Sinä, joka roikut av:lla vappuaattona: Mikset ole juhlimassa?
Itse en juhli, koska asun maassa, jossa kukaan muukaan ei juhli vappua. Vaikka tuskin juhlisin Suomessakaan, vappu on aina ollut mun mielestä jotenkin typerä juhla, en tykännyt edes nuorena.
Kommentit (93)
Lapsi perhe yksi syy, toiseksi tämä on niin typerä teko syy lähteä juhlimaan etten edes viitsi hankkia lastenhoitajaa vapuksi.
Minun lapsiviikko, puuhataan muksujen kanssa kaikkea kivaa. Potkitaan palloa, käydään uimassa ja pelataan korttipelejä. Mä kerkeen juopotteleen sitten kun lapset menee äidilleen.
2.5. on töiden puolesta tärkeä ja arvokas juhlatilaisuus. Se riittää tämän viikon juhlaksi.
Makoilen sängyssä 4kk vauva kainalossa. Ens vappuna mennään pojan kanssa sit yhdessä vapputorille ja ostetaan molemmille vappupallot ja hassut hatut.
Nuorena on tullu heiluttua ihan tarpeeks ni voin nyt ihan hyvillä mielin viettää juhlia selvinpäin.
Eipä ollut ketään kenen kanssa mennä
Päivällä kävin lapsen ja äitini kanssa. Oli kivaa ja mieli ois tehnyt terassille, mutta ei sinne voinut tuolla kokoonpanolla mennä. Nykysin ei oo oikeen semmosia kavereita, että mentäs kaupungille pyörimään. Menee tää tässä kun ei oo muutakaan.
Olen ulkomailla ja täällä ei vappua tunneta. Eipä haittaa ollenkaan, en ole "pakkojuhlien" ystävä vaan tykkään käydä viihteellä fiiliksen eikä kalenterin mukaan. Toki muut saavat juhlia vappua yms. sydämen kyllyydestä, en ole lainkaan sitä vastaan.
Ei ole mitään juhlimista. Kun ei ole kavereita eikä täällä hevonkorvessa ulkona sen kummempaa kuin hiljaista pihaa ja peltoa ja metsää, niin tässä sitä ollaan. En viitsi vaivalla hankkiutua ihmisten ilmoille lannistumaan ja tuntemaan oloani luuseriksi, se onnistuu täällä piilossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ystävillä on perheensä eivät he halua kanssani juhlia.
Yksinäinen vappu on ollut perinteeni viimeiset 10 vuotta. Kuten myös yksinäinen juhannus, joulu ja uusivuosi. Huomenna käyn vanhemmillani simalla.
Anteeksi mutta kiitos, loit minulle mielikuvan, te kaikki tiedätte ne tv:n lyhytelokuvat kerrostaloelämää tai jotain sinne päin, puolikarheaa kuvausta ihmiselosta. Sanojesi johdosta jokin läikähti sisälläin.
Enhän mä nyt pelkästään av:lla roiku. Meillä oli kiva vappuaattoilta lasten kanssa ja nyt kun he kävivät nukkumaan, rentoudun koneella käyden eri sivustoilla ja kuunnellen musaa, kohta nukkumaan :) Olen käynyt opiskeluaikoina haalaribilettämässä ja Mantalla hurraamassa vappuina ja se oli silloin sikakivaa ja siihen aikaan kuuluvaa, mutta nyt on nyt :)
Tässä kolmena iltana yrittänyt juhlia ja juoda kaveriporukassa, siltikin tänään vappubileistä kotiin ennen aikoja koska ei selvästikkään enää jaksa katsella humalaisia ihmisiä jotka laulavat kännissä ikivihreitä. Oma sohva paljon mukavampi paikka.
Tulee kauhea krapula ja keskiviikkona pitää mennä töihin, joten siksi en.
Olin jo juhlimassa Mantan lakitusta ja kaupungilla. Tulin sitten tänne ihanaan kotipesääni tekemään muita hommia. Juttelin Kappelin edessä mukavan herrasmiehen kanssa pitkän aikaa kaikista asioista. Kivaa oli. Pari olutta nautittu ja nyt sitten tv:n ääressä ennen huomista aamua.
Ei sitä enää tän ikäsenä (40 v) jaksa sen kummemmin juhlia. Olen muutenkin kotihiiri ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Olen rymynnyt ihan riittävästi nuorena. Ihana olla kotona.
Sama. Lisäksi lapsi on kuumeessa ja nukkuu nyt tuossa ihan kiinni kyljessäni.
Tekisi kyllä hirmuisesti mieli juhlia jonkun kivan porukan mukana, mutta en kehdannut tuppautua kenenkään kaverin seuraan tai edes kysyä heidän suunnitelmia, etteivät kokisi kiusalliseksi velvollisuudekseen pyytää minut mukaan.
Juhlitaan miehen kanssa huomenna hääpäivää.
Juhlinhan minä.
Tosin minun määritelmäni juhlimisesta ei ole sitä että dokataan räkä poskella jossain väentungoksessa baarissa tai kadulla...
En jaksa juhlia, tylsä juhla muutenkin. Olen mieluimmin kotona, syön ja dataan, katson netflixiä ja hbo:ta ja olen miehen kanssa.
En tykkää ihmismassoista, enkä erityisestikään humalaisista.
Just tulin töistä, huomenna taas uusi setti samaa. 50% lisää palkkaa kelpaa kyllä.
Ei tällanen pariutunut 30+ enää jaksaisi muutenkaan.
Mähän juhlin teidän kanssa. Eli kotona törpöttelyä, kun teinit on maailmalla.. paitsi tuo 17 v tassuttelee tuossa, kun just tuli duunista ja aamusta menee misaamaan. <3