Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala mun 30v 170cm pitkä hoikka mies kävi vaa'assa ekaa kertaa viimisen 5 vuoden sisällä ja arvatkaa mitä näytti :0... 59.8kg

Vierailija
30.04.2018 |

Viimeksi 5 vuotta sitten kävi ja oli painanut 61kg.
Eli n. 1 kilon paino pudonnut 5 vuodessa ziisus!!!
Hoikka on mutta herranjumala aikunen mies alle 60 kilon :0

Miten saada hänet lihomaan. 70 kg olisi hyvä minimi paino.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoja läskejä miehiä.

Mikkihiiriä.

Vierailija
22/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on siroluinen eikä lihaksia juuri yhtään. Kuitenkin rasvaprosentti on yli 20% mikä ei ole mieheksi hirveän alhainen.

T. Ap

Ja sinä tykkäät tuollaisesta tuulen nuss1masta vinkuheinästä? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on siroluinen eikä lihaksia juuri yhtään. Kuitenkin rasvaprosentti on yli 20% mikä ei ole mieheksi hirveän alhainen.

T. Ap

Ei oo vinkuheinää nähnyt tolla rasvaprosentilla. Enemmänkin 🐷🐽

Vierailija
24/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisten pitää olla laihoja ollakseen ihailtavia, mutta jos miesten rasvaprosentti on matala niin he ovat hyi?

Vierailija
25/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääpäle.

Vierailija
26/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten pitää olla laihoja ollakseen ihailtavia, mutta jos miesten rasvaprosentti on matala niin he ovat hyi?

20 % on miehelle korkea! Naiselle hyvä.

Vierailija
27/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ällöttäviä vastauksia. Kenelläköhän täällä on varaa v-ttuilla toisten ruumiinrakenteesta, ja miksi niin pitää tehdä? 

Vierailija
28/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No et sinäkään kovin kummosia haluja herätä. Itselläs taitaa aivojen tilalla vinkua vaan tuuli :P

Vierailija
29/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon ruumiinrakenteesta.

Jos on lihaksikas niin paino on herkästi korkea ja näyttää silti hoikalta mutta jos taas on hentoluinen ja lihakseton niin paina taas pysyy helposti matalani vaikkei rasvamäärällisesti ole niin laiha..

Täh? mä ole hentoluinen ja "lihakseton" silti painan 70 kiloa ja olen "hoikka"

Vierailija
30/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia te kans mieheksenne otatte, rippikoulu pojan kokosia miehiä.

Mun ripari-ikäinen on 182 cm ja painoa reilusti yli 70 kg. 

Eli äläpä yleistä :D

Mutta onhan se järkkyä, että aikuinen mies painaa alle 60 kiloa. Lyhytkin mies voi sen verran kasvattaa lihasmassaa, että paino edes kutosella alkaa. 

Ja sekin on vähän. 

Vierailija
31/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170cm ja painaa siinä 57-58kg ja on yli neljänkymmenen. Koko ikänsä ollut läpipaska, eli syö se mitä pizzoja ja hampurilaisia vaan, niin ne ei varastoidu sinne kroppaan. Mulla olis sille kyllä muutama ylimääräinen kilo annettavaksi.

Vierailija
32/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöks mikä Mikki Hiiri! Onko myös neitimäinen kenokaula kynäniska? Oikea miehen pitää olla roteva ja lihaksikas. Myös paksu suonikas siitin ja isot turpeat kivekset kuuluvat asiaan. Niitä maiskutellessa se vanhakin nuortuu!

M48

Vierailija
33/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Mies 170cm/60kg on"kuivan kesän orava" ja "rääpäle", nainen 170cm/60kg "joutaisi vielä 5kg pois". Miehen paino ei (pituudesta riippumatta) saa alkaa vitosella ja naisen taas ei millään muulla.

Kyllä kyllä, tilastollisesti lihasmassaa ja ruumiinrakennetta ja liibalaaba mutta ihmiset on ihmisiä eikä tilastoja. Että hohhoi...

Mun mies on 183 cm ja painoi 67 kg viimeksi kun tiedän. Siitä on tosin aikaa ja keski-ikä alkaa näkyä hänessäkin, mutta ihmiset nyt on rakenteeltaan erilaisia.

Vierailija
34/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies painaa 60 kg ja jaksaa silti nostaa mut oikein hyvin (58 kg)

Miksi alapeukut? Ettekö usko että laiha voisi olla myös vahva?

En alapeukuttanut, enkä tiedä muiden motiiveja. 

Olen 60-kiloinen nainen ja aivan hyvin nostan käsivarsilleni hääpäariasennossa samankokoisen. 

En tosin kovin kauan kanna, mutta nostaminen on aivan helppoa. 

Vierailija
35/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se järkkyä, että aikuinen mies painaa alle 60 kiloa. Lyhytkin mies voi sen verran kasvattaa lihasmassaa, että paino edes kutosella alkaa. 

Ja sekin on vähän. 

Järkkyä. No mitkäs on omat mittasi? Itse voisin vastaavasti todeta, että on järkkyä, jos nainen painaa yli 60kg.

Vierailija
36/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen bmi on vähän alle 21, eli suunnilleen paras, mitä voi terveyden näkökulmasta olla.

Te, jotka puhutte pulkannaruista ja mikkihiiristä, menkää hetkeksi itseenne ja miettikää, mikä teissä on vialla, kun ihanteenne edustaa epäterveellisempää vaihtoehtoa.

Vierailija
37/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekin on vähän. 

Tosi mahtavaa, reilusti yli 70-kiloinen riparilainen! Tiedä vaikka menisi satanen rikki kutsuntoihin mennessä.

Vierailija
38/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman alle 180 senttiä ja painan 92 kiloa, mutta olenkin tälläinen taisteluhartiolla varustettu luomuhärkä, mutta teininä painoin vain 65kg ja intissä 75kg. Ruumiinrakenne ratkaisee. 92 kg on ehdottomasti hieman liikaa mun pituiselle, mutta koska en ole löysä läski, se on kohtuu okei. Jos olisin 75kg nyt, olisin syömishäiriöinen. Sen sijaan saman pituinen kaverini on sirompi, ja hänelle 75kg - 78 kg on varmaan realiteetti nytkin. 170 sentiselle alle 70 on täysin ok, käykää katsomassa taistelulajien painoluokkia

Vierailija
39/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa painossa mitään vikaa ole, mutta pituutta voisi vähän kasvaa.

Vierailija
40/65 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satakiloinen mies on kyllä hiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme