Keiden julkkisten uskot pyörivän täällä vauvapalstalla?
Kommentit (54)
Ne ketkä ei ole oikein missään töissä muuta kuin tunnin viikossa talvisaikaan jossain paneeliohjelmassa jossa siten kertovat minkälaista juttua täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä ei ole oikein missään töissä muuta kuin tunnin viikossa talvisaikaan jossain paneeliohjelmassa jossa siten kertovat minkälaista juttua täällä on.
Muuten hyvin, mutta kyllä ne ovat lifestyle-realityn käsikirjoittajat jotka täällä notkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hassua, että tällä palstalla (ja kenties yleisemminkin) jotkut pitävät julkkiksia tai vaikkapa rikkaita ihmisiä jotenkin poikkeusyksilöinä. Monesti olen nähnyt kommentoitavan, että julkkiksella tai rikkaalla on varmasti parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä. Ihan kellä tahansa voi olla tai olla olematta parempaa tekemistä. Ei se liity taloudelliseen tilanteeseen tai siihen, onko julkkis vai ei.
Mun on kuitenkin pakko vielä lisätä, että en mieti, ketkä julkkikset täällä käyvät. Käyvät jos käyvät, ei se vaikuta muhun.
Mä pidän heitä poikkeuksellisina. Vaikea uskoa, että heidänkin pitää esim. käydä vessassa tai syödä.
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset eivät ehdi olemaan täällä. Heillä on niin paljon tekemistä urassaan, että AV ei mahdu kalenteriin.
Nykyään julkkikseksi lasketaan myös turhat julkkikset ja niillä on aikaa.
Monet politikot varsinkin ennen vaaleja.
Sauli Niinistö bongailee täältä lastenhoitovinkkejä ja koiran koulutusohjeita.
Tuksu.
Sirpa oikoo yhden poikansa yhdennäköisyys juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö bongailee täältä lastenhoitovinkkejä ja koiran koulutusohjeita.
Minullakin on ollut sellainen fiilis. Olen sitä jo aiemmin miettinyt, mikä hänet paljastaa palstalaiseksi. Joskus hän puhelee just niitä, mitä täällä on kirjoiteltu.
Joskus taas on käynyt niin, että aloittamani ketju on poistettu ja sitten on lehdessä aiheesta juttua. Toimittajat täällä ainakin pörrää.
Ron Jeremy
Väinö Viljo
Edgar Savisaar
Olof Palme
Veijo Pasanen
ja
Aino Kassinen
Se olis hyvä se salesta kertova av biisi :D, mikäs esiintyjän nimi olikaan, kalevauva tai jotain, sanat bongattu täältä
Sara