Haenkohan olematonta naista?
Heippa vaan Vauva-foorumi!
Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.
Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä
Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.
Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.
Kiitos kaikille. :)
Kommentit (755)
Vierailija kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä sinun nörttimäiset harrastuksesi ovat? Käytkö kuntosalilla vain naisen löytämiseksi vai nautitko siitä?
Tuli mieleen tuosta suhteen arkistumisesta ja kaveristumisesta eli onko sinulla ja kumppanilla jotain yhteisiä intohimoja tai mitä puuhailette yhdessä vapaa-ajalla? Siis ylipäätänsä: tuntuuko elämä miltään? Nautitko siitä?
Sieltä löytyy pelejä, fantasiakirjallisuutta, lautaroolipeliryhmä, sarjat ja leffat (joissa tietämys on huvittavan surkeaa). Käyn salilla sen välttämättömyyden vuoksi (pitää saada syötyä energiaa kulutettua), että myös osin sen takia koska naiset.
Mulla on kiva työpaikka ja ihan mahtavat harrastukset, jotka ovat mielekkäitä. Tykkään myös laittaa ruokaa ja olisi kivaa tehdä esim sellaisia yhdessä. Tai käydä sillä perustylsällä lenkillä ei-salipäivänä.
AP
No niin, eli olet lautapelinörtti insinöörin vaatteissa, käyt salilla sosiaalisesta paineesta. Laita tuo kuvaukseesi ja valmistaudu tapaamaan Todellinen Sielunkumppanisi.
Toimii varmaan naisille. Ei tästä vähäisestä kiinnostuksesta ole juuri varaa enää leikata. Kuten tuolla aiemmin todettin, on jo ihme, että mulla on ollut näin paljon flaksia tällä naamalla ja asenteilla.
AP
Aldarel kirjoitti:
151 kirjoitti:
Minulle on tullut vaikutelma, että häpeät "nörttimäisiä" mielenkiinnon kohteitasi. Miksi?
En häpeä niitä, mutta niillä ei tehdä kovin suurta vaikutusta tavalliseen naiseen. Toki on niitäkin, jotka harrastavat samoja juttuja, mutta näitä naisia on sen verran harvakseltaan, että ehkä parempi mainita asiasta sitten vasta, kun on riittävän pitkällä tutustumisessa.
AP
Olet hakoteillä. Ei sinun ole tarkoitus tehdä vaikutusta naiseen. Sinun on tarkoitus löytää juuri sinulle sopiva nainen, joka kokee, että sinä olet juuri sopiva mies hänelle. Siksi kannattaa olla alusta saakka ihan oma itsensä. Esimerkiksi minä vastaan listaasi, mutta haen sängyssä hyvin dominoivaa miestä. Lautapelinörtti ei yleensä ole sängyssä sillä tavalla dominoiva kuin mitä minä miehestä tarvitsen. Siksi minulle kannattaisi heti kertoa millainen oikeasti on, ettei tulisi pettymyksiä sitten kun ollaan jo ihastuttu ja edetty sänkytouhuihin.
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ns. ”epätäydellisyyttä” ei passaa olla? Ei mikään ihme ettei naista löydy, kun on tuollainen A4-mittainen lista. Kannattaa tavata ihmisiä ennakkoluulottomasti, voit yllättyä itsekin.
Ikinä en ole itselleni mitään listakriteerikumppania löytänyt ja olen erittäin onnellinen niin, saanut enemmän kuin ”etsinyt”. Suosittelen samaa.
p.s.
Ihan mukavasti on elämänhallinta kunnossa näin tatuoituna ja lävistettynä. :)Luethan aiemmat viestit välistä. :)
AP
Kommentoin vain aloitusviestiäsi, en kokenut oleelliseksi lukea yli kymmentä sivua liibalaabaa vastatakseni siihen.
Aldarel kirjoitti:
151 kirjoitti:
Minulle on tullut vaikutelma, että häpeät "nörttimäisiä" mielenkiinnon kohteitasi. Miksi?
En häpeä niitä, mutta niillä ei tehdä kovin suurta vaikutusta tavalliseen naiseen. Toki on niitäkin, jotka harrastavat samoja juttuja, mutta näitä naisia on sen verran harvakseltaan, että ehkä parempi mainita asiasta sitten vasta, kun on riittävän pitkällä tutustumisessa.
AP
Minä olen tavallinen nainen. Minulle on aivan sama mitä mies harrastaa. Sen sijaan minulle on tärkeää aitous. Oletko aito itsesi jos tavatessasi naisen mietit miten häneen tehdään vaikutus?
Kai sä runkkaat? Vai onko se syntiä mielestäsi?
Äitisuhteesi oli ilmeisesti etäinen?
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä sinun nörttimäiset harrastuksesi ovat? Käytkö kuntosalilla vain naisen löytämiseksi vai nautitko siitä?
Tuli mieleen tuosta suhteen arkistumisesta ja kaveristumisesta eli onko sinulla ja kumppanilla jotain yhteisiä intohimoja tai mitä puuhailette yhdessä vapaa-ajalla? Siis ylipäätänsä: tuntuuko elämä miltään? Nautitko siitä?
Sieltä löytyy pelejä, fantasiakirjallisuutta, lautaroolipeliryhmä, sarjat ja leffat (joissa tietämys on huvittavan surkeaa). Käyn salilla sen välttämättömyyden vuoksi (pitää saada syötyä energiaa kulutettua), että myös osin sen takia koska naiset.
Mulla on kiva työpaikka ja ihan mahtavat harrastukset, jotka ovat mielekkäitä. Tykkään myös laittaa ruokaa ja olisi kivaa tehdä esim sellaisia yhdessä. Tai käydä sillä perustylsällä lenkillä ei-salipäivänä.
AP
No niin, eli olet lautapelinörtti insinöörin vaatteissa, käyt salilla sosiaalisesta paineesta. Laita tuo kuvaukseesi ja valmistaudu tapaamaan Todellinen Sielunkumppanisi.
Toimii varmaan naisille. Ei tästä vähäisestä kiinnostuksesta ole juuri varaa enää leikata. Kuten tuolla aiemmin todettin, on jo ihme, että mulla on ollut näin paljon flaksia tällä naamalla ja asenteilla.
AP
Jos kiinnostus on vähäistä, strategia on väärä.
Miksi ihmeessä käyt lenkillä tai salilla, jos et niistä kerran tykkää? Mulle (jos oisin sinkku) sopis mainiosti introvertti nörttimies, mutta ei sellainen, joka tekee asioita vaan siksi, koska niin "kuuluu" tehdä. Aito pitää olla.
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kuvitellaan, että jos löydät naisen, niin lopetatko siellä salilla käymisen?
Hyvä, että sulla on mielekkäät harrastukset. Onko sulla kokkaamisessa jotain bravuuria, mistä erityisesti tykkäät? Miksi lenkkeily on tylsää? Juoksetko vai käveletkö? En tarkoita siis dissata tällä tenttaamisella, vaan sitä, että kannattaa käyttää aikaansa asioihin joista nauttii. Toistaiseksi tulee vielä kuva, että on "pakko" tehdä kaikkea kunnollista ja tekeminen on aika väkinäistä ja se välittyy taas muille.
En, koska kuten tuossa totesin, jonkinlainen liikunta on ihan suotavaa yleisen terveyden kannalta. Olisin ehkä saattanut valita jonkun muun lajin, mutta koska tuosta salista tuli monenlaista hyötyä, niin looginen johtopäätös oli tietenkin päätyä sinne. Ja nyt kun siellä on tullut käytyä, onhan siitä tullut ihan sellainen mukava rutiini.
Tylsällä lenkkeilyllä tarkoitin sitä, että sitä pidetään niin tylsänä tekemisenä näin treffailun puolesta "ai sää lenkkeilet". Ehkä parempi sana olisi ollut "mielikuvitukseton" lenkkeily?
Mun mielestä elämässä pitää olla jotain sellaista, mistä on oikeasti todella innostunut. Itselläni onneksi näitä on muutamakin harrastus. :)
AP
"Lenkkeily" on harrastuksena sellainen, että se voi olla sillä sitä pakollista sunnuntaikävelyä kaloreiden kuluttamisen toivossa, mutta nykyisin on valtavat määrät erilaisia "lenkkeilytapahtumia"; johon on yhdistetty seikkailullisempaa menoa ja polkujuoksu on kovassa huudossa eli sen ei missään tapauksessa tarvitse olla tylsää ellei siitä tee sitä.
Ap sinä olet kuitenkin ilmeisesti vähintään melko tavallinen ja vähintään melko ok:n näköinen mies. Kaltaisesi saavat kyllä naisia. Tee se kuuluisa prismatesti: katso prismassa ympärillesi ja huomaat, että myös sinua "huonommat" miehet ovat saaneet ihan perheenkin, jopa ihan onnellisen näköisen perheen. Eli jotain teet väärin. Joko et kelpuuta tavallisen näköistä naista tai sitten onnistut sössimään tutustumisen tai suhteen jollain omilla hölmöilyilläsi. Veikkaan jälkimmäistä.
151 kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
151 kirjoitti:
AP
Minä olen tavallinen nainen. Minulle on aivan sama mitä mies harrastaa. Sen sijaan minulle on tärkeää aitous. Oletko aito itsesi jos tavatessasi naisen mietit miten häneen tehdään vaikutus?
Tarkoitin, että en aktiivisesti tuo noita esille. Totta kai kun luontevasti tulee keskustelussa vastaan niin näistä jutellaan. Ei ole missään ollut tarkoitus piilottaa tai olla epäaito.
AP
Mää sanon rehellisesti nettideitissä, että oon sohvaperuna enkä harrasta liikuntaa eli kerron ruman totuuden. Silti oon saanu hyvin seuraa.
Twicth sivustolta löytyi kiiltävänaamainen Aldarel. Pelaat jonnepelejä?
Mitä enemmän luen tätä ketjua ja mietin ap:n vastauksia, niin sitä enemmän tulee olo, että kyse on jostain seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvästä siinä, että ap:lla ei ole natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Twicth sivustolta löytyi kiiltävänaamainen Aldarel. Pelaat jonnepelejä?
Ihan kivan näköinen mies tuo twicth-sivun aldarel ainakin on. Eli jos on ap niin ei jää ulkonäöstä kyllä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
151 kirjoitti:
AP
Olet hakoteillä. Ei sinun ole tarkoitus tehdä vaikutusta naiseen. Sinun on tarkoitus löytää juuri sinulle sopiva nainen, joka kokee, että sinä olet juuri sopiva mies hänelle. Siksi kannattaa olla alusta saakka ihan oma itsensä. Esimerkiksi minä vastaan listaasi, mutta haen sängyssä hyvin dominoivaa miestä. Lautapelinörtti ei yleensä ole sängyssä sillä tavalla dominoiva kuin mitä minä miehestä tarvitsen. Siksi minulle kannattaisi heti kertoa millainen oikeasti on, ettei tulisi pettymyksiä sitten kun ollaan jo ihastuttu ja edetty sänkytouhuihin.
Hahaha, onpas sinulla hauska mielikuva pelaajanörteistä.
Oma nörttimies on kyllä aikamoinen pyörittäjä sängyssä, parasta seksiä mitä koskaan olen saanut. Ollaan tietty aika vapautuneesti, vähän nörttaajanainen kun olen itsekin. Voi olla että tulee suorituspaineita, jos asenne on tuo, eli ei ihme jos ei seksi suju.
Vierailija kirjoitti:
Äitisuhteesi oli ilmeisesti etäinen?
Oliko tää jotenkin oleellinen kysymys? Joo, ihan tavallinen mies tavallisilla haluilla. Äiti ja isä molemmat läheisiä ja rakkaita. Veljet myös.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aldarel kirjoitti:
151 kirjoitti:
AP
Hahaha, onpas sinulla hauska mielikuva pelaajanörteistä.
Oma nörttimies on kyllä aikamoinen pyörittäjä sängyssä, parasta seksiä mitä koskaan olen saanut. Ollaan tietty aika vapautuneesti, vähän nörttaajanainen kun olen itsekin. Voi olla että tulee suorituspaineita, jos asenne on tuo, eli ei ihme jos ei seksi suju.
En sanonutkaan, että pelinörtit olisi huonoja sängyssä. Sanoin vain, että he suurella todennäköisyydellä eivät ole juuri sillä tietyllä tavalla dominoivia, mitä minä mieheltä tarvitsen. Dominoivuuttakin on monenlaista ja hyvä seksi on eri ihmisille erilaista.
Aldarel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisuhteesi oli ilmeisesti etäinen?Oliko tää jotenkin oleellinen kysymys? Joo, ihan tavallinen mies tavallisilla haluilla. Äiti ja isä molemmat läheisiä ja rakkaita. Veljet myös.
AP
Osaatko sä viedä naista (sängyssä)?
Haukotus kuinka tylsä elämä! Mies joka on pikkupoika roolipeliharrastuksineen. Enkä kestäisi ikinä ketään, joka viljelee "kontekstia" puheessaan noin paljon. Valitettavasti olet suhteessa ulkonäköösi liian itserakas. Kuvittelet olevasi jokin kuuma kolli, joka voi sanella ehtoja lävistyksistä, lapsista ym. Et ole sellainen tyyppi. Siis sellainen jonka nähdessään naisella sydän jättää lyönnin väliin. Olet väritön, hajuton ja mauton tusinajamppa, jollaisia kadulla kävelee vastaan koko ajan. Sellainen, jota ei muista enää kahden minuutin päästä, miltä se näytti. Tuohon nähden sinulla vain on ylikorostunut ego.