Onko sinulla mahdollisuus piereskellä työpaikallasi?
Millasta työtä teet? Onko soveliasta päästellä kaasuja ulos vai häiriintykö joku?
Kommentit (18)
Kyllä on enkä epäröi sitä käyttää. Oma työhuone.
Luulen että kaasuauton tyhjäkäyntiä.
Voisin varmaan piereskellä ja syyttää vanhuksia siitä, töissä on pidätyskyvyttömiä vanhuksia joilta voi päästä muutakin kuin pieruja niin ehkä kukaan ei tajuaisi että minä se olen kun haisen.
Minulle on kyllä opetettu että piereskely ei ole muiden seurassa soveliasta niin en meinaa töissä piereskellä vaikka voisin.
On ainakin vessassa ja ehkä joskus olen yksin jossain huoneessa.
Joo, on sellaiset perseeseen liitettävät kohdepoistot.
Vähän heikosti on työpaikalla. Kaasutan aamupierut yleensä työmatkalla strategisesti metron ruuhkaisissa liukuportaissa ylös päin nousetassani toivottaen takanani seisoville siunattua työpäivää. Sama myös työpäivän lopuksi ostoskeskus Redin liukuportaissa (tai hississä) metrotasanteelle noustessani.
Olen tärkeä viranomainen ja oman pierun haistelija. Enpä juuri muuta teekään. Pidän huolta, ettei muiden pierut pääse pilaamaan omani tuoksua. Sukulaisuuden perusteella sain paikan.
Juu. Olen kotihoidossa töissä. Asiakkaani ovat suurin osa erittäin huonokuuloisia ja tuskin haistavatkaan juuri mitään. Ja piereskelevät itsekin.
Saan olla melkein aina yksin toimistolla joten kyllä.
Mahdollisuus on aina ja tilaisuudet luodaan itse. Kaasuttelen pitkin päivää jos siltä tuntuu. Joko avoimesti avotilassa jossa on hyvä ilmanvaihto ts. lemut leviää koko tilaan niin nopeasti ettei kukaan voi olla varma mistä haju on lähtöisin. aika usein joutuu haistelemaan muiden pieruja eli en ole ykisn asian kanssa XD Miesvaltainen työpaikka niin kukaan ei jaksa nostaa meteliä paskankärystä.
Enkä mä nyt päivät pääksytysten ryppyreikää kurita mutten pidättelekään jos tuntuu painetta. Olen herkkävatsainen ja siten helposti kaasuuntuvaa sorttia. Pröötprööt tutut ja vieraat, tuhnuttelemisiin!
Mulla on uniapnea ja C-pap laite öisin, joka työntää ylipaineella ilmaa myös vatsaan suolistoon ja pieretys on välillä infernaalista. Onneksi ei enää tarvitse olla töissä. Se oli kauheaa aikaa asiakaspalvelutyössä.
On mahdollisuus, samalla nuuhkin kiveshikeäni.
Tarkoitatko farttailua? Tarkenna.