Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyväksynyt sen että olen sellainen nainen jota kenelläkään ei ole syytä valita

Vierailija
30.04.2018 |

Olen hyväksynyt sen että miehet rakastuvat kauniimpiin, nuorempiin ja kaikin puolin ihanampiin ja parempiin naisiin. Enkä halua olla kenenkään vain paremman puutteessa kumppaniksi otettu nainen joten tyydyn olemaan yksin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin uuden rakkauden kaikkein heikoimmillani! Mies on aivan ihana. Hän on nähnyt huonoimmat puoleni, kestänyt rinnallani ja nyt kun menee hyvin, on hän yhä kanssani.

Mutta ei sinkkuna olemisessakaan mitään vikaa ole!

Luin kestänyt rintani, mietin hetken että mitenhän vialla ne ovat.

Sinkkumies

Vierailija
22/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Työttömänä kelpaan päihdeongelmaisille äidiksi tai duunarille roskakoriksi, sinkkuna saa sentään harrastaa ja nauttia elämästä :)

Ikävä juttu tämä.

Sinkkumies

Ikävää, että se tuntuu sinusta ikävältä.

Et sinä tiedä mitä minä tunnen. Turha siis esittää semmoista.

Sinkkumies

Juuri sanoit, että se on sinusta ikävä juttu.

En sanonut, että se on sinusta ikävä juttu. Sanoin, että se on ikävä juttu.

Sinkkumies

Et ole kunnola lukenut nietskejäsi.

Tulkintasi viestistä kertoo sinusta, ei tilanteesta.

Juuri tätä yritän sinulle kertoa, mutta et ymmärrä.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joa miehet kattelee thaikuista, niin ihan samalla tavalla naiset katselkaa vaikka Gambiasta! Ihan yhtä aitoa rakkautta löytyypi sieltä, ja hyvin varusteltua. ;)

Mutta naiset matkii miehiä. 

Miehet ovat miehiä.

Sinkkumies

Mitä tämä edes tarkoittaa? Et vaan tahdo hyväksyä, että tasa-arvo se tässäkin kolkutteloo oville.

Minun mieheni on varmasto erilainen kuin sinä, eli älä yleistä "miehet ovat miehiä". Hän näkee thaikkumeiningin säälittävänä, eikä siinä mitään, en itsekään lähtisi sinne gambiaan. En ole niin epätoivoinen.

Vierailija
24/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life is Just.

Sinkkumies

Vierailija
25/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joa miehet kattelee thaikuista, niin ihan samalla tavalla naiset katselkaa vaikka Gambiasta! Ihan yhtä aitoa rakkautta löytyypi sieltä, ja hyvin varusteltua. ;)

Miehet ovat miehiä.

Sinkkumies

Mitä tämä edes tarkoittaa? Et vaan tahdo hyväksyä, että tasa-arvo se tässäkin kolkutteloo oville.

Minun mieheni on varmasto erilainen kuin sinä, eli älä yleistä "miehet ovat miehiä". Hän näkee thaikkumeiningin säälittävänä, eikä siinä mitään, en itsekään lähtisi sinne gambiaan. En ole niin epätoivoinen.

Se kertoo pienistä luonteistanne. 

Sinkkumies

Vierailija
26/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään miestä ei tule ikimaailmassa haittaamaan, kun joku vanha haahka matkustaa Gambiaan. Suosittelen jopa tätä.

Go for it girl!

Sinkkumies

Vierailija
27/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyväksynyt, etten tule saamaan koskaan lapsia ja toisaalta hyvä niin, koska en varmasti olisi äiti, joka jaksaisi energisesti lasten kanssa, vaikka paranisinkin. Oma mies on haluton minua kohtaan ja varmaan jossain vaiheessa tulee pettämään minua, kun saa halunsa takaisin ja toteaakin, että haluaakin lapsia. Tällöin todennäköisesti päättäisin jutun ja olisi kammottava ajatella kuinka hylkiö olisi pariutumismarkkinoilla. Itse olen sairaseläkkeellä, ja en täten mikään sellainen, jota kaikki haluaisivat deittailla. Olen sairastamisen aiheuttaman stressin takia varmaan vanhentunut 10 vuotta parissa vuodessa, siltä tuntuu.

Toisaalta, mitä väliä ? Elämä on pskaa ja thats it, se on sen luonne. Jollain tulee huonommat kortit käteen.

Vierailija
28/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat miehiä.

Sinkkumies

Sinkkumies

Ja myös sinun pienestä mulkustasi. ;)

Vierailija
29/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat miehiä.

Sinkkumies

Sinkkumies

Ja myös sinun pienestä mulkustasi. ;)

Siitä puhe mistä puute.

Sinkkumies

Vierailija
30/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyväksynyt, etten tule saamaan koskaan lapsia ja toisaalta hyvä niin, koska en varmasti olisi äiti, joka jaksaisi energisesti lasten kanssa, vaikka paranisinkin. Oma mies on haluton minua kohtaan ja varmaan jossain vaiheessa tulee pettämään minua, kun saa halunsa takaisin ja toteaakin, että haluaakin lapsia. Tällöin todennäköisesti päättäisin jutun ja olisi kammottava ajatella kuinka hylkiö olisi pariutumismarkkinoilla. Itse olen sairaseläkkeellä, ja en täten mikään sellainen, jota kaikki haluaisivat deittailla. Olen sairastamisen aiheuttaman stressin takia varmaan vanhentunut 10 vuotta parissa vuodessa, siltä tuntuu.

Toisaalta, mitä väliä ? Elämä on pskaa ja thats it, se on sen luonne. Jollain tulee huonommat kortit käteen.

Mä en tajua naisia, jotka jatkaa tämmöisellä seksittömällä rakkaudettomalla linjalla. 

Oletteko te kaikki naiset ihan lapasia muutenkin kuin tisseistä?

Sinkkumies

Vierailija
31/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että on nainen joka valitaan takaa mitään. Vaikka olisi kaunis nainen jolla on ottajia, se ottaja saattaa olla sellainen joka ei kiinnosta, ja se josta olisi kiinnostunut on taas kiinnostunut jostain toisesta kauniista naisesta.

Kaunis nuori nainenkin voi jäädä yksin. Se on arpapeliä löytääkö parin jonka kanssa on samalla aaltopituudella, ja ne jotka ovat onnellisesti naimisissa eivät tajua miten harvinaista se on.

Vierailija
32/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että on nainen joka valitaan takaa mitään. Vaikka olisi kaunis nainen jolla on ottajia, se ottaja saattaa olla sellainen joka ei kiinnosta, ja se josta olisi kiinnostunut on taas kiinnostunut jostain toisesta kauniista naisesta.

Kaunis nuori nainenkin voi jäädä yksin. Se on arpapeliä löytääkö parin jonka kanssa on samalla aaltopituudella, ja ne jotka ovat onnellisesti naimisissa eivät tajua miten harvinaista se on.

Ei todellakaan. Mulla on ollut paljon naisia, joiden eteen en ole joutunut tekemään mitään, enkä ole niistä järin ollut kiinnostunutkaan. 

Palstan valittajamiehet tietenkin olisivat olleet oikein innoissaan. Mutta pitää mm. olla tissit ja seksitaidotkin kunnossa, sekä tykkään keskustelusta ja älykkyydestä naisessa.

Sinkkumies

Vierailija
33/33 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monen naisen "ongelma" on lapaseus. Ollaan niin lapasta, niin lapasta. Odotellaan että joku prinssi karauttaa ratsullaan "valitsemaan". Ei laiteta tikkua ristiin asian puolesta, odotellaan vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi