Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
521/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen lista, mutta ristiriitaisuudet selittyvät kyllä sillä, että se on Amerikan-uleilta kopioitu. Pitkä lista sovinnaisuuksista, mutta mukana sellaisiakin asioita, jotka eivät Suomessa ole sovinnaisia, mutta USA:ssa ovat.

Eniten kuitenkin sydäntä kylmäsi ap:n kommentti, jossa hän rajoitti listanaisensa yläikärajaa, jotta voisi nuorehkon naisen kanssa tehdä "terveitä lapsia". Lapsi voi olla sairas syntyessään tai sairastua myöhemmin, vaikka vanhemmat olisivat minkä ikäisiä. En toivo tuollaista isää kenellekään lapselle ja siksi en toivota ap:lle onnea listanaisen etsintään. Toivon että hän vain jatkaisi pelaamisharrastustaan ja tuo haavekuva hänen mielensä mukaan me-henkisestä, iloisesta, sopuisasta, työssäkäyvästä ja rahansa ap:n mielen mukaan käyttävästä äiti-vaimosta ja terveistä ongelmattomista lapsista siellä pelaamisen taustaääninä jäisikin vain unelmaksi.

Vierailija
522/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitainen lista, mutta ristiriitaisuudet selittyvät kyllä sillä, että se on Amerikan-uleilta kopioitu. Pitkä lista sovinnaisuuksista, mutta mukana sellaisiakin asioita, jotka eivät Suomessa ole sovinnaisia, mutta USA:ssa ovat.

Eniten kuitenkin sydäntä kylmäsi ap:n kommentti, jossa hän rajoitti listanaisensa yläikärajaa, jotta voisi nuorehkon naisen kanssa tehdä "terveitä lapsia". Lapsi voi olla sairas syntyessään tai sairastua myöhemmin, vaikka vanhemmat olisivat minkä ikäisiä. En toivo tuollaista isää kenellekään lapselle ja siksi en toivota ap:lle onnea listanaisen etsintään. Toivon että hän vain jatkaisi pelaamisharrastustaan ja tuo haavekuva hänen mielensä mukaan me-henkisestä, iloisesta, sopuisasta, työssäkäyvästä ja rahansa ap:n mielen mukaan käyttävästä äiti-vaimosta ja terveistä ongelmattomista lapsista siellä pelaamisen taustaääninä jäisikin vain unelmaksi.

Pakko kompata tätä. Ja kommentoida, että vaikka tilastollisesti isän korkea ikä lisää lapsen sairauksia ja äidin korkea ikä lisää lapsen sairauksia, niin yksittäisten ihmisten elämässä tilastoillisilla todennäköisyyksillä voi heittää vesilintua. Omassa tuttavapiirissäni nuorille vanhemmille on osunut lapsi, jolla on suulakihalkio, toisille nuorille vanhemmille on osunut lapsi jolla on raajoissa epämuodostumia ja kolmansille nuorille vanhemmille on osunut lapsi, jolla on keskosena syntymisen vuoksi kognitiivisia ongelmia ja pienikokoisuutta nyt kouluikäisenä. Sen sijaan tuttavapiirissäni noin nelikymppisenä lisääntyneitä on suotu täysin terveillä lapsilla. 

Ja ne tilastolliset todennäköisyydet ovat esim. tällaisia:

Jos äidin ikä on 20 vuotta, niin Downin oireyhtymä esiintyy 1/1000 raskaudesta, kun taas jos äidin ikä on 35 vuotta niin Down esiintyy 4/1000 raskaudesta. Jokainen todennäköisyyksiä ymmärtävä tajuaa, että 1/1000 riski versus 4/1000 riski on sellaisia, että niiden perusteella parinvalintaa ei ehkä kannata tehdä, ellei ole laskelmoiva ihminen, jota ei paljoa rakastaminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n inspiroimana päätin väsätä oman listan, olen siis nainen. Jotenkin listalle valikoitui kohtia kuten "musta huumorintaju", "tykkää fantasiasta ja scifistä", "mieluummin introvertti", "tykkää liikkua luonnossa". Mulle on aika samantekevää, missä se toinen on töissä (vai onko), onko sairaus- tai mt-historiaa (itsellänikin on), paljonko kumppaneita on ollut aiemmin, onko pitkä, millainen kroppa on. Kun kolahtaa niin sitten kolahtaa.

Toisaalta en olekaan ulkonäöltäni tasokas, joten ehkä olen "pakon edessä" oppinut keskittymään muuhun kuin ulkokuoreen ja kulissiin. Onneksi, olen saanut tutustua ja rakastua hienoihin tyyppeihin.

"musta huumorintaju", "tykkää fantasiasta ja scifistä", "mieluummin introvertti", "tykkää liikkua luonnossa".

mulla sama..mut oon hoikka ja keijumaisen kaunis

Vierailija
524/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanku mielenterveysongelmat pilais kotenkin koko ihmisen, niitä on melkein kaikilla joskus ja niitä voi hoitaa..

Miksi miehen pitäisi ottaa joku hullu, kun terveitäkin on tarjolla?

Vierailija
525/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Siinä joku vanha kropsu taas mielensä niin pahoitti.

Vierailija
526/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanku mielenterveysongelmat pilais kotenkin koko ihmisen, niitä on melkein kaikilla joskus ja niitä voi hoitaa..

Ei ilmeisesti ap:lle, kun hän valittaa, että sopivaa naista on mahdotonta löytää.

Vierailija
527/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla ainakin vähän hullu, jotta huolii sovinistin riesakseen. Yksin olisi huomattavasti parempi olla kuin tällaisessa seurassa.

Vierailija
528/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaus tuohon Amerikan roadtrippiin kyllä kerää tätä maailmanmatkaaja-kohderyhmää, koska se on kohtuullisen hintavaa, vaatii aika paljon etukäteissuunnittelua ja aikaa eli ei ehkä ihme, jos näitä on tarttunut haaviin.

Vierailija
529/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama käytännön vinkki ap:lle. Jos tykkäät kokkailla niin ilmoittaudu kansalaisopiston ruokakursseille. Meilläpäin ainakin tarjolla myös eksoottisempiin ruokakulttuureihin tutustumista mutta kyllä sieltä ihan kotiruokakurssejakin löytyy. Tsekkaa onko lähistön ravintoloilla sinkkujen kokkauskursseja. Kotipaikkakunnaltani löytyy myös tällainen. Ensin kokataan porukalla ja sitten syödään yhdessä. Minusta kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
530/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen iän alaraja saa olla mielestäsi kahdenkympin alapuolellakin. Vaikka itse olet jo 32.

Tämä on se syy miksi olet yksin.

Onko parinkympin nuorempi puolisko, eli siinä jossain 23:n paikkeilla mielestäsi teini? Kuten sanoin, haen enimmäkseen omani ikäistä.

AP

Olen eri kuin aiempi, mutta parikymppiset naiset eivät ihan oikeasti halua kymmenen vuotta vanhempaa miestä. He haluavat oman ikäisen, eli parikymppisen. Joku todella menestynyt rikas toimitusjohtaja saattaa olla kiehtova parikymppisen naisen mielestä, mutta lähinnä sen rahan ja statuksen takia. 

Ei nuo nuoret naiset sinusta kiinnostu. Olet jo 32. Sinusta kiinnostuu 30-vuotiaan ja yli kolmekymppiset. Itse olen 36, ja voisin kiinnostua sinusta, koska nuoremmat miehet on viriilimpiä sängyssä. Itse en koskaan olisi ottanut yli kaksi vuotta itseäni vanhempaa miestä, eikä kukaan ystävistänikään.

Olen mies ja tiedän mikä on totta. Parikymppisissä naisissa on todella paljon sellaisia, joita nimen omaan kiinnostaa/kiihottaa yli 10v vanhempi mies. Silloin, kun olin vähän päälle 30v, en muuta olisi saanut tehdäkään kuin hengailla parikymppisten misujen kanssa. Vielä päälle nelikymppisenäkin sama tilanne. Joten älkää nyt vanhat naiset jaksako puhua höpöjä.

Tää menee nyt ot, mutta arvaappa kuule mitä. Niin vaan tämäkin kolmekymppinen nainen saisi vaikka joka päivälle parikymppisen pojan, jos vaan itse kokisi saavansa siitä jotain. Ja olisi kyvykäs valehtelemaan itselleen, että kyseessä olisi mikään muu kuin se paneminen. Ja sun tapauksessa varmaan sitten raha/auto/asunto? Ne nuoret likat nauraa sulle paskasta ihan yhtä lailla kuin nuoret miehet vanhemmille naisille.

Jouduin hieman yleistämään tässä, koska rupeaa ihan todella korpeamaan se, että sunlaiset äijät luulee itestään liikoja.

Vanha nainen saa nuorta miestä siinä, missä vanha mies nuorta naista.

Tämä lienee sinulle aivan uusi asia, mutta parikymppisissä ja yleensäkin nuorissa naisissa on myös todella fiksuja yksilöitä. Aivan kuten ketä tahansa, heitä on selvästi kiehtonut persoonani tai ulkonäköni, koska olen pitänyt varakkuuteni aika hyvin piilossa juuri sen vuoksi, ettei siipeilijöitä ilmaantuisi. Jos sinulla on tapana nauraa "paskasta", niin älä luule, että kaikki olisivat kaltaisiasi.

Ja miten minä luulen itsestäni liikoja, kun nuoremmat naiset lähestyvät minua?

Jopas sussa heräsi aikamoinen puolustusreaktio.

Palstan hopeakettu onanoimassa. Ainoa vaan, että aloituksesta paistaa, että rahaa ei ole.

Ohis, mutta tarkoittaako tuo nyt sitä, että siellä joku varakas lady koskettelee itseään?

Vierailija
531/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Olet kovasti osoittamassa kypsyyttäsi ja aikuisuuttasi kriteerien avulla. Minulle kuitenkin naisena joka täyttää jokaisen kriteerisi pistää silmään suhtautumisesi mielenterveys-ongelmiin. Mielenterveys-ongelmia on useata erilaista sorttia ja jokainen niistä kärsivä sairastaa omalla tavallaan. Minä olen seurustellut parin miehen kanssa joista molemmat kärsivät seurustelumme aikana mt-ongelmasta. Toisella sairaus vakavoitui hetkeksi toisella oli sairaus jatkuvasti kurissa. Ihania miehiä molemmat, mutta harmiksemme kasvoimme erilleen. Sitten tuli tämä kolmas kaltaisesi mt-ongelma-allerginen kuka, meni monta isoa vastoinkäymistä lävitse seurustelumme aikana sairastui vakavaan masennukseen sen vuoksi. Hänet päädyin jättämään koska kaikesta tuesta ja avusta huolimatta hän ei saanut itseään nostettua sieltä, koska hänelle oli hirvittävän vaikeata myöntää edes että hänellä on hoitoa vaativa sairaus. Toista kertaa en aio lähteä kaltaisesi mukaan, koska ap. Sinä et ole kylliksi aikuinen ymmärtääksesi ettei sairauksille kukaan mahda mitään. Mt-potilaatkaan eivät ole valinneet osaansa. Mieli voi särkyä ja murentua niin monesta syystä ettei kellään kannata olla ylimielistä asennetta toisen ihmisen psyykkiseen kärsimykseen. Toinen lukunsa ovat kapeat ja estyneet ihmiset jotka leimaavat kaiken omasta totustusta ja opitusta normistaan poikkeavan mt-oireiluksi esim. Juuri ne tatuoinnit lävistykset ja vaate valinnat. Heitä toki kartan myös.

Vierailija
532/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla ainakin vähän hullu, jotta huolii sovinistin riesakseen. Yksin olisi huomattavasti parempi olla kuin tällaisessa seurassa.

Vain hullu nainen näkee joka paikassa sovinismia.

Vierailija
533/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hullu nainen näkee joka paikassa sovinismia.

Joka paikassa? En kyllä näe sitä kaikkialla, vaikka isäni kovan luokan öyhöttäjä olikin. Oma mieheni ei ole mikään sovinisti. Siksi yhä olemmekin yhdessä, toisin kuin vanhempani.

Vierailija
534/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen harvoin tapahtuu lista kädessä kävellen. Oma puolisoni täyttää kaikki nuo kohdat, mutta olisin kanssaan vaikkei täyttäsikään, sillä hän on sielunkumppanini ja hyväsydämisin, hienoin ihminen jonka tiedän. Ei sellaisen aarteen löydettyään paljoa kiinnosta, vaikka olisi vähän hukassa elämässä ja muuta inhimillistä. Etsit liian turvallisilta vesiltä.

Muista, että voit myös itse elämässäsi kohdata kaikenlaista sairautta, työttömyyttä ja mielenterveyden ongelmaa. Silloin haluat varmasti vierellesi hänet, johon luotat koko sydämestäsi, välittämättä titteleistä, yhteiskuntakelpoiduudesta ja saavutuksista.

Vierailija
535/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eli sähän etsit ihan vaan naista kelle kelpaat? Jos hakisit sitä "oikeaa", niin pitäishän sun itse olla avoin siitä, kuka olet ja mistä nautit. Eikä muutenkaan kumppania kannata etsiä siten, että pyritään karsimaan vääränlaiset pois. Etsisit mieluummin ihmistä, jonka kanssa sulla on jotain yhteistä. Esim juurikin roolipelit ym.

Vierailija
536/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen'

Miten tatuoinnit ja lävistykset liittyvät tähän mitenkään? 

Ehkei ole järkevää ottaa kantaa kun täälläkin tuntuu melkein kaikille olevan tatska,...mutta tällaiselle kohta 50v lähetystyvälle rouvalle tatuoinnit nimenomaan edustaa sellaista wt-maailmaa, jossa "elämän kova koulu" on ollut se tärkein koulu, ja kaljaa on tullut juotua. Tatuoinnit on minusta typeriä ja rumia, vähän yksinkertaisten ihmisten juttu, sorry.

Samaa ne edustavat minullekin. Eli meidän mielestämme tatuoidut edustavat wt-maailmaa, ja tatuoitujen mielestä me edustamme äärikonservatiiveja. Toisin sanoen omat ennakkoluulonsa on kummallakin ryhmällä, ja onko kumpikaan ryhmä loppujen lopuksi kovin avarakatseinen? Yhtä hyvin voisi väittää, että ne tatuointien kannattajat ovat ahdasmielisiä, koskat kuvittelevat kaikki tatuointien vastustajat tietynlaisiksi.

Vierailija
537/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen'

Miten tatuoinnit ja lävistykset liittyvät tähän mitenkään? 

Ehkei ole järkevää ottaa kantaa kun täälläkin tuntuu melkein kaikille olevan tatska,...mutta tällaiselle kohta 50v lähetystyvälle rouvalle tatuoinnit nimenomaan edustaa sellaista wt-maailmaa, jossa "elämän kova koulu" on ollut se tärkein koulu, ja kaljaa on tullut juotua. Tatuoinnit on minusta typeriä ja rumia, vähän yksinkertaisten ihmisten juttu, sorry.

Samaa ne edustavat minullekin. Eli meidän mielestämme tatuoidut edustavat wt-maailmaa, ja tatuoitujen mielestä me edustamme äärikonservatiiveja. Toisin sanoen omat ennakkoluulonsa on kummallakin ryhmällä, ja onko kumpikaan ryhmä loppujen lopuksi kovin avarakatseinen? Yhtä hyvin voisi väittää, että ne tatuointien kannattajat ovat ahdasmielisiä, koskat kuvittelevat kaikki tatuointien vastustajat tietynlaisiksi.

Ei ole pakko ottaa tähänkään asiaan noin voimakkaasti kantaa. Minulla ei ole tatuointeja, mutta toisten ihmisten tatuoinnit eivät yleensä herätä minussa juurikaan tunteita suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
538/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haenkohan olematonta naista?" - Perään kuvailu tavallisista tavallisimmista ominaisuuksista. Koska on itsestäänselvää, että naisia, joilla on tavallisista tavallisimpia ominaisuuksia on olemassa ja melko paljonkin, kuulostaa jo otsikko liioittelevalta ja sikäli vähän simppeliltä.

Mullakin pistää silmään ihan samoja asioita kuin muillakin kommentoijilla: tatuoinnit ei liity elämänhallintaan, näin ajatteleminen on virheellinen johtopäätös tai tahallista vääristelyä, yritys järkeellistää omaa ahdasmielisyyttään - ei hyvä.

"Perhearvot" miehen suusta kuulostaa ikävästi vähän siltä, että kotia ja lapsia lykätään enemmän naiselle - perinteinen nalkki, jonka suurin osa naisista haluaa nykyään välttää. Jos tällä tarkoitetaan oikeasti esim. sitä, että on lämminhenkinen tms., on ehkä parempi puhua näistä ominaisuuksista sellaisinaan.

Myös aiemman kumppanin hylkääminen mt-ongelman takia kuulostaa huonolta, tosin en toki tiedä tilanteen yksityiskohtia (on tilanteita, joissa voin sen hyväksyä), mutta ei kuulosta yhtään me-henkeen sopivalta. 

Lisäksi lista on todella geneerinen, eikä siinä oikein ole mitään mistä innostua tai mihin tarttua. Olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä myös kodinkonemaisuudesta, ja siitä, että kumppanin löytymisessä on aina mukana paljon sattumanvaraisuutta kumppanin ominaisuuksien suhteen. Liian raksi ruutuun -tyyppinen lähestymistapa kumppaniin ei oikein toimi. Toisella on oltava tilaa olla ainutlaatuinen yksilönsä, ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi sellaisena, eikä pelkästään tulla peilatuksi vaatimuslistaan.

Vaikka periaatteessa vastaan listaasi, ei mulle tule siitä olo, että haussa olisi munkaltainen ihminen (tai minkäänlainen muunkaanlainen), vaan "joku vaan". Esim. itse arvostan miehessä suuresti hellyyttä, kykyä aidosti välittää muista ihmisistä ja kykyä kriittiseen ajatteluun, ja musta kumppania hakiessa tällaisia asioita olisi ihan kiva tuoda esille aika geneeristen vaatimusten ohella. Listasi on toisaalta pitkä, mutta toisaalta se ei kerro vielä juuri mitään siitä, millaisista persoonista pidät. Painotat joka kohdassa lähinnä stabiiliutta.

Itse en ennen kaikkea näiden syiden takia kiinnostuisi, olen sua nuorempi nainen samalta alalta. Myös suhtautumisesi naisiin mahdollisesti vähän mietityttää (ihan jo se, että mietit, onko täysin tavallista naista olemassa viittaa mahdollisesti vähän hassuun ajatusprosessiin naisten kohdalla - ihan kaikenlaisia naisia on olemassa). En itse oikein tiedä keitä noi ylläolevat asiat ei haittaisi, oma kaveripiiri ajattelee aika samalla tavalla. Mutta toisaalta koska niin moni täyttää suunnilleen kyseisen listan, kai niitäkin naisia jostain löytyy... 

Pituus ja lihakset muuten ei todellakaan ole kohdallasi se ongelma. 

Pisti silmään samat jutut. Muutenkin tuo lista on sellainen, että ite toivoisin tuollaista miniää. En naisystävää😎

Vierailija
539/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

En oikein näe "tuhansia" argumenttia, sillä vuosien saatossa läpi käytyjen profiilien määrä nyt vaan ON miehillä aika iso. Ainakin tavallisilla miehillä. Tervetuloa vain todellisuuteen.

Olen nyt 32 vuotta, ja haen suurinpiirtein ikäistäni, joskin realiteetit lapsien suhteen rajaa sitä yläikärajaa nopeasti. Alaraja menee jossain parinkympin nuoremmalla puolella, tämä on niin henkilöstä kiinni ja etenkin sieltä nuoremmasta päästä pistää miettimään pari kertaa.

Itsetunto ei ole huono, mutta sosiaaliset taidot varmasti voisivat olla parempia. Viihdyn paljon myös itsekseni ja olen vähän introvertti luonne. Kahvilla ei tule juuri nimeksikään hiljaista, mutta ei tässä mikään supliikki sanavalmis naistennaurattajakaan ole. Ulkonäköä voi käydä katselemassa tuolta Tinderistä.

Naisen tuloilla, kuten sanoin tuolla ylempänä, ei ole merkitystä sillä tienaan itse hyvin. Tärkeintä on se, että on järkevä suhde rahaan ja pidempiaikaiseen näkemykseen. Sairauksilla on ja ei ole väliä. Kun ajattelen pidemmälle tulevaisuuteen ja eliniän ennuste ei ole kummoinen esim. syövän takia niin miksi ottaisin sellaista henkilöä jonka kanssa juttu päättyy todennäköisesti ennenaikaiseen murheeseen? Noin muutoin me kaikki ollaan yksilöitä, eikä täysin terveitä juuri nimeksikään ole. Mikäli pystyy elämään tavallista elämää, miksei?

AP

Heti paljastuu muutama ongelma, jotka selittää "huonon onnesi markkinoilla":

-olet liian laskelmoiva, naiset aistii sen

-etsit liian nuoria, sinulle osuva ikähaarukka on 30-34 vuotiaat naiset. He tosin pakenevat, kun saavat tietää, että voisit olla parikymppisen kanssa. Parikymppiset ei halua noin vanhaa ukkoa kuin sinä, ja sinun ikäiset (+-2 vuotta) taas ei todellakaan halua nuoria naisia katselevaa miestä.

-et reagoinut seksuaalisuus-pointtiin mitenkään, niin päättelen siitä, että et ole kovin seksuaalinen ihminen. Ikäisesi naiset yleensä on, ja heille turnoff on miehen avuttomuus olla itsevarma sängyssä

En kyllä onneksi tunne omasta lähipiiristäni naisia, jotka ovat niin epävarmoja, etteivät kestä miestä joka on edes kiinnostunut nuoremmista. Tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä katsoa sinne peiliin ja miettiä, mistä moinen inho, pelko ja itsensä nostaminen nuorempien naisten yläpuolelle tulee. Minulla on kollegoinakin 20-25 vuotiaita naisia, jotka ovat erittäin päteviä, fiksuja ja hyviä kaikin puolin. On vähintäänkin normaalia, ettei sulje kokonaista ikäryhmää pois vain siksi, että joku +30 nainen voi potentiaalisesti olla sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
540/755 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Hei, AP tässä.

En oikein näe "tuhansia" argumenttia, sillä vuosien saatossa läpi käytyjen profiilien määrä nyt vaan ON miehillä aika iso. Ainakin tavallisilla miehillä. Tervetuloa vain todellisuuteen.

Olen nyt 32 vuotta, ja haen suurinpiirtein ikäistäni, joskin realiteetit lapsien suhteen rajaa sitä yläikärajaa nopeasti. Alaraja menee jossain parinkympin nuoremmalla puolella, tämä on niin henkilöstä kiinni ja etenkin sieltä nuoremmasta päästä pistää miettimään pari kertaa.

Itsetunto ei ole huono, mutta sosiaaliset taidot varmasti voisivat olla parempia. Viihdyn paljon myös itsekseni ja olen vähän introvertti luonne. Kahvilla ei tule juuri nimeksikään hiljaista, mutta ei tässä mikään supliikki sanavalmis naistennaurattajakaan ole. Ulkonäköä voi käydä katselemassa tuolta Tinderistä.

Naisen tuloilla, kuten sanoin tuolla ylempänä, ei ole merkitystä sillä tienaan itse hyvin. Tärkeintä on se, että on järkevä suhde rahaan ja pidempiaikaiseen näkemykseen. Sairauksilla on ja ei ole väliä. Kun ajattelen pidemmälle tulevaisuuteen ja eliniän ennuste ei ole kummoinen esim. syövän takia niin miksi ottaisin sellaista henkilöä jonka kanssa juttu päättyy todennäköisesti ennenaikaiseen murheeseen? Noin muutoin me kaikki ollaan yksilöitä, eikä täysin terveitä juuri nimeksikään ole. Mikäli pystyy elämään tavallista elämää, miksei?

AP

Heti paljastuu muutama ongelma, jotka selittää "huonon onnesi markkinoilla":

-olet liian laskelmoiva, naiset aistii sen

-etsit liian nuoria, sinulle osuva ikähaarukka on 30-34 vuotiaat naiset. He tosin pakenevat, kun saavat tietää, että voisit olla parikymppisen kanssa. Parikymppiset ei halua noin vanhaa ukkoa kuin sinä, ja sinun ikäiset (+-2 vuotta) taas ei todellakaan halua nuoria naisia katselevaa miestä.

-et reagoinut seksuaalisuus-pointtiin mitenkään, niin päättelen siitä, että et ole kovin seksuaalinen ihminen. Ikäisesi naiset yleensä on, ja heille turnoff on miehen avuttomuus olla itsevarma sängyssä

En kyllä onneksi tunne omasta lähipiiristäni naisia, jotka ovat niin epävarmoja, etteivät kestä miestä joka on edes kiinnostunut nuoremmista. Tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä katsoa sinne peiliin ja miettiä, mistä moinen inho, pelko ja itsensä nostaminen nuorempien naisten yläpuolelle tulee. Minulla on kollegoinakin 20-25 vuotiaita naisia, jotka ovat erittäin päteviä, fiksuja ja hyviä kaikin puolin. On vähintäänkin normaalia, ettei sulje kokonaista ikäryhmää pois vain siksi, että joku +30 nainen voi potentiaalisesti olla sairaalloisen mustasukkainen.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Mikä kumman ikäkriisi on näillä yli 30-vuotiailla naisilla, jotka eivät ole vielä kovin paljon päälle kolmenkymmenen? Nuoriahan te vielä olette! Turha niiden parikymppisten takia on hermoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän