Pahimmat ruokasyntinne?
Satutteko tykkäämään jostakin ruoasta, josta ei "kuuluisi" pitää tai onko teillä jotain salaisia paheita tai erikoisia ruokayhdistelmiä?
Minun syntini on, ja kehtaan myös tässä tunnustaa että pidän enemmän kaupan valmiista guacamolesta ja tomaattisalsasta kuin itse tehdystä.
Joskus tulee himo niihin kaupan valmiisiin juustopastoihin, joita myydään kuivaruokana pussissa ja joihin lisätään vain vesi. En tiedä mikä niissäkin sytyttää, mutta varmasti en tykkäisi niin paljon jos itse tekisin. Joku eineksen maku varmaan himottaa.
Mitäs tunnustettavaa teillä on? Ja toivoisin, että ketju pysyisi sellaisena, ettei ketään syyllistettäisi ruokasyntien takia. Kaikilla meillä niitä varmasti on, joten antaa palaa :)
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkkihernekeitto on hyvää. En jaksa tehdä itse hernekeittoa alusta, kun olen ainoa perheessä, joka sitä syö. Sama pinaattikeitossa, hyvää se on pakasteena.
Vaatiihan se tiettyä jaksamista, kun se keitto itsekseen kiehuu.
Mä syön purkkihernarin kylmänä suoraan purkista. On hyvää. En myöskään ole koskaan itse tehnyt hernekeittoa, koska purkissa on niin paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkkihernekeitto on hyvää. En jaksa tehdä itse hernekeittoa alusta, kun olen ainoa perheessä, joka sitä syö. Sama pinaattikeitossa, hyvää se on pakasteena.
No jos yksi ihminen syö hernekeittoa, niin sama se on ostaa valmiina.
-eri
Joo, meillä vain yksi (lapsi) tykkää hernekeitosta. Olen harkinnut itse tekemistä, mutta kun kulutus on 1 lapsen annos joka toinen kuukausi seisoisi ne hernekeitot aika kauan täyttämässä meidän pakastinta.
Joskus yksin ollessa tulee vedettyä litra jäätelöä kerralla. Oikeastaan pelottavaa miten helposti se uppoaa, hah! Huom nillittäjille, teen näin max. 4 kertaa vuodessa. Yleensä syön terveellisesti mutta joskus on ihanaa vetää överit. Johtuu varmaan siitä kun lapsuudenperheessä sai vain pikkuriikkisen siivun jäätelöä kerralla ja senkin erittäin harvoin. Nyt nautin kun on oma lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pikakahvi on pahempaa kuin normaali. Ja vielä syntisempää on se, että Pirkan pikakahvi on lempparini
Tarkoitit varmaan parempaa. Sama juttu, Lidlin pikakahvi on parasta. Tai en tiedä, täytyypä testata tuo Pirkka.
Joo Tarjotin parempaa. Autocorrect taas muokkailee viestejäni
Nyt on taidettu vapun kunniaks nauttia muutakin kun kahvia🍻
Mä tykkään kymästä pizzasta enemmän kuin lämpöisestä. Joskus opiskelija-aikoina tuli ostettua niitä Saarioisen pizzoja, kun olivat usein tarjouksessa ja lämmittämättä söin ne. En ole tainnut tunnustaa kenelläkään tätä kulinaristi puoltani....
Fazerin ruispuikulaa päivän jokaiseks ateriaks on mun synti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön purkkihernarin kylmänä suoraan purkista. On hyvää. En myöskään ole koskaan itse tehnyt hernekeittoa, koska purkissa on niin paljon parempaa.
Mistä sä tiedät, että purkkihernari on parempaa, jos et ole itse tehnyt?
Oon lapsesta asti tykännyt sekottaa ketsuppia perunamuussin sekaan, tai punajuurisalaattia jos sitä sattuu olemaan tarjolla!
Ja riisin sekaan salaattikastiketta, riisi on muuten kamalan pahaa.
Lihapiirakka ja kahvi, jälkkäriksi suklaalevy. Nautitaan sohvalla löhöten.
Paistettu jauheliha kaupan imelletyn perunalaatikon sekaan, ihanaaa
Joskus, varsinkin pienessä darrassa, tulee hillitön himo purkkiherkkusieniin. Siis niihin suolaliemessä lilluviin kokonaisiin. Niissä vaan on valtavasti eroja, parhaimmat on Lidlin sekä Pirkan lasipurkissa myytävät.
En ikinä ole tehnyt itse joululaatikoita paitsi kerran porkkanalaatikkoa. Saarioisten laatikot kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että purkkihernari on parempaa, jos et ole itse tehnyt?
Olen syönyt muiden itsetekemiä, eikä ne koskaan ole voittaneet purkkihernaria, jonka voi tosiaan syödä vaikka kylmänä. Miksi lähtisin itse edes kokeilemaan?
Tietääkö ap edes mitä synti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikroranskalaiset!
Millaisia ne on? Jääkö lötköiksi? Kiinnostaisi kokeilla mutta jostain syystä ei ole tullut ikinä ostettua.
Syön metwurstia suoraan paketista. Illalla voi mennä koko paketti valkosipulimetwurstia.
Hei AP,
Ymmärrän että sinua nyt huolettaa, mutta saat kuulua uskoomme, vaikka tekisit ruokasyntejä. Synnit annetaan anteeksi, Jeesus sen antaa anteeksi. Jeesusta ei kukaan ole ikinä nähnyt, mutta uskomme häneen.
Olemme lampaita.
Syntejä saa tehdä. Olen kerran syönyt käpyä.