Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kerron homoudestani työpaikalla?

Vierailija
30.04.2018 |

Kuinka asia ilmi?! Ahidtaa!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät lauseiden perään: "... koska olenhan homoseksuelli."

"Vois lähteä lounaalle, koska olenhan homoseksuelli."

"Keitänpä kahvit, koska olenhan homoseksuelli"

"Lähden tänään tuntia aikaisemmin kotiin,koska olenhan homoseksuelli"

Jne.

Kyllä muut jossain vaiheessa hoksaa pointin.

Vierailija
42/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertonut työpaikallani olevani heteroseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta kissa pöydälle.

Kannattaa asetella sinne ruokaa tai jotain leluja, että jaksaa pysyä pöydällä.

Sitten osoitat sormella kissan pyllynreikää ja sanot että siitä tykkäät!

Kaikilla on mukavaa.

Homous ei tarkoita eläimiin sekaantumista.

Vierailija
44/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi edes kertoa? Saadaksesi jotain erityiskohtelua vai? Jos joku mun alainen alkaisi avautumaan moisesta, niin toteisin kylmästi ettei yksityisasiat kuulu työpaikalle ja antaisin vähintää suorilla varoituksen. Jos sellanen on jo alla niin potkut.

Vierailija
45/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaa kyllä hienosti seksuaalivähemmistöjen ajatusmaailman.

Koko elämä pyörii oman seksuaalisen suuntautumisen ja sen mainostamisen ympärillä.

Muita ei töissä kiinnosta pätkän vertaa mihin seksuaalileiriin kukin kuuluu.

Olen samaa mieltä ettei seksuaalisuus kuulu kenellekään muulle. Se on kuitenkin vapauttavaa päästä puhumaan jollekulle jos on pitänyt kaiken sisällään siihen asti. Tiedän tarpeen tuntea itsensä hyväksytyksi ja sitä kautta halun "kuuluttaa" seksuaalisuuttaan, mutta siihen tarkoitukseen riittää aivan hyvin yksi tai kaksi hyvää luottoystävää.

- Ei homo

Vierailija
46/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuosta pitäisi työtoverien saada tietää.

Vierailija
47/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot ovat ehkä sokeutuneet sille, miten he tuovat omaa suuntautumistaan ilmi jatkuvasti vaikkakaan eivät tietoisesti. Homojen kannattaa käyttää samaa "taktiikkaa", eikä ole tarvetta erikseen kertoa asiaa. Eli ujuttaa vaan vaikka sitä "minun mieheni/poikaystäväni" johonkin yhteyteen, missä heterot normaalisti tuovat tuon asian esiin. En näe eroa siinä jos heteronainen aloittaa lauseen "minunkin mieheni..." etteikö sitä voisi mieskin käyttää. Jos joku siitä järkyttyy niin oma on häpeänsä :D

Vierailija
48/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Mitäpä sitä kaikille toitottaan. Jos tuon kerrot, niin sua aletaan pitämään outona.

Vierailija
49/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä työpaikalla ihmiset haluavat tietää toistensa taustat. Päivittäin heterot kertovat mitä puoliso on sanonut tai tehnyt. Jos on hiljaa näissä rupattelutuokioissa niin aletaan katsomaan kummeksuen. Itse kun tulin ulos niin työkaverit puhuivat ettei minun kanssa voi työskennellä, koska silloin luullaan heidän olevan myös homoja. Uusille työntekijöille tämä ilmoitettiin heti. Jouduin niin eristetyksi työyhteisössäni, että sairastuin masennukseen ja jouduin eläkkeelle. Tämä tapahtui tunnetussa valtion laitoksessa muutama vuosi sitten. Ei ole helppoa olla homoseksuaali tämän päivän työelämässä.

Vierailija
50/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä työpaikalla ihmiset haluavat tietää toistensa taustat. Päivittäin heterot kertovat mitä puoliso on sanonut tai tehnyt. Jos on hiljaa näissä rupattelutuokioissa niin aletaan katsomaan kummeksuen. Itse kun tulin ulos niin työkaverit puhuivat ettei minun kanssa voi työskennellä, koska silloin luullaan heidän olevan myös homoja. Uusille työntekijöille tämä ilmoitettiin heti. Jouduin niin eristetyksi työyhteisössäni, että sairastuin masennukseen ja jouduin eläkkeelle. Tämä tapahtui tunnetussa valtion laitoksessa muutama vuosi sitten. Ei ole helppoa olla homoseksuaali tämän päivän työelämässä.

Uskon tämän. Meillä porukassa on villi huhu että yksi mies on homo, jostain se on vain meille tullut tietona. No "homovitsiä" lentää kun tuo tyyppi ei ole kuulolla, mutta kun se tulee näkö/kuuloetäisyydelle niin loppuu juttu siihen. Ja kaikki häviää jonnekin, ja tietty minä myös. On se heteromiehelle joka ei tunne yhtään homoa todella ällöä, että mies tykkää miehestä sillai. Ei voi mitään, eikä mun tarviikkaan tykätä.

51/51 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo pitäisi kertoa työmaalla. Jostakin syystä ilmeisesti haluat sen kertoa.

Aamupalaveri/intra - Jos joku ei vielä tiedä, niin en ole perinteisessä parisuhteessa, vaan asun yhdessä Iidan kanssa, joka on minun kumpanini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan