Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden julkkisten uskot pyörivän täällä vauvapalstalla?

Vierailija
29.04.2018 |

Uskotko että myös kirjoittelevat tänne?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara A

Vierailija
2/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola, Tuomas Enbuske, bloggaajat, varmaan Maaret Kallio googlaa nimensä kerran viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman

Vierailija
4/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pyöriikö vakituisesti kukaan. Tämä palsta on jo menettänyt hehkuaan. Enbuske tekee sanahakuja omalla nimellään tänne. Kerran täällä oli viesti allekirjoitettuna "Kaarina Hazard" ja se vaikutti aidolta, tai ainakaan siinä ei ollut mitään miksi joku olisi tehnyt väärällä nimellä sellaisen viestin, eli ei ollut epäasiallinen tms. Veronika Honkasalo on joskus jakanut linkin johonkin ketjuun täällä.

Vierailija
5/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*rikäs P*psa

Vierailija
6/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tällaista uskotte?

Vierailija
7/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hassua, että tällä palstalla (ja kenties yleisemminkin) jotkut pitävät julkkiksia tai vaikkapa rikkaita ihmisiä jotenkin poikkeusyksilöinä. Monesti olen nähnyt kommentoitavan, että julkkiksella tai rikkaalla on varmasti parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä. Ihan kellä tahansa voi olla tai olla olematta parempaa tekemistä. Ei se liity taloudelliseen tilanteeseen tai siihen, onko julkkis vai ei.

Mun on kuitenkin pakko vielä lisätä, että en mieti, ketkä julkkikset täällä käyvät. Käyvät jos käyvät, ei se vaikuta muhun.

Vierailija
8/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas E. kyselee vierailtaan sellaisia asioita, joista täällä ollaan puhuttu. Samoin hänen blogissaan on vaikutteita aihe vapaasta. Pointsit Tuomakselle hyvästä naismausta, Sarianilla on ystävällisen ja herttaisen ihmisen kasvot.

Vierailija
9/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörin. Tulin onnelliseksi, kun yhdessä ketjussa minua sanottiin nuorekkaaksi.

Vierailija
10/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Omakeksimäsukunimi käy täällä omasta erinomaisuudestaan addiktoituneena kehumassa itseään.

Vierailija
11/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyskirjailijat. Poimivat täältä ideoita ja keskusteluja, julkaisevat parhaat palat ja saavat siitä rahaa. Työskentelemme heille ilmaiseksi.

Vierailija
12/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*rikäs P*psa

Ketjun aiheena oli julkkikset. 

Vierailija
13/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyörin. Tulin onnelliseksi, kun yhdessä ketjussa minua sanottiin nuorekkaaksi.

Usko mielummin peiliä:)

Vierailija
14/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä paremmat ihmiset käy. Toimittajat kylläkin.

Vierailija
15/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Aitolehti, vai kuka se julkkis nyt olikaan. Tosin en usko vaan tiedän.

Vierailija
16/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki jotka on jossain paneeliohjelmassa. Täältä saa paljon mielipiteitä anonyymisti niin ei tarvitse itse argumentteja keksiä

Vierailija
17/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas E. kyselee vierailtaan sellaisia asioita, joista täällä ollaan puhuttu. Samoin hänen blogissaan on vaikutteita aihe vapaasta. Pointsit Tuomakselle hyvästä naismausta, Sarianilla on ystävällisen ja herttaisen ihmisen kasvot.

Harmi vaan että Sarian on aivopessyt Tuomaksen humanistiksi ja vegaaniksi. Aiemmin se oli viihdyttävämpi, kun se tappeli Nais Unionia vastaan ja kehui jopa Halla-ahoa.

Vierailija
18/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että Sarian on aivopessyt Tuomaksen humanistiksi ja vegaaniksi. Aiemmin se oli viihdyttävämpi, kun se tappeli Nais Unionia vastaan ja kehui jopa Halla-ahoa.

kolme vuotta sitten kirjotti viellä "perussaamelaisista". Ei taida enää kommentoida samoin.

Vierailija
19/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu käy täällä säännöllisesti. On kertonut että jos häntä kritisoidaan, hän saa valtavia p*skahalvauksia ja raivoaa läheisilleen. Joten jokainen negatiivinen kommentti Annasta aiheuttaa ongelmia hänen läheisilleen.

Vierailija
20/54 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Hintikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi