Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka roikut av:lla vappuaattona: Mikset ole juhlimassa?

Vierailija
30.04.2018 |

Itse en juhli, koska asun maassa, jossa kukaan muukaan ei juhli vappua. Vaikka tuskin juhlisin Suomessakaan, vappu on aina ollut mun mielestä jotenkin typerä juhla, en tykännyt edes nuorena.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ei ole ja yksin en baariin lähde. Kerran kävin yksin ja kukaan ei lähestynyt. Ei kiitos koskaan enää.

Vierailija
2/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta! Nuorena on tullu tarpeeksi juhlittua ja rymyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin ap. Vappu on typerä juopottelujuhla. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa kotona. Teen asioita joista itselle tulee hyvä olo. Niin kuin nyt äsken lasten kanssa tehdyn pyörälenkin päälle joogasin hetken, ja nyt kuuntelen äänikirjaa ja teen yhden verkkovalmennuksen tehtäviä ja kurkin av:ta. En mä haluaisi olla missään muualla, tämä lataa minun akkujani :)

Vierailija
5/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia, inhoan tungosta ja pakkojuhlintaa, viihdyn kotona (huominen vapaa, aion nukkua pitkään ja herätä ilman krapulaa!)

Vierailija
6/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereita ei ole ja yksin en baariin lähde. Kerran kävin yksin ja kukaan ei lähestynyt. Ei kiitos koskaan enää.

Etkö kyennyt itse hankkimaan seuraa? Miksi odotit muiden tekevän sen?

Vierailija
7/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on vasta huomenna.

Vierailija
8/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lähteä etsimään mitään juhlia. Olen onnellinen kotona. Sain juuri aivan upean uuden työn jota juhlin halvalla kuoharilla sohvalla.

Vierailija
9/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian ahdistunut että olisi juhlamieltä. Kuntosalikin meni kiinni, sauna olisi auttanut.

Vierailija
10/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alaikäisten lasten äiti, joten täytyy olla valppaana ja herpaantumattomana vaarojen varalta. Muuten joku tekisi lasun.

Vierailija
11/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä lapsia ei voi jättää kotiin yksin.

Vierailija
12/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rymynnyt ihan riittävästi nuorena. Ihana olla kotona.

Vierailija
13/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kyennyt itse hankkimaan seuraa? Miksi odotit muiden tekevän sen?

Lähestyin yhtä miestä, ei ollut kiinnostunut. Ja miksi odotin muiden tekevän sen? Olen kuullut että naiselle löytyy aina ottajia, varsinkin jos nainen on yksin. Not.

Vierailija
14/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian masentunut, en halunnut mennä pilaamaan muiden juhlamieltä. Heillä on kaikilla elämässään asiat hyvin, vaan minulla täydellisen huonosti.

Vierailija
15/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävillä on perheensä eivät he halua kanssani juhlia.

Yksinäinen vappu on ollut perinteeni viimeiset 10 vuotta. Kuten myös yksinäinen juhannus, joulu ja uusivuosi. Huomenna käyn vanhemmillani simalla.

Vierailija
16/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita juopottelu ja selvin päin vaihtoehtoja on niukasti.

Lisäksi kulta on velvollisuuksissaan kiinni toisaalla ja on vähän apea olo.

Vierailija
17/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi kylässä, juotiin simaa ja alkoholia ja syötiin munkkeja. Jos juhliminen tarkoittaa baarissa roikkumista ja yhenyönpanoja niin en kokenut tarpeelliseksi lähteä baariin ja oma ihana mieheni on töissä.

Halvemmaksi tuli jäädä kotiin ja k*rpää saa aina myöhemminkin halutessaan :D siinähän alapeukutatte.

Vierailija
18/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on vasta huomenna.

Niin, suomessahan perinteisesti on juhlitu vappuaaton iltana ja jatkettu vappupäivään. Jos tämä perinne on mennyt sinulta ohi, kuulut varmaan meihin, jotka ei vappua juurikaan juhli :D

Vierailija
19/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin jo päivällä ystävän kanssa, vein munkkeja ja prinsessa-foliopallon ja huomenna lisää juhlintaa.

Vierailija
20/93 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut tänään ja huomenna töis