Keiden julkkisten uskot pyörivän täällä vauvapalstalla?
Kommentit (54)
Maria Veitola, Tuomas Enbuske, bloggaajat, varmaan Maaret Kallio googlaa nimensä kerran viikossa
En tiedä pyöriikö vakituisesti kukaan. Tämä palsta on jo menettänyt hehkuaan. Enbuske tekee sanahakuja omalla nimellään tänne. Kerran täällä oli viesti allekirjoitettuna "Kaarina Hazard" ja se vaikutti aidolta, tai ainakaan siinä ei ollut mitään miksi joku olisi tehnyt väärällä nimellä sellaisen viestin, eli ei ollut epäasiallinen tms. Veronika Honkasalo on joskus jakanut linkin johonkin ketjuun täällä.
Millä perusteella tällaista uskotte?
Mun mielestä on hassua, että tällä palstalla (ja kenties yleisemminkin) jotkut pitävät julkkiksia tai vaikkapa rikkaita ihmisiä jotenkin poikkeusyksilöinä. Monesti olen nähnyt kommentoitavan, että julkkiksella tai rikkaalla on varmasti parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä. Ihan kellä tahansa voi olla tai olla olematta parempaa tekemistä. Ei se liity taloudelliseen tilanteeseen tai siihen, onko julkkis vai ei.
Mun on kuitenkin pakko vielä lisätä, että en mieti, ketkä julkkikset täällä käyvät. Käyvät jos käyvät, ei se vaikuta muhun.
Tuomas E. kyselee vierailtaan sellaisia asioita, joista täällä ollaan puhuttu. Samoin hänen blogissaan on vaikutteita aihe vapaasta. Pointsit Tuomakselle hyvästä naismausta, Sarianilla on ystävällisen ja herttaisen ihmisen kasvot.
Minä pyörin. Tulin onnelliseksi, kun yhdessä ketjussa minua sanottiin nuorekkaaksi.
Juhana Omakeksimäsukunimi käy täällä omasta erinomaisuudestaan addiktoituneena kehumassa itseään.
Menestyskirjailijat. Poimivat täältä ideoita ja keskusteluja, julkaisevat parhaat palat ja saavat siitä rahaa. Työskentelemme heille ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
V*rikäs P*psa
Ketjun aiheena oli julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyörin. Tulin onnelliseksi, kun yhdessä ketjussa minua sanottiin nuorekkaaksi.
Usko mielummin peiliä:)
Ei täällä paremmat ihmiset käy. Toimittajat kylläkin.
Maria Aitolehti, vai kuka se julkkis nyt olikaan. Tosin en usko vaan tiedän.
Melkein kaikki jotka on jossain paneeliohjelmassa. Täältä saa paljon mielipiteitä anonyymisti niin ei tarvitse itse argumentteja keksiä
Vierailija kirjoitti:
Tuomas E. kyselee vierailtaan sellaisia asioita, joista täällä ollaan puhuttu. Samoin hänen blogissaan on vaikutteita aihe vapaasta. Pointsit Tuomakselle hyvästä naismausta, Sarianilla on ystävällisen ja herttaisen ihmisen kasvot.
Harmi vaan että Sarian on aivopessyt Tuomaksen humanistiksi ja vegaaniksi. Aiemmin se oli viihdyttävämpi, kun se tappeli Nais Unionia vastaan ja kehui jopa Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että Sarian on aivopessyt Tuomaksen humanistiksi ja vegaaniksi. Aiemmin se oli viihdyttävämpi, kun se tappeli Nais Unionia vastaan ja kehui jopa Halla-ahoa.
kolme vuotta sitten kirjotti viellä "perussaamelaisista". Ei taida enää kommentoida samoin.
Anna Abreu käy täällä säännöllisesti. On kertonut että jos häntä kritisoidaan, hän saa valtavia p*skahalvauksia ja raivoaa läheisilleen. Joten jokainen negatiivinen kommentti Annasta aiheuttaa ongelmia hänen läheisilleen.
Saara A