Siis herranjumala mun 30v 170cm pitkä hoikka mies kävi vaa'assa ekaa kertaa viimisen 5 vuoden sisällä ja arvatkaa mitä näytti :0... 59.8kg
Viimeksi 5 vuotta sitten kävi ja oli painanut 61kg.
Eli n. 1 kilon paino pudonnut 5 vuodessa ziisus!!!
Hoikka on mutta herranjumala aikunen mies alle 60 kilon :0
Miten saada hänet lihomaan. 70 kg olisi hyvä minimi paino.
Kommentit (65)
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olen hieman alle 180 senttiä ja painan 92 kiloa, mutta olenkin tälläinen taisteluhartiolla varustettu luomuhärkä, mutta teininä painoin vain 65kg ja intissä 75kg. Ruumiinrakenne ratkaisee. 92 kg on ehdottomasti hieman liikaa mun pituiselle, mutta koska en ole löysä läski, se on kohtuu okei. Jos olisin 75kg nyt, olisin syömishäiriöinen. Sen sijaan saman pituinen kaverini on sirompi, ja hänelle 75kg - 78 kg on varmaan realiteetti nytkin. 170 sentiselle alle 70 on täysin ok, käykää katsomassa taistelulajien painoluokkia
Hyi kun sulla on paljon ylipainoa. Muistan miten sä siinä yhessä ketjussa sanoit ettet ottais ylipainosta naista, mut oot ite ihan todella ylipainonen.
Olen itse mies, 180, ja painoa nyt ehkä 71. Mulla on onelmana juuri tuo, että on aivan mahdotonta saada rasvaprosentti alas. Käyn 3x viikossa kuntosalilla, pyöräilen tai juoksen työmatkat (4 km/suunta) ympäri vuoden, pelaan satunnaisesti, mutta kuitenkin monta kertaa kuussa sulkapalloa, en juuri juo alkoholia, ja syön hyvin kohtuullisesti. Silti rasvaprosentti huitelee kahdenkympin tietämillä, eikä lihakset tunnu kasvavan millään. En kyllä haluaisi ollakaan mikään "luomuhärkä", mutta sellainen tiukka ja jäntevä kroppa olisi tavoitteena. Olisiko jotain hyviä vinkkejä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n miehen bmi on vähän alle 21, eli suunnilleen paras, mitä voi terveyden näkökulmasta olla.
Te, jotka puhutte pulkannaruista ja mikkihiiristä, menkää hetkeksi itseenne ja miettikää, mikä teissä on vialla, kun ihanteenne edustaa epäterveellisempää vaihtoehtoa.
Mutta tuo rasvaprosentti 20 on miehelle kyllä siellä ylärajoilla, ja noilla mitoilla suorastaan epätavallisen korkea. Vaikuttaa siltä, että syö aika epäterveellisesti eikä liiku, onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies, 180, ja painoa nyt ehkä 71. Mulla on onelmana juuri tuo, että on aivan mahdotonta saada rasvaprosentti alas. Käyn 3x viikossa kuntosalilla, pyöräilen tai juoksen työmatkat (4 km/suunta) ympäri vuoden, pelaan satunnaisesti, mutta kuitenkin monta kertaa kuussa sulkapalloa, en juuri juo alkoholia, ja syön hyvin kohtuullisesti. Silti rasvaprosentti huitelee kahdenkympin tietämillä, eikä lihakset tunnu kasvavan millään. En kyllä haluaisi ollakaan mikään "luomuhärkä", mutta sellainen tiukka ja jäntevä kroppa olisi tavoitteena. Olisiko jotain hyviä vinkkejä antaa?
Sun pitää syödä reilusti enemmän ja treenata riittävän isoilla painoilla, jotta saat lihaksia. Vasta sitten kannattaa laihduttaa, kun on lihaksiakin alla.
Ihan sopiva paino 170cm pitkälle tuo on. Jos on treenannut lihaksia niin sitten painoa voi olla selvästi enemmän. Nykyään vain kaikki ovat niin lihavia että 60kg tuntuu erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi 5 vuotta sitten kävi ja oli painanut 61kg.
Eli n. 1 kilon paino pudonnut 5 vuodessa ziisus!!!
Hoikka on mutta herranjumala aikunen mies alle 60 kilon :0Miten saada hänet lihomaan. 70 kg olisi hyvä minimi paino.
Ap:n mies on joko homoseksuaali tai sitten Jokereiden keskushyökkääjä..
Mun mies oli 183/58 kun tavattiin. Nykyään kolmekymppisenä 10 kiloa saanut lihasta, tekee fyysistä työtä ja on aika täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olen hieman alle 180 senttiä ja painan 92 kiloa, mutta olenkin tälläinen taisteluhartiolla varustettu luomuhärkä, mutta teininä painoin vain 65kg ja intissä 75kg. Ruumiinrakenne ratkaisee. 92 kg on ehdottomasti hieman liikaa mun pituiselle, mutta koska en ole löysä läski, se on kohtuu okei. Jos olisin 75kg nyt, olisin syömishäiriöinen. Sen sijaan saman pituinen kaverini on sirompi, ja hänelle 75kg - 78 kg on varmaan realiteetti nytkin. 170 sentiselle alle 70 on täysin ok, käykää katsomassa taistelulajien painoluokkia
Hyi kun sulla on paljon ylipainoa. Muistan miten sä siinä yhessä ketjussa sanoit ettet ottais ylipainosta naista, mut oot ite ihan todella ylipainonen.
Liikun paljon ja olen terve, 85 kg olisi unematavoite. En voi sille mitään, että lihavat naiset eivät kiihota minua seksuaalisesti. Se ei ole mikään valittu asia.
Monesti tuollaiset kuikelot on vielä sellaisten yhtä pitkien kuin paksujenkin emakoiden kanssa. Ujoja miehiä ja emakko on hoitanut iskuhommat :D
Mun mieheni oli armeijassa alle 60-kiloinen. Nykyään nelikymppisenä taitaa painaa jo yli 70, mutta hyvältä näyttää edelleen ja vetää 18 leukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää syödä reilusti enemmän ja treenata riittävän isoilla painoilla, jotta saat lihaksia. Vasta sitten kannattaa laihduttaa, kun on lihaksiakin alla.
Olen luonnostani lihaksikas, ei tarvi paljon treenata.
Lihomaan? Laita se lenkille ja ota painio lihaksina. Läski on kuin vesipatja ja lihas kiinteä vaahtomuovi, mukavampi siihen on nojailla.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Liikun paljon ja olen terve, 85 kg olisi unematavoite. En voi sille mitään, että lihavat naiset eivät kiihota minua seksuaalisesti. Se ei ole mikään valittu asia.
Periaatteessa ymmärrän. Olen itsekin antanut pakkeja sinun kokoisillesi miehille pinnallisista syistä. Miehen pitää olla mieluummin poikamainen kuin härkämäinen. Ja ehdottomasti litteä vatsa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Itse olen viime aikoina alkanut viehättymään pyöreämmistä naisista. Joillakin on ihan erilaista itsevarmuutta ja rentoutta, kuin standardipainoisissa, joiden itsetunto perustuu miehiltä saamaansa huomioon ja romahtaa ulkonäön mukana.
No mitä ihmettä? Tuohan on oikein hyvä paino tuon pituiselle ihmiselle. Kyllä mulle ainakin kelpaisi.
T. Alle 50kg painava nainen
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Periaatteessa ymmärrän. Olen itsekin antanut pakkeja sinun kokoisillesi miehille pinnallisista syistä. Miehen pitää olla mieluummin poikamainen kuin härkämäinen. Ja ehdottomasti litteä vatsa.
Ehdottomasti. Ei se ole mitään pinnallista. Vaistoja tässä seurataan. Minä en ole sinun makuusi, mutta moni nainen kyllä vilkuilee ja näyttää livenä tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia te kans mieheksenne otatte, rippikoulu pojan kokosia miehiä.
Noissa perheissä massa kerätään rouvaan :)
Itsekin pienen miehen naineena kyllä kehun ketteryyttä ja pano-ominaisuuksia. Kevyen miehen alla on kiva kiemurrella eikä penis piiloudu mahaläskeihin.
Minua Rasauttelee että haukutte keveitä ihmisiä, itse olen 30v mies ja 170cm, painan 59Kg Lihasprosentti 46,5% (Erittäin korkea) rasvaprosentti 9,8% (athlete) näytän hyvältä ja olen vahva enkä lainkaan Mikki Hiiri.
Ja sinä olet todennäkösesti läski juntti.