Sinä, joka roikut av:lla vappuaattona: Mikset ole juhlimassa?
Itse en juhli, koska asun maassa, jossa kukaan muukaan ei juhli vappua. Vaikka tuskin juhlisin Suomessakaan, vappu on aina ollut mun mielestä jotenkin typerä juhla, en tykännyt edes nuorena.
Kommentit (93)
Meillä on alle kouluikäisiä ja kouluikäisiä lapsia ja muutama kaverikin yökylässä. On käyty juhlimassa joskus muulloin, mutta en näe tarvetta vaikka erityisesti juhannuksena, vappuna tai uutena vuotena juhlia aikuisten kesken. Haluan että lapsilla on kiva ja turvallinen olo ja mukavat muistot juhlapyhistä ym. Kavereita nähdään, keikoilla käydään tai istutaan iltaa muuten harvakseltaan. Joskus on pyydetty kaveriperheitä kylään tai käyty kaveriperheillä esim.vappuna, nyt ei jaksettu.
Aamulla töihin 5.45, ei jaksa mihinkään lähtä.
Tulin töistä joskus kymmenen maissa illalla, sitten lähdettiin kaupunkiin ajelemaan miehen ja hänen kaverinsa kanssa parit lenkit, josta sitten kahvillakäynnin jälkeen puolilta öin nukkumaan.
Että jos juhlimisella tarkoitetaan juomista tms. Niin ei jaksa enää juurikaan, taisi olla neljäs vappu selvinpäin.
Teini-ikäisenä mustakin vappu oli yks vuoden siisteimmistä dokausjuhlista koulujen päättäjäisten ohella. Sittemmin kasvoin aikuiseksi ja kalenteridokaaminen alkoi menettämään arvoaan :)
N36v
Vietämme perhevappua. Teinit pelasivat läpi yön ja me vanhemmat katsoimme filmejä kolmeen saakka yöllä.
Ei kiinnosta sikailla ja sotkea. En syö makkaroita enkä käytä alkoholia. Miten pitäisi juhlia?
Hyvä etteivät kaikki juhli vappua. Muovijätettä ja roskia. Helsinkiläiset ympäristötietoiset hipsterit juhlineet minunkin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etteivät kaikki juhli vappua. Muovijätettä ja roskia. Helsinkiläiset ympäristötietoiset hipsterit juhlineet minunkin puolestani.
Juhlijat sikailivat Helsingissä vappuaattona tavallista enemmän – siivoamiseen tarvittiin 21 työntekijää ja 600 000 litran roskikset
Vappu on punikkien aprillipäivä, ei oikein kiinnosta tämmöisen juhliminen.
Juhlittiin jo eilen, tänään lepäillään :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on alle kouluikäisiä ja kouluikäisiä lapsia ja muutama kaverikin yökylässä. On käyty juhlimassa joskus muulloin, mutta en näe tarvetta vaikka erityisesti juhannuksena, vappuna tai uutena vuotena juhlia aikuisten kesken. Haluan että lapsilla on kiva ja turvallinen olo ja mukavat muistot juhlapyhistä ym. Kavereita nähdään, keikoilla käydään tai istutaan iltaa muuten harvakseltaan. Joskus on pyydetty kaveriperheitä kylään tai käyty kaveriperheillä esim.vappuna, nyt ei jaksettu.
Ajattelitko siis, että juhliminen = ryyppäämistä? Meidän lapsilla on kiva ja turvallinen olo ja mukavat muistot juhlapyhistä, "vaikka" juhlimmekin niitä :) Alkoholiakin juodaan ruoan kanssa, mutta ei olla kännissä.
Kärsin unettomuudesta ja nukuin 1,5 t viime yönä. Jos jaksan käydä ostamassa kaupasta munkkeja näillä unilla, se on minulle suuri suoritus. Syön, makaan ja toivon että nukun ensi yönä paremmin.
T: Diagnoosina vakava masennus ja unettomuus
Mulla on räkätauti, eli lentsu ja mulla on tylsää. En viitsi lähteä tartuttamaan tätä muihin juhlijoihin. Menee tää vappu näinkin.