Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
281/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twicth sivustolta löytyi kiiltävänaamainen Aldarel. Pelaat jonnepelejä?

Ihan kivan näköinen mies tuo twicth-sivun aldarel ainakin on. Eli jos on ap niin ei jää ulkonäöstä kyllä kiinni.

Hah, joo. Ikivanha kuva tosin. En tiedä mitä tarkoitat jonnepeleillä, mut pelejä kyllä.

AP

Vierailija
282/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jtkn seksiin liittyvää estoa tässä nyt on taustalla. Koskettele ensi alkuun itseäsi kiihottavasti ja kokeile, mikä tuntuu kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twicth sivustolta löytyi kiiltävänaamainen Aldarel. Pelaat jonnepelejä?

Ihan kivan näköinen mies tuo twicth-sivun aldarel ainakin on. Eli jos on ap niin ei jää ulkonäöstä kyllä kiinni.

Hah, joo. Ikivanha kuva tosin. En tiedä mitä tarkoitat jonnepeleillä, mut pelejä kyllä.

AP

Minä joka kehuin sinun ulkonäköä olen eri kuin se joka puhui jonnepeleistä. 

Vierailija
284/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän nykyisellään ehdot lähes täysin! Mennäänkö yhdessä ensimmäisillä treffeillä eläinlääkäriasemalle lopettamaan koirani? Toki lemmikistä on heti paikalla luovuttava, jollei ajatus siitä miehen mieleen ole. Lopettamisen jälkeen voimme viettää kahvin ääressä hiljaisen hetken ja suunnitella yhteistä koiratonta tulevaisuuttamme. ❤️

T: miehenkipeä

Vierailija
285/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on elämä opettanut, että ei kumppania voi eikä kannata valita ennakko-odotusten perusteella.

Minä aikoinaan menin ja rakastuin ihan väärään mieheen. Oli vähän rikostaustaa eikä muutenkaan ollut elämässään ollut mitenkään erityisen kunnollinen. En etsinyt jännitystä, en ollut koskaan aiemmin viehättynyt mistään ns. pahoista pojista vaan kiertänyt mahdollisimman kaukaa, mutta jotenkin me joka tapauksessa rakastuimme mikä oli tosi outoa.

Mieheni on opiskellut itselleen ihan hyvän ammatin (insinööri hänkin), ei ole harrastanut mitään pahuuksia yhteisen taipaleemme aikana. On mitä luotettavin, ihanin perheenisä. Jotain tällaista hänestä varmaan vaistosin silloin, menneisyydestä huolimatta. Yhteistä elämää on nyt takana jo pitkään. En ole katunut yhtään.

Vierailija
286/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä käyt lenkillä tai salilla, jos et niistä kerran tykkää? Mulle (jos oisin sinkku) sopis mainiosti introvertti nörttimies, mutta ei sellainen, joka tekee asioita vaan siksi, koska niin "kuuluu" tehdä. Aito pitää olla.

Miten olisi esim. terveyden, kunnon ja ulkonäönkin takia? Tuskinpa hyvä kroppa ja itsestä huolehtiminen ketään ovelta käännyttää, päinvastoin.

t.nainen, joka käy salilla, vaikkei siitä erityisesti tykkää, mutta haluaa huolehtia itsestään

Vierailija
287/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haenkohan olematonta naista?" - Perään kuvailu tavallisista tavallisimmista ominaisuuksista. Koska on itsestäänselvää, että naisia, joilla on tavallisista tavallisimpia ominaisuuksia on olemassa ja melko paljonkin, kuulostaa jo otsikko liioittelevalta ja sikäli vähän simppeliltä.

Mullakin pistää silmään ihan samoja asioita kuin muillakin kommentoijilla: tatuoinnit ei liity elämänhallintaan, näin ajatteleminen on virheellinen johtopäätös tai tahallista vääristelyä, yritys järkeellistää omaa ahdasmielisyyttään - ei hyvä.

"Perhearvot" miehen suusta kuulostaa ikävästi vähän siltä, että kotia ja lapsia lykätään enemmän naiselle - perinteinen nalkki, jonka suurin osa naisista haluaa nykyään välttää. Jos tällä tarkoitetaan oikeasti esim. sitä, että on lämminhenkinen tms., on ehkä parempi puhua näistä ominaisuuksista sellaisinaan.

Myös aiemman kumppanin hylkääminen mt-ongelman takia kuulostaa huonolta, tosin en toki tiedä tilanteen yksityiskohtia (on tilanteita, joissa voin sen hyväksyä), mutta ei kuulosta yhtään me-henkeen sopivalta. 

Lisäksi lista on todella geneerinen, eikä siinä oikein ole mitään mistä innostua tai mihin tarttua. Olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä myös kodinkonemaisuudesta, ja siitä, että kumppanin löytymisessä on aina mukana paljon sattumanvaraisuutta kumppanin ominaisuuksien suhteen. Liian raksi ruutuun -tyyppinen lähestymistapa kumppaniin ei oikein toimi. Toisella on oltava tilaa olla ainutlaatuinen yksilönsä, ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi sellaisena, eikä pelkästään tulla peilatuksi vaatimuslistaan.

Vaikka periaatteessa vastaan listaasi, ei mulle tule siitä olo, että haussa olisi munkaltainen ihminen (tai minkäänlainen muunkaanlainen), vaan "joku vaan". Esim. itse arvostan miehessä suuresti hellyyttä, kykyä aidosti välittää muista ihmisistä ja kykyä kriittiseen ajatteluun, ja musta kumppania hakiessa tällaisia asioita olisi ihan kiva tuoda esille aika geneeristen vaatimusten ohella. Listasi on toisaalta pitkä, mutta toisaalta se ei kerro vielä juuri mitään siitä, millaisista persoonista pidät. Painotat joka kohdassa lähinnä stabiiliutta.

Itse en ennen kaikkea näiden syiden takia kiinnostuisi, olen sua nuorempi nainen samalta alalta. Myös suhtautumisesi naisiin mahdollisesti vähän mietityttää (ihan jo se, että mietit, onko täysin tavallista naista olemassa viittaa mahdollisesti vähän hassuun ajatusprosessiin naisten kohdalla - ihan kaikenlaisia naisia on olemassa). En itse oikein tiedä keitä noi ylläolevat asiat ei haittaisi, oma kaveripiiri ajattelee aika samalla tavalla. Mutta toisaalta koska niin moni täyttää suunnilleen kyseisen listan, kai niitäkin naisia jostain löytyy... 

Pituus ja lihakset muuten ei todellakaan ole kohdallasi se ongelma. 

Vierailija
288/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän nykyisellään ehdot lähes täysin! Mennäänkö yhdessä ensimmäisillä treffeillä eläinlääkäriasemalle lopettamaan koirani? Toki lemmikistä on heti paikalla luovuttava, jollei ajatus siitä miehen mieleen ole. Lopettamisen jälkeen voimme viettää kahvin ääressä hiljaisen hetken ja suunnitella yhteistä koiratonta tulevaisuuttamme. ❤️

Tän on kai vähän pakko olla trolli? Miksi ihmeessä kukaan haluaa luopua lemmikistään jonkun takia jota ei oo ees tavannut?

AP

Vierailija
289/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suhtautuu tinderiin kuin peliin, jossa on tarkoitus päästä mahdollisimman pitkälle, ja on tyyliltään klassinen lyhyen matkan juoksija. Huijaamalla ap pääsee 2% todennäköisyydellä etenemään tavisnaisen kanssa levelille kolme, kun taas tällä strategialla hän ei vedä ollenkaan puoleensa oman ryhmänsä, eli nörttiryhmän edustajia. Pitkän matkan juoksussa onnistumisprosentti on sprintterillä 0%. Mutta ap onkin huomannut, että määrä korvaa laadun, ja siksi tavoitteleekin statukseltaan itseään korkeammalla olevia tavisnaisia ja hioo omasta persoonastaan riippumatonta esittelytekstiään vastaamaan tavisnaisten mieltymyksiä vauvapalstalaisten avulla.

Vierailija
290/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun pituus on hyvä lähes kaikkien naisten mielestä, myös sun lihaksikkuus/vartalo on ihan hyvä, muutenkin sun ulkonäkö on ihan hyvä. Eli ulkoisesti olet ihan hyvä. Se, että miksi ei onnista johtuu nyt jostain muusta.

Vierailija
291/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

151 kirjoitti:

Minulle on tullut vaikutelma, että häpeät "nörttimäisiä" mielenkiinnon kohteitasi. Miksi?

En häpeä niitä, mutta niillä ei tehdä kovin suurta vaikutusta tavalliseen naiseen. Toki on niitäkin, jotka harrastavat samoja juttuja, mutta näitä naisia on sen verran harvakseltaan, että ehkä parempi mainita asiasta sitten vasta, kun on riittävän pitkällä tutustumisessa.

AP

Olet hakoteillä. Ei sinun ole tarkoitus tehdä vaikutusta naiseen. Sinun on tarkoitus löytää juuri sinulle sopiva nainen, joka kokee, että sinä olet juuri sopiva mies hänelle. Siksi kannattaa olla alusta saakka ihan oma itsensä. Esimerkiksi minä vastaan listaasi, mutta haen sängyssä hyvin dominoivaa miestä. Lautapelinörtti ei yleensä ole sängyssä sillä tavalla dominoiva kuin mitä minä miehestä tarvitsen. Siksi minulle kannattaisi heti kertoa millainen oikeasti on, ettei tulisi pettymyksiä sitten kun ollaan jo ihastuttu ja edetty sänkytouhuihin.

Hahaha, onpas sinulla hauska mielikuva pelaajanörteistä.

Oma nörttimies on kyllä aikamoinen pyörittäjä sängyssä, parasta seksiä mitä koskaan olen saanut. Ollaan tietty aika vapautuneesti, vähän nörttaajanainen kun olen itsekin. Voi olla että tulee suorituspaineita, jos asenne on tuo, eli ei ihme jos ei seksi suju.

En sanonutkaan, että pelinörtit olisi huonoja sängyssä. Sanoin vain, että he suurella todennäköisyydellä eivät ole juuri sillä tietyllä tavalla dominoivia, mitä minä mieheltä tarvitsen. Dominoivuuttakin on monenlaista ja hyvä seksi on eri ihmisille erilaista.

No tämä tietenkin. Omasta puolisosta kyllä löytyy hyvässä balanssissa dominanssia ja kiltteyttä. Myös aiempi suhde nörttimieheen osoitti samaa, voi tietty olla suht harvinainen ihmistyyppi tai sitten vedän tällaisia puoleeni?

Vierailija
292/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n ajatusmallissa töksähtää juuri se, että hänellä (ehkä) on aika vahva mielikuva siitä millaisia ihmiset ovat jonkin yksityiskohdan perusteella.

Vaikkapa että perhearvot ovat tärkeitä - lapsia ei saa olla ennestään. Ihan kuin kaikki joilla jo on lapsia, olisivat samanlaisia, epäonnistuneita naisia. Entä jos onkin nuori leski? Heitäkin on.

Sama juttu elämänhallinnan, mielenterveyden ym. suhteen. Kaikessa on todella laaja kirjo. Jos meistä kaikki tutkittaisi, niin aika monelta löytyisi joku mielenterveyden ongelma, ihan niinkuin löytyisi jokin fyysinen sairauskin.

Ap olet voinut monta kertaa mennä hyvän naisen ohi.

Vierailija
293/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä - juuri sellaiselta, jonka takia ei tarvitse tulla myöhemmin tälle palstalle valittamaan, että kun mies katsoo muita naisia, mies pettää, mies ei halua lasta, mies ei hoida lasta, mies ei tee kotitöitä jne. Mikä ihme teitä oikein vaivaa, kun mollaatte hänet täysin?

Tautointienkin suhteen hän on aivan oikeassa: ne ovat ihan hirveitä!

Vierailija
294/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on kai vähän pakko olla trolli? Miksi ihmeessä kukaan haluaa luopua lemmikistään jonkun takia jota ei oo ees tavannut?

AP

On trolli. Jos etsit ihmistä noin pitkän listan kanssa, niin törmäät todennäköisesti johonkin sekopäähän vaikka diagnoosi puuttuisikin. Monta hyvää ihmistä menee sivu suun, jos olet turhan ehdoton kriteereissäsi. Anna rakkaudelle mahdollisuus!

Vierailija
295/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:n ajatusmallissa töksähtää juuri se, että hänellä (ehkä) on aika vahva mielikuva siitä millaisia ihmiset ovat jonkin yksityiskohdan perusteella.

Vaikkapa että perhearvot ovat tärkeitä - lapsia ei saa olla ennestään. Ihan kuin kaikki joilla jo on lapsia, olisivat samanlaisia, epäonnistuneita naisia. Entä jos onkin nuori leski? Heitäkin on.

Sama juttu elämänhallinnan, mielenterveyden ym. suhteen. Kaikessa on todella laaja kirjo. Jos meistä kaikki tutkittaisi, niin aika monelta löytyisi joku mielenterveyden ongelma, ihan niinkuin löytyisi jokin fyysinen sairauskin.

Ap olet voinut monta kertaa mennä hyvän naisen ohi.

Kiitos palautteestasi. Koen tässä vaiheessa, että minulla on vielä varaa valita lapseton kumppani yhteistä polkua varten eikä kantaa muiden miesten hedelmiä. Joo, kyllä joku tuosta voi ajatella töykeäksi, mutta ei se minun innostustani kyseistä henkilöä kohtaan muuta.

Kuten tuolla aiemmin sanoin, ei asiat ole niin mustavalkoisia. Hyvin sanottu, että useimmilla on varmaan jokin mt-ongelma. Itsellänikin varmaan, jos joku sitä oikein väkisin lähtisi tutkimaan.

Kokonaisuus ratkaisee. On tiettyjä lähtökohtia, joita katson naisessa, ja loput sitten tuosta listasta on enemmän tai vähemmän harmaalla alueella, joista kokonaisuutena voi poiketa.

AP

Vierailija
296/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ap vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä - juuri sellaiselta, jonka takia ei tarvitse tulla myöhemmin tälle palstalle valittamaan, että kun mies katsoo muita naisia, mies pettää, mies ei halua lasta, mies ei hoida lasta, mies ei tee kotitöitä jne. Mikä ihme teitä oikein vaivaa, kun mollaatte hänet täysin?

Tautointienkin suhteen hän on aivan oikeassa: ne ovat ihan hirveitä!

Nämä naiset ovat sairaita.

Vierailija
297/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita naisia on ziljoona, mutta ne ovat joko hihhuleita tai naimisissa. Entinen mieheni totesi, että avioliitto on pelkkä hidaste, ei este.

Vierailija
298/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haenkohan olematonta naista?" - Perään kuvailu tavallisista tavallisimmista ominaisuuksista. Koska on itsestäänselvää, että naisia, joilla on tavallisista tavallisimpia ominaisuuksia on olemassa ja melko paljonkin, kuulostaa jo otsikko liioittelevalta ja sikäli vähän simppeliltä.

Mullakin pistää silmään ihan samoja asioita kuin muillakin kommentoijilla: tatuoinnit ei liity elämänhallintaan, näin ajatteleminen on virheellinen johtopäätös tai tahallista vääristelyä, yritys järkeellistää omaa ahdasmielisyyttään - ei hyvä.

"Perhearvot" miehen suusta kuulostaa ikävästi vähän siltä, että kotia ja lapsia lykätään enemmän naiselle - perinteinen nalkki, jonka suurin osa naisista haluaa nykyään välttää. Jos tällä tarkoitetaan oikeasti esim. sitä, että on lämminhenkinen tms., on ehkä parempi puhua näistä ominaisuuksista sellaisinaan.

Myös aiemman kumppanin hylkääminen mt-ongelman takia kuulostaa huonolta, tosin en toki tiedä tilanteen yksityiskohtia (on tilanteita, joissa voin sen hyväksyä), mutta ei kuulosta yhtään me-henkeen sopivalta. 

Lisäksi lista on todella geneerinen, eikä siinä oikein ole mitään mistä innostua tai mihin tarttua. Olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä myös kodinkonemaisuudesta, ja siitä, että kumppanin löytymisessä on aina mukana paljon sattumanvaraisuutta kumppanin ominaisuuksien suhteen. Liian raksi ruutuun -tyyppinen lähestymistapa kumppaniin ei oikein toimi. Toisella on oltava tilaa olla ainutlaatuinen yksilönsä, ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi sellaisena, eikä pelkästään tulla peilatuksi vaatimuslistaan.

Vaikka periaatteessa vastaan listaasi, ei mulle tule siitä olo, että haussa olisi munkaltainen ihminen (tai minkäänlainen muunkaanlainen), vaan "joku vaan". Esim. itse arvostan miehessä suuresti hellyyttä, kykyä aidosti välittää muista ihmisistä ja kykyä kriittiseen ajatteluun, ja musta kumppania hakiessa tällaisia asioita olisi ihan kiva tuoda esille aika geneeristen vaatimusten ohella. Listasi on toisaalta pitkä, mutta toisaalta se ei kerro vielä juuri mitään siitä, millaisista persoonista pidät. Painotat joka kohdassa lähinnä stabiiliutta.

Itse en ennen kaikkea näiden syiden takia kiinnostuisi, olen sua nuorempi nainen samalta alalta. Myös suhtautumisesi naisiin mahdollisesti vähän mietityttää (ihan jo se, että mietit, onko täysin tavallista naista olemassa viittaa mahdollisesti vähän hassuun ajatusprosessiin naisten kohdalla - ihan kaikenlaisia naisia on olemassa). En itse oikein tiedä keitä noi ylläolevat asiat ei haittaisi, oma kaveripiiri ajattelee aika samalla tavalla. Mutta toisaalta koska niin moni täyttää suunnilleen kyseisen listan, kai niitäkin naisia jostain löytyy... 

Pituus ja lihakset muuten ei todellakaan ole kohdallasi se ongelma. 

Hei, hyvä vastaus!

Olisi ollut parempi vain sanoa, etten pidä tatuoinneista ja lävistyksistä.

Minä ihan oikeasti kyllä tarkoitan yhteistä perhearkea niillä "perhearvoilla" enkä naisen nalkittamista kotiin ja kaikkiin kotipuuhiin. Mun mielestä parisuhde on sellainen juttu, jossa puhalletaan yhteen hiileen ja tehdään asioita yhdessä. Olenko antanut ihan vastuuttoman hulttioisän kuvan itsestäni?

Tinder-profiilissani ei ole juuri mitään näistä avausviestini asioista mainittuna, enimmäkseen asiaa itsestäni ja mitä haluan elämältä. Kaikki valikointi tapahtuu sitten omassa päässäni myöhemmin. Mistä kyseinen nainen voisi edes tietää näistä listoista?

AP

Vierailija
299/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konteksti ja kohtaanto-ongelma ja jätkä pelaa jotain world of warcraftia. VMP.  Asutko vielä äipän helmoissa?

Vierailija
300/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaksi vinkkiä:

-tinder on vähän väärä paikka etsiä juuri listasi kaltaista naista

-sinusta paistaa liikaa läpi, että etsit lähes epätoivoisesti parisuhdetta. Ala tutustumaan avoimin mielin kaikenlaisiin erilaisiin naisiin ilman toivetta parisuhteesta. Ala tutustumaan niiden naisten persooniin, niihin naisiin ihmisinä, älä katso enää naisia kumppanilistasilmälasien kautta niin kuin nyt teet. Saatat ehkä siinä ohessa rakastua, ja joku saattaa ehkä rakastua sinuun.