Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on Vappu pilalla!!!!

Vierailija
30.04.2018 |

Mies oli mennyt pyytämään meille tuttavapariskunnan vapuksi. Oli sitten unohtanut minulle mainita tästä... eli minä aloitan vapunviettoon nyt siivoamalla ja juoksen kauppaan että keksin jotain tarjoiluja, meidän ei edes pitänyt miehen kanssa viettää koko vappua joten miten tässä nyt yhtäkkiä mitään loihtii?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun, se hoitaa joka pyytää. Miksi *sinä* hoidat?

Vierailija
2/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on täälläkin!

Yksin lasten kanssa kotona. Ei varaa käydä missään. Odotan vaan iltaa että saisin olla rauhassa kun lapset nukkuu. Ketään ei ole kelle kertoa tästä ahdistuksesta ja yksinäisyydestä. Kaverit lapsettomia ja juhlivat perinteisin menoin. Kohta ostamaan karkkia että olisivat hetken hiljaa ja jotain iloa saisivat. Helvetissäkin nauttisin enemmän kuin täällä. Onnettomuusuutisia lukiessa olisin voinut vaihtaa paikkaa jonkun kuolleista kanssa.

T. Yh joulua odottaen. Silloin lasten vuoro olla isällä ja saan olla rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet itse baariin, "unohdit" vain mainita tästä miehellesi. 1-1.

Vierailija
4/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olet, ap, miksi SINÄ siivoat ja käyt kaupassa???

Vierailija
5/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tuttavapariskunta tulee katsomaan siivouksen jälkiä.

Vierailija
6/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n harmituksen täysin. Minäkin aina stressaan jopa kutsumiani vieraita, koska olen aika introvertti ja erakkoluonteinen pohjimmiltani. Töiden jälkeen väsynyt, ja haluaisin illat ja vkl:t palautua joutumatta pakkokeskusteluihin ja vieraille huvituksia keksimään. Meillä käy harvoin vieraita.  Eikä se ihan noin mene, ettei AP:n tai minun (jos mies kutsuisi meille vieraita) tarvitsisi välittää siivouksesta ja tarjoiluista. Kun se vaan on, että niistä välittää jos päästää vieraita kotiin. Minä ainakin haluan olla kotona rennosti, ja tunnen oloni vieraiden läsnäollessa lähinnä epämukavaksi. Olisi kamalaa, jos koti olisi siivoton vieraiden tullessa ja entäs se tarjoiluiden miettiminen ja hommaaminen. 

Kamalalta kuulostaa tuo AP:n tilanne, jossa mies on neuvottelematta kutsunut tuttavapariskunnan kylään. Niitä kun on tuttavia ja tuttavia, monet lähinnä kohteliaisuus- ja hyvänpäiväntuttuja, joiden kanssa ei halua kuitenkaan lähemmin olla tekemisissä.

Vierailija
7/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä olet, ap, miksi SINÄ siivoat ja käyt kaupassa???

Naiset tykkää järkätä bileitä.

Vierailija
8/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no meidän mummo kuoli tänään.

Ei sillä sotkulla ole niin väliä. Nauttikaa läheisistänne ja iloitkaa juhlasta.

Vierailija
9/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muutos suunnitelmiin. Menette baariin syömään ja juomaan ja mies maksaa. En tasan tarkkaan laittaisi mitään tarjottavaa, saati siivoaisi tilanteessasi. Miehet osaa kyllä keittää kahvit ja hakea vaikkapa raakapakasteita. Olen sen verran ikävä nainen, että sanoisin vieraille miehen touhuista.

Vierailija
10/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehiä nämä tälläiset on, jotka kutsuu vieraita kysymättä ensin vaimoltaan.

En ymmärrä. Ymmärtääkö nämä yhtään mikä homma tuossa on, ainakin meille toisille, kaamea. Ja ap, sano vielä, että olet vapun töissä.

Tulevaisuutta varten keskustelet miehen kanssa, ettei hän voi toimia näin.

Vierailija
11/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei sit ollut "mökkimiehen" vaimo. Meidän mies istuu sohvalla katsomassa telkkaria ja ei takuulla pyydä tänne ketään nyt.

Vierailija
12/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin viimetipassa ilmoittaa niin antaa olla. Sanoisin että siivoa edes vessanpönttö, ettei tarvi hävetä silmiään päästä, kun menee kutsumaan siivottomaan ja tarjoiluttomaan kotiin muita. Minä olen monta kertaa joutunut sanomaan, miten ei voi toimia. Miehelläni ei ole ajokorttia ja olen muutaman kerran ärissyt että hän ei hitto soikoon voi luvata kyytiä ihmisille, koska minä en ole taksi. Tässä nyt vähän sama. Vapaapäivä tulossa, en ole mikään hotellisiivooja tai ravintolakokki. Hoitakoon sotkunsa. Sullahan voi olla vaikka vuosisadan päänsärky juuri nyt.

Vierailija
13/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko vähän tyhmä kun annat miehen pompottaa sinua noin? Itse vain kysäisisin ohimennen että mitä ajattelit tarjota vieraillesi, itse en ajatellut kyllä laittaa nyt mitään.

Vierailija
14/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehiä nämä tälläiset on, jotka kutsuu vieraita kysymättä ensin vaimoltaan.

En ymmärrä. Ymmärtääkö nämä yhtään mikä homma tuossa on, ainakin meille toisille, kaamea. Ja ap, sano vielä, että olet vapun töissä.

Tulevaisuutta varten keskustelet miehen kanssa, ettei hän voi toimia näin.

Tulevaisuutta? Tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
15/15 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kutsui itsensä ja miehensä kylään täksi päiväksi. Ja mä nössö en heti osannut kieltäytyä. Eilen sitten viime tipassa laitoin tekstaria, että nyt ei kyllä onnistu. Ja oikeastikaan ei onnistu. Olen kolmatta päivää vuodepotilaana. Pitäis oppia pitämään puolensa ja vetämään rajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi