Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet ymmärrä, että me tavallisenkin näköisillä naisilla olisi seksuaalisia haluja?

Vierailija
30.04.2018 |

Tuntuu, että (nykyään?) miehiä kiinnostaa vain ne kaikkein hyvännäköisimmät naiset. Mutta kun minä, joka olisin tavallisen nätti, olisin kiinnostunut seksistä miesten kanssa. Miksi siis miehet eivät ymmärrä tätä, vaan yrittävät niitä superhyvännäköisiä ja saavat varmasti heiltä paljon pakkejakin, sillä tokihan superhyvännäköiset naiset varmaan ovat vaativampia ja saattavat olla jo parisuhteessakin.

Vai onko se vain niin, ettemme me tavalliset naiset ole seksuaalisesti kiinnostavia ja tästä syystä meitä ei lähestytä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja omat vaatimukseni eivät ole korkeat miehelle - ei tarvitse olla korkeakouluttautunut, pitkä, lihaksikas eikä komea. Minä itse asiassa tykkään persoonallisemman näköisistä miehistä, jotka voivat olla itseäni lyhyempiä (alle 170 cm), laihoja, hieman pulleita, tavallisia kasvoiltaan, karvaisia, huonohampaisia, kaljuuntuneita. Kunhan olisi perusfiksu, harrastaisi jotain ja olisi ylipäätään kiinnostunut asioista. :)

Ap

Joo kyllä me uskotaan.

Siis pientä rajaa noilla vedätyksilläkin.

Miksi et usko? Tämänkö takia ette lähesty, koska oletatte meillä tavallisilla naisilla olevan korkeat vaatimukset miehelle? Se selittäisi paljon.

Ap

Jos sulle kelpaa mies noilla spekseillä niin sulla on itellä lepra, ei vähempää.

Vierailija
22/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja omat vaatimukseni eivät ole korkeat miehelle - ei tarvitse olla korkeakouluttautunut, pitkä, lihaksikas eikä komea. Minä itse asiassa tykkään persoonallisemman näköisistä miehistä, jotka voivat olla itseäni lyhyempiä (alle 170 cm), laihoja, hieman pulleita, tavallisia kasvoiltaan, karvaisia, huonohampaisia, kaljuuntuneita. Kunhan olisi perusfiksu, harrastaisi jotain ja olisi ylipäätään kiinnostunut asioista. :)

Ap

Joo kyllä me uskotaan.

Miksi et usko? Tämänkö takia ette lähesty, koska oletatte meillä tavallisilla naisilla olevan korkeat vaatimukset miehelle? Se selittäisi paljon.

Ap

Jos sulle kelpaa mies noilla spekseillä niin sulla on itellä lepra, ei vähempää.

Ei ole. Olen ilmeisesti todella poikkeava nainen, jos noin vaikea on uskoa todeksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on väärä tuntuma. Lähestypä itse niitä tavallisia miehiä.

Lähestyisin, jos saisin edes katsekontaktin, mutta eivät he huomaakaan minua. Ja todellakin olen yrittänyt ottaa katsekontaktia, mutta ei niin ei.

Ap

Anteeksi nyt vain mutta ei ole uskottavaa. Ehkä siinä määrin, että itse olet ensin tutkannut mieleisiäsi ja heiltä et ole saanut katsekontaktia. Mutta turha väittää, ettet saisi päivittäin kymmeniä katsekontakteja erilaisilta miehiltä jos nyt ylipäätään kohtaat heitä.

Vierailija
24/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että (nykyään?) miehiä kiinnostaa vain ne kaikkein hyvännäköisimmät naiset. Mutta kun minä, joka olisin tavallisen nätti, olisin kiinnostunut seksistä miesten kanssa. Miksi siis miehet eivät ymmärrä tätä, vaan yrittävät niitä superhyvännäköisiä ja saavat varmasti heiltä paljon pakkejakin, sillä tokihan superhyvännäköiset naiset varmaan ovat vaativampia ja saattavat olla jo parisuhteessakin.

Vai onko se vain niin, ettemme me tavalliset naiset ole seksuaalisesti kiinnostavia ja tästä syystä meitä ei lähestytä?

Tavallisen nätti on kyllä tavallisen nätti, ja jos on vähänkään kipinää niin suorastaan tavattoman nätti! Sopiiko udella ovatko nämä kokemuksesi baareista/yöklubeista/harrasteryhmistä vai mistä?

Vierailija
25/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin, jos saisin edes katsekontaktin, mutta eivät he huomaakaan minua. Ja todellakin olen yrittänyt ottaa katsekontaktia, mutta ei niin ei.

Ap

Anteeksi nyt vain mutta ei ole uskottavaa. Ehkä siinä määrin, että itse olet ensin tutkannut mieleisiäsi ja heiltä et ole saanut katsekontaktia. Mutta turha väittää, ettet saisi päivittäin kymmeniä katsekontakteja erilaisilta miehiltä jos nyt ylipäätään kohtaat heitä.

Usko jo, en saa. Olen miehille näkymätön.

Ap

Vierailija
26/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo kyllä me uskotaan.

Ap

Taisit löytää asian ytimen, mutta jos teet väärän päätelmän niin saat sitten ollakin yksin.

Vierailija
27/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksei voi tulla juttelemaan ilman vilkuilua? En tajua

eri

Vierailija
28/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miehet lähestyy vain niitä supermalleja :( 

t. perusnätti ja fiksu nainen, hoikka ja kunnollinen

Miesten alkoholinkäyttö on vähentynyt. Ne ei juo enää sinua kauniiksi.

Ja muiden päihteiden käyttö lisääntynyt ja laskee libidoa.

Vierailija
29/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla rikollista se, että tavallisennäköinen tai ruma mies katsoo naista.  Joten viisainta on myös miehelle, pysyä näkymättömänä.

Vierailija
30/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmäretään, mutta te ette ymmärrä antaa

Sinä tanokki voisit vähän miettiä sanomisiasi.

Jos käyttäydyt noin naisia kohtaan, kukaan ei edes uskalla lähestyä sinua, koska olet aggressiivinen raiskaajakandidaatti.

Tajuatko, että me naiset pelkäämme väkivaltaa, koska meidät on siihen pelkoon kasvatettu???

Sinä et ainakaan lisää kenenkään naisen aloitteentekohaluja.

Vierailija
31/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi hyvin tehdä aloitteen. Ei siihen välttämättä moikkaamista ja pitkää katsetta enempää tarvita. Olen kokeillut ja toimii.

Vierailija
32/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti rima pitää asettaa korkealle, ja vain tarpeen mukaan laskea jos ei onnistumisia tule.

Keskinkertainen on liian tavallinen, ainakin komealle miehelle.

Ei kasin tai ysin mies halua tyytyä kutosen tai seiskan naiseen.

Rima kannattaa laittaa niin ylös, että kaikki mahtuu ali. Kokeile muutaman kerran tuota sisarhentovalkoistyyliä. Se toimii yllättävän monelle miehelle.

Vierailija
33/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten valintamahdollisuus alkaa olla loppuunkäytetty, nyt myös miehet valitsevat, se on tasa-arvoa.

Vierailija
34/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen ku nainen aina seksiä saa jos haluaa. Tissit esiin ja huulet törölle. Tortunnälkäisiä äijänkäppäniä on baarit pulollaan. Vähän aloitteellisuutta peliin Ap!

Vierailija
35/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle: Yks nopee keino naisena saada miesseuraa on ku ojennat haluamallesi kohteelle kortsun ja sanot "mennääks mun luo"

Vierailija
36/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miekään niele tota ap:n ongelmaa. Miehelle arkipäivää.

Vierailija
37/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suurin osa naisista on hyvännäköisiä, mutta en ole huomannut kiinnostusta tai vastakaikua. Lisäksi jos nuoria naisia jututtaa, niin monet menee vähän varautuneiksi, kun ne kai olettaa jokaista elettä iskemisenä. Vanhempien +40v naisten kanssa on rennompaa jutella.

M27

Vierailija
38/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla rikollista se, että tavallisennäköinen tai ruma mies katsoo naista.  Joten viisainta on myös miehelle, pysyä näkymättömänä.

Heh, tästähän joku oli tehnyt jossain tinderissä tms. kotikutoisen testin: todella suorasukaiset seksiehdotukset naisille saivat paljon positiivisia vastauksia kun profiilikuvassa oli komea miesmalli, mutta omalla tavallisella naamakuvalla tehtynä vastaukset samoihin ehdotuksiin olivat linjaa "tämä on ahdistelua".

Mutta ainakin itse haluaisin uskoa edelleen että tosielämän tapaamiset ovat hyvällä tavalla erilaisia kuin nettikohtaamiset: ihminen nähdään kokonaisuutena ja, no, ihmisenä, eikä törkeyksiäkään suolleta samaan tyyliin kuin puolianonyyminä netissä.

Vierailija
39/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suurin osa naisista on hyvännäköisiä, mutta en ole huomannut kiinnostusta tai vastakaikua. Lisäksi jos nuoria naisia jututtaa, niin monet menee vähän varautuneiksi, kun ne kai olettaa jokaista elettä iskemisenä. Vanhempien +40v naisten kanssa on rennompaa jutella.

M27

No tuollainen asenne, kuin aloittajalla onkin aika harvinainen naisilla. Suurin osa ei kehtaisi todellakaan ilmaista olevansa puutteessa.

Vierailija
40/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

No tuollainen asenne, kuin aloittajalla onkin aika harvinainen naisilla. Suurin osa ei kehtaisi todellakaan ilmaista olevansa puutteessa.

Olkoon harvinainen tai ei niin mitään todellistahan se ei muuta. Avautumista anonyymillä nettipalstalla ei lasketa ilmaisuksi olevansa puuttessa.