Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
181/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se raiskattu, enkä ole ap:n trolli.

Ajattelin vain kirjoittaa, että välillä joku ulkopuolinen tekijä voi muuttaa sen täydellisen listatun. Tämähän harmittaa, koska en voinut tapahtuneelle mitään, eikä voi esimerkiksi kännikuskin yliajamat, pyörätuoliin joutuneet; heitäkin raakataan sen takia.

Te jotka kommentoitte, että pitäisi ennen suhdetta seistä omilla jaloilla--. Se on varmasti totta, mutta tapahtuneesta on kohta kymmenen vuotta. Olen 28, joten ehkä on aika ottaa riski, eikä elää peläten.

Kerran on hyväksikäytetty tätä pelkoa ja alistuvuutta parisuhteessa. Se oli rankkaa, ja silloin ymmärsin etten ollut valmis suhteeseen.

Nyt tuntuu, että olisin, mutta minut raakataan kun tästä kerron.

Suosittelen ottamaan oman aikansa sen sopivan henkilön kanssa tutustumiseen. Jos hänellä on kova kiire esimerkiksi pakottaa sinua petipuuhiin tai muuten vain tulee sellainen tuntuma että sinua voitaisiin mahdollisesti tuon tapahtuneen takia väärinkäyttää, uskalla rohkeasti lähteä pois ennen kuin mitään muuta tapahtuu.

On meitä sellaisiakin miehiä, jotka ymmärtävät taustasi ja malttavat odottaa sitä luottamusta. Sen just sopivan henkilön kanssa ei ole mihinkään kiire, sillä elämässä on vielä runsaasti aikaa jäljellä. :)

Ja vaikka mua pidetäänkin varmaan alapeukkujen ja kommenttien perusteella ihan jäätävänä idioottina, niin haluaisin silti rohkaista sua lähtemään toteuttamaan niitä unelmia, jotta saat itsellesi oikein kivan puolison ja niitä terveitä lapsia ilahduttamaan päiviäsi. :)

AP

Vierailija
182/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä rakkauden voi mahdollisesti kohdata vain kerran. Ilm. jätetty nainen sairastui ollessaan ap:n kanssa ja voi nyt hyvin. Mielenkiintoista. Ap ei kokenut voivansa hallita naista eikä hän täyttänyt ihannelistaa siinä tilanteessa. Ei tainnut aitoa rakkautta ollakaan se. Haet ilmeisesti ns. vaimomatskua, joka väsää lapsia sinulle-koska mielestäni niin kuuluu toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

En oikein näe "tuhansia" argumenttia, sillä vuosien saatossa läpi käytyjen profiilien määrä nyt vaan ON miehillä aika iso. Ainakin tavallisilla miehillä. Tervetuloa vain todellisuuteen.

Olen nyt 32 vuotta, ja haen suurinpiirtein ikäistäni, joskin realiteetit lapsien suhteen rajaa sitä yläikärajaa nopeasti. Alaraja menee jossain parinkympin nuoremmalla puolella, tämä on niin henkilöstä kiinni ja etenkin sieltä nuoremmasta päästä pistää miettimään pari kertaa.

Itsetunto ei ole huono, mutta sosiaaliset taidot varmasti voisivat olla parempia. Viihdyn paljon myös itsekseni ja olen vähän introvertti luonne. Kahvilla ei tule juuri nimeksikään hiljaista, mutta ei tässä mikään supliikki sanavalmis naistennaurattajakaan ole. Ulkonäköä voi käydä katselemassa tuolta Tinderistä.

Naisen tuloilla, kuten sanoin tuolla ylempänä, ei ole merkitystä sillä tienaan itse hyvin. Tärkeintä on se, että on järkevä suhde rahaan ja pidempiaikaiseen näkemykseen. Sairauksilla on ja ei ole väliä. Kun ajattelen pidemmälle tulevaisuuteen ja eliniän ennuste ei ole kummoinen esim. syövän takia niin miksi ottaisin sellaista henkilöä jonka kanssa juttu päättyy todennäköisesti ennenaikaiseen murheeseen? Noin muutoin me kaikki ollaan yksilöitä, eikä täysin terveitä juuri nimeksikään ole. Mikäli pystyy elämään tavallista elämää, miksei?

AP

Nyt minulla on kaunis nuori vaimo Filippiineiltä ja olen erittäin onnellinen mies.

Ja sen sijaan, että viettäisit sunnuntaita onnellisesti kauniin vaimosi kanssa, olet taas täällä meidän kamalien suomimammojen seurassa :´-DDDD

(Se nyt vaan on mahdotonta esittää uskottavasti onnellisesti parisuhteessa olevaa miestä, jos "sattumalta" on tällä palstalla aina, kun täällä on keskustelua naisen puutteesta ;-))

Onhan täällä nyt muitakin kuin kaltaisiasi kamalia naisia ja vaimoni haluaa aina välillä  minun kääntävän teidän kirjoituksia, koska on aina vaan todella hämmästynyt siitä millaisia suomalaiset naiset ovat.

No nyt mäkin tunnistin sut. Sä olet se, joka ei tunne vaimoaan yhtään ja jonka vaimo ei halua vastata mihinkään kotimaataan koskevaan kysymykseen.

Etsi tietoa vaikka Googlella. Sinä vaikutat jotenkin pakkomielteiseltä ja et todellakaan kysele mitään siksi, että olisit ystävällinen ja vain utelias.

Ethän sinäkään ole. Lopetan heti, kun saan vaimoltasi kirjallisuusvinkkejä.

Vierailija
184/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkiä suhteesi ovat olleet, oletteko asuneet yhdessä?

Pisin vähän yli kolme vuotta ja tuosta valtaosa saman katon alla. Muut sitten siellä vuoden kieppeillä, osa näistä saman katon alla. Panosuhteita tai muita sellaisia en harrasta.

AP

Vierailija
185/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että ihmisillä on valmiina joku unelmakuva toisesta ihmisestä. Itse olen kohdannut kaikki ihmiset sellaisenaan. Sitten rakastuminen on tapahtunut itsestään. Ihminen on ollut jonkinlainen ja sitten olen rakastunut siihen. Toivon, että rakkaallani ei ole unelmakuvaa siitä minkälainen minun pitäisi olla. Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, näin ainakin tunnen. Kauhea jos tulisi ilmi, että minun pitäisi olla vaikka blondi. Tai en saisi ottaa tatuointia (vaikka en sellaista haluakaan). Yms. Ymmärrän, että suhteessa käydään kapsihasveet läpi. Joskus nekin muuttuu matkan varrella tai tulee yllätyksiä. Tulet vahingossa raskaaksi ja toinen jättää , jos et tee aborttia.

Tämä. En minä osaa sanoa mitään ominaisuuksia tai suhtautumisia, jotka naisessa pitäisi olla. Otan ihmisen ihmisenä ja kuuntelen itseäni siitä, kiinnostaako minua vai ei. Vaatimuslistan kanssa deittailijat etsivät minusta itselleen esinettä eivätkä kumppania.

Olen ollut kiinnostunut naisista aika laajalla otannalla ja en todellakaan voisi antaa pitkää listaa siitä, mitkä ovat kriteerini. Ehkä seuraavat:

- koen saavuttavani henkisen yhteyden

- tunnen erotiikan väreilyn

Nuo voi täyttyä aika monenlaisen ihmisen kanssa.

Nyt olen muuten löytänyt aivan upean naisen. Ennen hänen tapaamistaan en olisi koskaan kuvitellut seurustelevani hänenlaisensa kanssa eikä hän minunlaisen.

Tätä juuri minäkin yritin sanoa aiemmin! Ap, sä etsit loppujen lopuksi naista, joka sytyttää sut ja jonka kanssa kolahtaa. Kun niin käy, niin sun listalla ei ole ( tai ei pitäisi olla) mitään tai juuri mitään väliä. Ei me voida täällä sanoa, löydätkö koskaan sopivaa naista. Voit löytääkin, mutta tuo lista ei siinä auta. Vaikka juu, tuon listan vaatimukset täyttäviä naisia kyllä on, tosin ei varmaan sinun ikäluokassasi vapaana kovin montaa. Mä itse täytin aikanaan sen vaatimuksen, että mies rakastui muhun hullun lailla ja päinvastoin, ja koimme olevamme täydellisen sopivat toisillemme. Se riitti (ok, jos toinen olisi ollut vaikka alkoholisti tai vakavasti mt-ongelmainen, niin suhde ei ehkä olisi onnistunut, mutta suuri osa sun listasta olisi ollut aivan irrelevantti). Mutta siis mä täytin tuon olennaisen vaatimuksen nimenomaan tälle miehelle, tuskin juuri kenellekään muulle.

Olimme tuolloin 21v (nyt 18v yhdessä).

Vierailija
186/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänsä rakkauden voi mahdollisesti kohdata vain kerran. Ilm. jätetty nainen sairastui ollessaan ap:n kanssa ja voi nyt hyvin. Mielenkiintoista. Ap ei kokenut voivansa hallita naista eikä hän täyttänyt ihannelistaa siinä tilanteessa. Ei tainnut aitoa rakkautta ollakaan se. Haet ilmeisesti ns. vaimomatskua, joka väsää lapsia sinulle-koska mielestäni niin kuuluu toimia.

Oli sairaana jo ennen kuin tiesinkään kyseisestä henkilöstä, asia ilmeni vasta myöhemmin.

AP

Vierailija
187/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

En oikein näe "tuhansia" argumenttia, sillä vuosien saatossa läpi käytyjen profiilien määrä nyt vaan ON miehillä aika iso. Ainakin tavallisilla miehillä. Tervetuloa vain todellisuuteen.

Olen nyt 32 vuotta, ja haen suurinpiirtein ikäistäni, joskin realiteetit lapsien suhteen rajaa sitä yläikärajaa nopeasti. Alaraja menee jossain parinkympin nuoremmalla puolella, tämä on niin henkilöstä kiinni ja etenkin sieltä nuoremmasta päästä pistää miettimään pari kertaa.

Itsetunto ei ole huono, mutta sosiaaliset taidot varmasti voisivat olla parempia. Viihdyn paljon myös itsekseni ja olen vähän introvertti luonne. Kahvilla ei tule juuri nimeksikään hiljaista, mutta ei tässä mikään supliikki sanavalmis naistennaurattajakaan ole. Ulkonäköä voi käydä katselemassa tuolta Tinderistä.

Naisen tuloilla, kuten sanoin tuolla ylempänä, ei ole merkitystä sillä tienaan itse hyvin. Tärkeintä on se, että on järkevä suhde rahaan ja pidempiaikaiseen näkemykseen. Sairauksilla on ja ei ole väliä. Kun ajattelen pidemmälle tulevaisuuteen ja eliniän ennuste ei ole kummoinen esim. syövän takia niin miksi ottaisin sellaista henkilöä jonka kanssa juttu päättyy todennäköisesti ennenaikaiseen murheeseen? Noin muutoin me kaikki ollaan yksilöitä, eikä täysin terveitä juuri nimeksikään ole. Mikäli pystyy elämään tavallista elämää, miksei?

AP

Nyt minulla on kaunis nuori vaimo Filippiineiltä ja olen erittäin onnellinen mies.

Ja sen sijaan, että viettäisit sunnuntaita onnellisesti kauniin vaimosi kanssa, olet taas täällä meidän kamalien suomimammojen seurassa :´-DDDD

(Se nyt vaan on mahdotonta esittää uskottavasti onnellisesti parisuhteessa olevaa miestä, jos "sattumalta" on tällä palstalla aina, kun täällä on keskustelua naisen puutteesta ;-))

Onhan täällä nyt muitakin kuin kaltaisiasi kamalia naisia ja vaimoni haluaa aina välillä  minun kääntävän teidän kirjoituksia, koska on aina vaan todella hämmästynyt siitä millaisia suomalaiset naiset ovat.

No nyt mäkin tunnistin sut. Sä olet se, joka ei tunne vaimoaan yhtään ja jonka vaimo ei halua vastata mihinkään kotimaataan koskevaan kysymykseen.

Etsi tietoa vaikka Googlella. Sinä vaikutat jotenkin pakkomielteiseltä ja et todellakaan kysele mitään siksi, että olisit ystävällinen ja vain utelias.

Kertoisitko hyvän syyn, miksi minun pitäisi olla sinulle ystävällinen?

Vierailija
188/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä ammatinvaihtamisessa on huonoa? Eikös se ole hyvä vaan, pysyy pääkoppa kunnossa.

Vierailija
189/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit tieynlaista naista etkä tietynlaista suhdetta?

Ja edelleen, kriteerisi ovat aika tavanomaisia. Kukapa meistä ei haluaisi tasapainoista toista puoliskoa, miestä tai naista. Vai luuletko oikeasti, että joku deitti-ilmoituksessaan kirjoittaa, että haen ärtyisää, tasapainotonta ja sulkeutunutta seuraa?

Vierailija
190/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä ammatinvaihtamisessa on huonoa? Eikös se ole hyvä vaan, pysyy pääkoppa kunnossa.

Ei siinä mitään vikaa olekaan, varsinkaan hyvin harkituista sellaisista, mutta tiedät kai sinäkin henkilökohtaisesti jonkun, joka seilaa ammatista toiseen ilman päämäärää.

AP

Vierailija
191/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain kirjoittaa, että välillä joku ulkopuolinen tekijä voi muuttaa sen täydellisen listatun. Tämähän harmittaa, koska en voinut tapahtuneelle mitään, eikä voi esimerkiksi kännikuskin yliajamat, pyörätuoliin joutuneet; heitäkin raakataan sen takia.

Te jotka kommentoitte, että pitäisi ennen suhdetta seistä omilla jaloilla--. Se on varmasti totta, mutta tapahtuneesta on kohta kymmenen vuotta. Olen 28, joten ehkä on aika ottaa riski, eikä elää peläten.

Kerran on hyväksikäytetty tätä pelkoa ja alistuvuutta parisuhteessa. Se oli rankkaa, ja silloin ymmärsin etten ollut valmis suhteeseen.

Suosittelen ottamaan oman aikansa sen sopivan henkilön kanssa tutustumiseen. Jos hänellä on kova kiire esimerkiksi pakottaa sinua petipuuhiin tai muuten vain tulee sellainen tuntuma että sinua voitaisiin mahdollisesti tuon tapahtuneen takia väärinkäyttää, uskalla rohkeasti lähteä pois ennen kuin mitään muuta tapahtuu.

On meitä sellaisiakin miehiä, jotka ymmärtävät taustasi ja malttavat odottaa sitä luottamusta. Sen just sopivan henkilön kanssa ei ole mihinkään kiire, sillä elämässä on vielä runsaasti aikaa jäljellä. :)

Ja vaikka mua pidetäänkin varmaan alapeukkujen ja kommenttien perusteella ihan jäätävänä idioottina, niin haluaisin silti rohkaista sua lähtemään toteuttamaan niitä unelmia, jotta saat itsellesi oikein kivan puolison ja niitä terveitä lapsia ilahduttamaan päiviäsi. :)

AP

Lapsia? Puhuttiinko jossain että lapsia olisi haluna hankkia?

Vierailija
192/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

AP

Ei tarvitse olla, ei tässä ystävystymässä olla. Asiallisuus riittää. - Myös muita suomalaisia naisia kohtaan.

Vierailija
193/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään vikaa olekaan, varsinkaan hyvin harkituista sellaisista, mutta tiedät kai sinäkin henkilökohtaisesti jonkun, joka seilaa ammatista toiseen ilman päämäärää.

AP

Esim. itseni, mutta jos niitä töitä ei vaan saa, niin vähän huonosti valinnanvaraa.

Vierailija
194/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Lapsia? Puhuttiinko jossain että lapsia olisi haluna hankkia?

Kyseisen henkilön ensimmäisessä viestissä oli toive 1-2 lapsesta.

AP

Vierailija
195/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Täsmään ap:n listaan lähes täysin, tosin intohimoni on matkustelu, siitä ap antaisi minulle miinuksen. Mutta en kyllä ymmärrä miksi, palkkani on sen verran kova, että matkustelun lisäksi saan siirrettyä joka kuukausi palkastani siivun myös asuntosäästötilille. Ja elämääni mahtuu muutakin kuin matkustelu. Niin ja ikäni, olen jo 35. Siitäkin ap antaisi ison miinuksen. Tuttavapiirissäni tosin moni akateeminen nainen on saanut esikoisen vasta melkein nelikymppisenä, joten... 

Mutta en usko, että minä syttyisin ap:sta. Hänestä tulee jotenkin kontrolloiva mielikuva. 

Vierailija
196/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

AP

Ei tarvitse olla, ei tässä ystävystymässä olla. Asiallisuus riittää. - Myös muita suomalaisia naisia kohtaan.

Ole itsekin esimerkkinä ja kohtele asiallisesti sekä minua, että vaimoani. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
197/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

AP

Ole itsekin esimerkkinä ja kohtele asiallisesti sekä minua, että vaimoani. Kiitos jo etukäteen.

Ilman muuta. Mainitsit aiemmin, toisessa ketjussa, että vaimosi harrastaa lukemista - muistat varmaan hänen suosikkigenrensä - joten hän osaa varmaan mainita pari filippiiniläistä suosikkikirjailijaansa vinkiksi toiselle lukuharrastajalle? Kiitos jo etukäteen, ettet kirjoita mitään googlesta tai kirjastosta.

Vierailija
198/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Täsmään ap:n listaan lähes täysin, tosin intohimoni on matkustelu, siitä ap antaisi minulle miinuksen. Mutta en kyllä ymmärrä miksi, palkkani on sen verran kova, että matkustelun lisäksi saan siirrettyä joka kuukausi palkastani siivun myös asuntosäästötilille. Ja elämääni mahtuu muutakin kuin matkustelu. Niin ja ikäni, olen jo 35. Siitäkin ap antaisi ison miinuksen. Tuttavapiirissäni tosin moni akateeminen nainen on saanut esikoisen vasta melkein nelikymppisenä, joten... 

Mutta en usko, että minä syttyisin ap:sta. Hänestä tulee jotenkin kontrolloiva mielikuva. 

Luultavasti matkusteluinto olisi sen verran eriävä, että haluaisit mieluummin aktiivisen matkaajan kumppaniksesi. Ja se on täysin ok! Meille jokaiselle on se joku.

Ottamatta mitenkään yksittäistapauksiin kantaa, niin on ihan lääketieteellinen fakta, että mitä lähemmäs neljääkymppiä (tai sen yli) synnyttävä äiti on, sen todennäköisempää on sattua jotain odottamatonta. Hienoa, että heille on siunaantunut terveitä lapsia, mutta ei se mikään tae ole. 

AP

Vierailija
199/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sille, että olet ap elänyt aika tasaista elämää eikä se ole juuri tarjonnut sinulle kypsymisen paikkoja - tai olet valinnut olla tarttumatta niihin. Haluamasi ikäryhmän naisilla voi olla takana ero, lapsettomuutta, ulkomailla asumista, se pelätty ammatinvaihto tai muuta vastaavaa, joka on tuonut näkökulmaa elämään. Jos naisella on tavoitteena tasavertainen parisuhde, hän haluaa miehen jolla löytyy myös elämänkokemusta ja joka voi sitä kautta tarjota naiselle jotain nyös henkisesti.

Päälle parikymppisistä voisi joku kuvailemasi kaltainen mies löytyä mutta se onkin sitten eri juttu kiinnostaako heitä ikäisesi mies tai perheen perustaminen.

Vierailija
200/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti matkusteluinto olisi sen verran eriävä, että haluaisit mieluummin aktiivisen matkaajan kumppaniksesi. Ja se on täysin ok! Meille jokaiselle on se joku.

Ottamatta mitenkään yksittäistapauksiin kantaa, niin on ihan lääketieteellinen fakta, että mitä lähemmäs neljääkymppiä (tai sen yli) synnyttävä äiti on, sen todennäköisempää on sattua jotain odottamatonta. Hienoa, että heille on siunaantunut terveitä lapsia, mutta ei se mikään tae ole. 

AP

Tietenkin on lääketieteellinen fakta että nelikymppisen naisen lisääntyminen ei ole yhtä helppoa kuin kaksikymppisen naisen. 

Mutta miksi sinä et ole vielä perustanut perhettä? Kerrot, että sinulla on ollut suhteita, avoliittoja. Miksi et tehnyt niihin lapsia? Et sinäkään mikään nuori nimittäin enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi