Eikö miehet ymmärrä, että me tavallisenkin näköisillä naisilla olisi seksuaalisia haluja?
Tuntuu, että (nykyään?) miehiä kiinnostaa vain ne kaikkein hyvännäköisimmät naiset. Mutta kun minä, joka olisin tavallisen nätti, olisin kiinnostunut seksistä miesten kanssa. Miksi siis miehet eivät ymmärrä tätä, vaan yrittävät niitä superhyvännäköisiä ja saavat varmasti heiltä paljon pakkejakin, sillä tokihan superhyvännäköiset naiset varmaan ovat vaativampia ja saattavat olla jo parisuhteessakin.
Vai onko se vain niin, ettemme me tavalliset naiset ole seksuaalisesti kiinnostavia ja tästä syystä meitä ei lähestytä?
Kommentit (56)
Omalta kohdaltani voin sanoa etten yritä ketään naista. Olen aina suhtautunut skeptisesti siihen ajatukseen, että olisi jotenkin miehen velvollisuus yrittää naisia, ja naisten velvollisuus olisi odottaa passiivisena että miehet yrittävät tätä.
Vaatimattoman näköisen naisen kannattaa panostaa aamuyön isojakoon. Viimeisille hitaille vaan mukaan, niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin sanoa etten yritä ketään naista. Olen aina suhtautunut skeptisesti siihen ajatukseen, että olisi jotenkin miehen velvollisuus yrittää naisia, ja naisten velvollisuus olisi odottaa passiivisena että miehet yrittävät tätä.
En minä ainakaan lähesty yhtään naista esim baarissa, jos ei tule naiselta signaalia lähestyä ensin.
M35
Mikä on superhyvännäköinen? Asun pks ja harvoin tulee vastaan tuohon kategoriaan meneviä. Överipakkeloituja naikkosia senkin edestä. Jos olet lihava laihduta ja pakkeloi naamasi niin menet siihen naisen käsitykseen hyvännäköisestä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi hyvin tehdä aloitteen. Ei siihen välttämättä moikkaamista ja pitkää katsetta enempää tarvita. Olen kokeillut ja toimii.
Tämä oli jostain syystä saanut alapeukkuja. Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä... "It takes two to tango".
Vierailija kirjoitti:
Niin ja omat vaatimukseni eivät ole korkeat miehelle - ei tarvitse olla korkeakouluttautunut, pitkä, lihaksikas eikä komea. Minä itse asiassa tykkään persoonallisemman näköisistä miehistä, jotka voivat olla itseäni lyhyempiä (alle 170 cm), laihoja, hieman pulleita, tavallisia kasvoiltaan, karvaisia, huonohampaisia, kaljuuntuneita. Kunhan olisi perusfiksu, harrastaisi jotain ja olisi ylipäätään kiinnostunut asioista. :)
Ap
eli ap on kertomansa mukaan perusnätti nainen, jolla ei käytännössä ole mitään kriteereitä tai vaatimuksia miehelle (huonohampainenkin kelpaa!! :O ) ja valittaa, ettei seksiä heru. JOKU tässä nyt on pielessä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja omat vaatimukseni eivät ole korkeat miehelle - ei tarvitse olla korkeakouluttautunut, pitkä, lihaksikas eikä komea. Minä itse asiassa tykkään persoonallisemman näköisistä miehistä, jotka voivat olla itseäni lyhyempiä (alle 170 cm), laihoja, hieman pulleita, tavallisia kasvoiltaan, karvaisia, huonohampaisia, kaljuuntuneita. Kunhan olisi perusfiksu, harrastaisi jotain ja olisi ylipäätään kiinnostunut asioista. :)
Ap
eli ap on kertomansa mukaan perusnätti nainen, jolla ei käytännössä ole mitään kriteereitä tai vaatimuksia miehelle (huonohampainenkin kelpaa!! :O ) ja valittaa, ettei seksiä heru. JOKU tässä nyt on pielessä ja pahasti.
Ap on täysin normaali nainen - valehtelee silmää räpäyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä tuntuma. Lähestypä itse niitä tavallisia miehiä.
Lähestyisin, jos saisin edes katsekontaktin, mutta eivät he huomaakaan minua. Ja todellakin olen yrittänyt ottaa katsekontaktia, mutta ei niin ei.
Ap
Anteeksi nyt vain mutta ei ole uskottavaa. Ehkä siinä määrin, että itse olet ensin tutkannut mieleisiäsi ja heiltä et ole saanut katsekontaktia. Mutta turha väittää, ettet saisi päivittäin kymmeniä katsekontakteja erilaisilta miehiltä jos nyt ylipäätään kohtaat heitä.
Päivittäin kymmeniä katsekontakteja?? Siis tarkoitatko kiinnostusta osoittavia katsekontakteja, etkä jotain asiakaspalvelutilanteita tms? Veikkaan että hyvin harva tavisnainen saa kymmeniä katsekontakteja mahdollisesti kiinnostuneilta miehiltä joka päivä. Tuskin kaikki kaunottaretkaan saavat.
Mistä ihmeestä te miehet revitte nuo täysin harhaiset luulonne tavisnaisten mies menestyksestä???
Laajenna hakupiiriä vähän tinderin ulkopuolellekin. Lähde vaikka Luostholle lusthin pittoon. Sieltä löytyy riijaajia.
No lopeta se kotona istuminen. Pikkusen meikkiä naamaan ja baanalle. Jos kysyt 10 ensimmäiseltä vastaan kävelevältä mieheltä lähdetäänkö n.aimaan, niin aivan varmasti joku lähtee.
Olen naimisissa tavallisen näköisen naisen kanssa ja kohta tulee vuosi taas täyteen kun sillä on viimeksi ollut haluja.
Ei me ymmärretä, koska teiltä tavallisen näköisiltäkin naisilta saa niin paljon pakkeja.
Sehän tässä tulee mieleen että oliko läheisyyden ja seksin saaminen "ennenvanhaan" helpompaa vai vaikeampaa? Yöjuoksuja naapuritalon vilja-aittaan vs. seksiä tinder-deitin kanssa... Nykyään on entistä helpompi vakuuttua jo etukäteen siitä että toivoa ei ole, olet sitten mies tai nainen, kun niin moni julistaa vaatimuslistojaan ja käsityksiään jostain "täydellisestä" kumppanista netissä ja kaikenmaailman fitnessmallivaatimukset ovat myös ns. tolkun ihmisten luettavina... Ja yksittäiset kuvat ovat ihan eri asia kuin se millainen toinen ihminen on läheltä nähtynä ja koettuna ilmeineen, eleineen jne.
Tätä pitänee miettiä maksamakkaravoileivän ääressä, keittiön ikkunasta humisevia honkia tuijotellen. Jos polttaisin piippua, sekin sopisi kuvaan.