Kököimmät Euroviisukappaleet
Ehdottomasti Blackbird. Löytyykö vielä huononpaa?
Kommentit (395)
Vesa-Matti Loiri:Huilumies
Kojo: Nuku pommiin
Missä miehet ratsastaa
Joku on tehnyt hassun parodiaversion Israelin kappaleesta: https://www.youtube.com/watch?v=Q_Mgrr1Nkx0
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden voittajabiisi Amar pelos dois on kaikkien aikojen paras.
Itse en tykkää yhtään. Mitään sanomaton biisi.
Silvia Night - Congratulations | Islanti 2006
Vierailija kirjoitti:
Joku on tehnyt hassun parodiaversion Israelin kappaleesta: https://www.youtube.com/watch?v=Q_Mgrr1Nkx0
Hyvä!
Tämänvuotinen Suomen kappale...
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä kateellisten vihapuhetta. Laittaisitko linkin, jos Saarasta tehtäisiin pilkkavideo vai vaatisitko poliisitutkintaa?
Alekseev - Forever, semifinaaliveto oli kyllä tämän vuoden kököin tähän mennessä. Venäjän tämäniltaista esitystä odotellessa....
Suomen eurpviisuhistorian häpeäpilkku on Pertti Kurikan nimipäivien Aina mun pitää vuodelta 2015. Se ei yltänyt edes kusen ja pas*kan tasolle.
Aina mun pitää 2015, Nuku pommiin 1982 ja yamma yamma 1992. Kaikki jäivät viimeiselle sijalle.
Euroviisuihin osallistuminen maksaa. En ymmärrä miksi pitää lähettää kisoihin sellainen kappale, josta kaikki tietää jo etukäteen, että ei varmasti tule menestymään. Noina kolmena vuotena olisi vaan kannattanut pitää vaan välivuosi viisuissa.
Bosnia & Herzegovina vuodelta 2004. Koreografia kruunaa kaiken 👌
Vierailija kirjoitti:
Nuku pommiin!
Kojon euroviisumenestyksen ansiosta 0-0 tasatulos urheilussa tarkoittaa sama kuin kojo-kojo.
Pertti Kurikan nimipäivät 2015 on se huonoin varmaan ikinä. Harmittaa tosi paljon, kun tuona vuonna oli Suomen euroviisukarsinnoissa Opera Skaala, joka olisi ollut huikea juurikin Euroviisuihin.
Mutta onhan näitä "vääriä viisuja" Suomi lähettänyt ennenkin viisuihin. Vuonna 2000 oli Nightwish ja Anna Eriksonin hitti "oot voimani mun" (joka muuten voitti Eurovision second chance contestin). Vuonna 2000 Suomea edusti Nina Åstromin "a little bit", joka on kaikessa tylsyydessään yksi Suomen huonnoimmista viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Bosnia & Herzegovina vuodelta 2004. Koreografia kruunaa kaiken 👌
xDDDDDDDDDDD
Pirates Of The Sea - Wolves Of The Sea ( Latvia 2008) With a hii hii hoo and a hii hii hey
Suzy - Quero Ser Tua ( Portugal 2015) Eu quero ser tua, OH OH OH OH OH
PingPong - Samaech ( Israel 2000) Be happy, palkinto tälle.
Mumiy Troll -Lady Alpine ( Venäjä 2001)
Kreisiraadio - Leto svet ( Viro 2008)
Rambo Amadeus- Euro Neuro ( Montenegro 2012
Top3:
Nuku pom nuku pom nuku pom..
Yamma yamma yamma yamma..
Lukuvei lukuvei lukuvei lukuvei...
Yleensä kaikki ruotsalaisten biisit. Niin taviksia aina ja siksi pärjääviä.
Jostain syystä Israel on aina ennakkosuosikki, koska on Israel. Ihan sama, mitä pskaa ovat pistäneet ehdolle. [/quote]
Samaa mieltä. Aiempi *koska Israel* -kommenttini oli poistettu eri vastaukseen ketjun alkupuolelta (miksi?!)
Täytyykin kuunnella Israelin viisu vuodelta -74 jolloin ABBA voitti viisut. Oli suosikkini.