Sinä, joka roikut av:lla vappuaattona: Mikset ole juhlimassa?
Itse en juhli, koska asun maassa, jossa kukaan muukaan ei juhli vappua. Vaikka tuskin juhlisin Suomessakaan, vappu on aina ollut mun mielestä jotenkin typerä juhla, en tykännyt edes nuorena.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereita ei ole ja yksin en baariin lähde. Kerran kävin yksin ja kukaan ei lähestynyt. Ei kiitos koskaan enää.
Etkö kyennyt itse hankkimaan seuraa? Miksi odotit muiden tekevän sen?
Lähestyin yhtä miestä, ei ollut kiinnostunut. Ja miksi odotin muiden tekevän sen? Olen kuullut että naiselle löytyy aina ottajia, varsinkin jos nainen on yksin. Not.
Nyt tajuat kuulleesi väärin. Älä hitossa laiskistu objektiksi vaan ole oman elämäsi subjekti. Pimppa kasvaa umpeen hämähäkinseittiä, samoin pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta lähteä etsimään mitään juhlia. Olen onnellinen kotona. Sain juuri aivan upean uuden työn jota juhlin halvalla kuoharilla sohvalla.
Onnea!
Juhlin silloin kun huvittaa, en silloin kun siihen olisi muka joku velvollisuus
Olen raskaana ja koko päivän on ollut ikäviä tuntemuksia alavatsalla. Hyvillä mielin siis makailen sohvalla ja töllötän telkkaria :)
En ole koskaan tuntenut tarvetta lähteä kaupungille tungokseen. Vappua voi viettää kotonakin, mikään ei estä.Juuri ilmestyi eteeni lasillinen hyvää cavaa, kippis!
Jos olisimme pystyneet lähteä ystävien luo tai meille olisi tullut joku, olisin voinutkin juhlia. Nyt olin ratsastustunnilla, ja oli kivaa. Huomenna paistetaan munkkeja. Joskus juhlitaan, joskus ei.
Nyt keksin syyn vauvapulaan: miehet ovat nössöjä eivätkä naiset tajua voivansa ihan itse valita parhaat päältä! Pus kii, mimmit! Yrittänyttä ei laiteta, sitä pannaan ja rakastellaan.
Paras tapa juhlia vappua on olla perheen kanssa kotona. Juotiin juuri simaa ja herkuteltiin. Sauna on lämpimänä. Ihana puusaunan tuoksu kantautuu tänne aaltoina.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta! Nuorena on tullu tarpeeksi juhlittua ja rymyttyä.
Sama syy täällä. Ihana olla rauhassa kotona. Nykyään lähinnä ihmetyttää, miten ihmeessä sitä silloin nuorempana jaksoi :D.
Olen ensimmäisen vuoden opiskelija ja yritin käydä. Muutaman tunnin päästä ahdistuin epävarmuuteni takia ja sanoin läheisille kavereille, että en voi hyvin ja lähden kotiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on vasta huomenna.
Niin, suomessahan perinteisesti on juhlitu vappuaaton iltana ja jatkettu vappupäivään. Jos tämä perinne on mennyt sinulta ohi, kuulut varmaan meihin, jotka ei vappua juurikaan juhli :D
Kyllä mä juhlin, mutta vappuna, en aattona. En näe syytä juhlia sitä kahta päivää.
Koska en tykkää juoda itseäni känniin, lähden liikenteeseen vasta 23 jälkeen, riittää ihan hyvin ja sitä ennen ei meidän baareissa vielä kovin paljon porukkaa ole.
Kyllähän minä juhlisin, mutta hoitajat riisui, pesi ja peitteli meidät jo nukkumaan. Salaa peiton alla luen tätä palstaa.
Lapsellani on syntymäpäivä huomenna, tämä päivä on kulunut juhlien järkkäämisessä.
Koska olen kuumeessa. Muuten juhlisin perheeni kanssa. Varmaan olisimme kutsuneet jonkun toisen lapsiperheenkin kylään munkkeja syömään ja grillaamaan.
Vappua voi juhlia niin monin tavoin. Nuorena opiskelijana tuli vedettyä bileistä toisiin haalarissa, mutta viime vuosina pääpaino on ollut iloisessa karnevaalihengessä lasten kera. Vappu on myös kevään juhlistamista.
Nyt makaan pimeässä huoneessa ja selaan AV:ta "unilääkkeeksi". Eihän tälle mitään voi, mutta harmittaa kyllä vähän.