Kuinka kerron homoudestani työpaikalla?
Kommentit (51)
Mikä siinä ahdistaa? Kun muut kertovat mitä tekivät omien kumppaniensa kanssa viikonloppuna, kerro sinäkin mitä sinä teit omasi kanssa. Siinä se samalla tulee luontevasti mainittua, eikä siitä tarvitse tehdä sen isompaa numeroa.
Ei sun tartte kertoa. Pistät vain Tom Of Finland nahkakuteet päälle niin asia on sillä selvä.
Eihän siitä tarvitse kertoa. Jos sulla on mies/vaimo tai muu vastaava, niin puhut siitä miehenä/vaimona niin kuin heterotkin. Mä olen bi, enkä juuri puhu siitä kenellekään. Heteroiden ei tarvitse tulla kaapista, joten en koe, että munkaan pitää. Toki ihmiset tekee oletuksia, mutta se pätee ihan kaikkeen.
Sinun tarvitsee kertoa homoudestasi vain, jos se jotenkin vaikuttaa työsi suorittamiseen. Muuten asia ei kiinnosta ketään.
Nouset seisomaan seuraavassa palaverissa ja sanot että: Olen Teppo Einari ja olen pepunrassaaja.
Miksi siitä pitää erikseen kertoa?
Suoritat kunnon fleiming houmou -entreen pukeutuneena karnevalistisesti ja Village Peoplen soidessa, heiluttaen sateenkaarilippua ja lipomalla kieltä ja iskemällä silmää toimitusjohtajalle.
Änkyttämällä paras ja sit hysteeristä itkua perään.
Kerrot sen laulaen... y.m.c.a tiidi tiditti... y.m.c.a.
Vierailija kirjoitti:
Nouset seisomaan seuraavassa palaverissa ja sanot että: Olen Teppo Einari ja olen pepunrassaaja.
Tai hommaat sinne palaveriin kaapin ja tulet sitten siitä ulos sanoen :"Moi onks täällä muita homoja"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kertoa?
Saa muuten kuulla töissä jatkuvasti sellaista "onkos vaimo kotona ;)". Ei siihen voi sitten mennä korjaamaan luontevasti että on mies, pitää jollain muulla tavalla.
Ei minulle ole tullut mieleenkään kertoa heteroudestani työpaikallani. Eiköhän ihmiset ole sen tajunnut kun olen miehestäni puhunut. Tosin eivät he sillä tiedolla mitään tee. En ole ikinä kertonut erikseen kenellekään seksuaalista suuntautumistani. Se käy kyllä ilmi jos on tarvetta.
Miksi siitä pitäisi kertoa työpaikalla? Mulle on ihan se ja sama oliko työkaverini homo tai ei. Ei vaikuta mitenkään työhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Suoritat kunnon fleiming houmou -entreen pukeutuneena karnevalistisesti ja Village Peoplen soidessa, heiluttaen sateenkaarilippua ja lipomalla kieltä ja iskemällä silmää toimitusjohtajalle.
Unohdit, että samalla pitää kovaan ääneen vaatia erityiskohtelua ja erioikeuksia, koska vähemmistö!
Homous on ihan uniikki ihmisen yksityisasia, joka kaikiien, ihan kaikkien, pitää ottaa joka käänteessä huomioon!
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tartte kertoa. Pistät vain Tom Of Finland nahkakuteet päälle niin asia on sillä selvä.
Muita käytännön vinkkejä: alkaa meikkaamaan kuten Cristal Snow, käyttämään korvakoruja ja suosimaan pinkkiä väriä etenkin paitojen osalta, kuuntelemaan tunnettuja gay-artisteja kuten Village People, käymään SETA:n tilaisuuksissa ja osallistuu marsseille. Tuosta pitäisi olla riittävästi vinkkejä työkavereille.
Käyt laitattamassa täytettä huuliisi jos eivät muuten tajua.
Miksi se pitäisi jotenkin erikseen ilmoittaa? Tuskinpa se niitä työkavereita edes kiinnostaa.Miksi haluat tehdä asiasta niin suuren numeron?
Oletko valmis siihen, että jos kaikki miehet töissäsi ovat (myös) homoja ja tönivät sinua vastaisuudessa seisokeillaan ahtailla käytävillä peppuasi.
Miksi sinun pitäisi kertoa homostelustasi työpaikalla?