, joka minulle maistuu, on ne samat einekset, joita äitini jätti jääkaappiin kun oli itse illat töissä: Saarioisten roiskeläpät, halvat hampurilaiset ja hodarit, valmiskeitot...huoh. :( Olisihan se kiva hoitaa kroppaansa syömällä oikein, mutta kun EN JAKSA!!
t. tiskialtaassa makaa 3 viikon takaiset tiskit
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli raskausaikana outo mieltymys cashew pähkinöihin kermaviilillä. Eli sekoitin cashewpähkinöitä kermaviiliin ja söin lusikalla :D vieläkin tulee tehtyä noin
Minä taas söin broileripyöryköitä mansikkajogurtissa! O_O
t. toinen odottanut
Suklaa. Mutta erityisesti Fazerin Suffeli Puffi -pussit. En tiedä mikä siinä on, mutta tuon pussin jos saan käsiini, se menee kerralla. Aina. Ja on sen verran kokoa pussilla että sen syötyä on yleensä huono olo ja välitön katumus, joka ei kuitenkaan auta taas ensi kerralla kun on pussi käden ulottuvilla. Tästä syystä olen nyt antanut itseni ostaa tuo Suffeli-pussi vain jos vien sen pussin illanviettoon, jolloin en saa syötyä kaikkea yksin :D
Ja ne piparidominot, oijoi, onneksi niitä myydään vain joulun aikaan ja pienemmissä pakkauksissa.
Mulla taitaa olla sivistyksessä aukko, en ole koskaan syönyt makaronia voilla. Arvatkaa tekeekö nyt mieli sitä? Kaapissa on vain täysjyvää, pakko lähteä kauppaan ostamaan perusmakaronia ja hukuttaa se voihin. :D
Äijän leipoma myrkkykeksi...
Puhurin voileipä kahvin kera.
Villapaidat samankaltaiset parilliset
Nutrion 3, varastointi.
Äijän pihtaamat halkaisija sovittelu teet.
Traumoja kirkon leipäjonosta....
Eritoteen ei maistu ruokaa heitellään kun ei halua olla niin Paulan Satumaiset Tippaleivät
Alkoholi ja
Paha mieli tuli myös kun stadin Mirkka ei tuota nähtyään kotiäidin terveys leivokset olikin sitä mieltä että jatketaan lasua.
Antin pähkinät.
Syntini ruokavaliossa myrkytys jos kysyy Toppilan uunilta, patterit voi muute kokeilla suuhun onko niissä virtaa kielen.
Syönyt ruokaa jotta poltan ruokasavut.
Terveisiä Sikke Sumarille
Diakonin kuoriaisille
Pizzan tilaus on jännittävää
Appelsiini pinaatti sose on yrttinen sosekeitto
Raskausajan syntejä oli töiden jälkeen silloisesta lähiSiwasta haettu kinkkuhomejuustoananas valmispitsa jonka soin kylmänä. Se vaan oli niin hyvää.
Yhteen aikaan vetelin hetkessä litran jotain herkkujäätelöä. Nyt ei enää menis niin paljon, joskus näinkin päin. Nykyherkkuja on mikrossa lämmitetty leipä johon päälle paljon oivariinia ja juustoa. Joskus pitää saada ruisleipää maksamakkaralla.
Olen kasvissyöjä, lähes vegaani normaalissa arjessa, mutta lomalla buffet-aamiaisella joko laivalla tai hotellissa syön himoiten rapeaa pekonia, mikäli olen maassa, jossa sikaa tarjotaan.
Ja kärsin seurauksena kauhean ummetuksen, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvissyöjä, lähes vegaani normaalissa arjessa, mutta lomalla buffet-aamiaisella joko laivalla tai hotellissa syön himoiten rapeaa pekonia, mikäli olen maassa, jossa sikaa tarjotaan.
Ja kärsin seurauksena kauhean ummetuksen, tietenkin.
Lomareissulla mua ummettaa aina. Syön tai jätän syömättä mitä vain. Mistä johtunee moinen.
Saarioisten maksalaatikkoa rusinoilla ja reilusti puolukkahilloa. Palvelutiskistä mustaa makkaraa ja sen kanssa taas reilusti puolukkahilloa. Molempien kyytipoikana rasvatonta maitoa. (työkaverit pitää mua ihan kahjona näitten takia...)
Monen mielestä se tuntuu olevan se, kun EN tykkää juustosta leivän päällä - ellei kyseessä ole tyyliin lämppärit, joissa on kypsennettyä juustoa.