PS-nuorten kuva
https://www.facebook.com/perussuomalaiset.nuoret/photos/a.6956332804470…
Sosiaalisessa mediassa kiistellään siitä, onko tämä kuva sopimaton vai eikö ole.
Kysyisin siksi huumorin kohderyhmään kuuluvilta eli hedelmällisyysikäisiltä naisilta:
1. Mitä tunteita ja ajatuksia kuva herättää?
2. Lisääkö kuva intoasi tutustua PS-nuoriin?
3. Lisääkö kuva haluasi lisääntyä PS-miehen kanssa?
Kommentit (56)
Aika kömpelö ja väsynyt ”vitsi”. Sinällään siis viestii Perussuomalaisnuorten maailmaa ihan hyvin.
Voisiko joku selvittää persulinuorille, että lapsia tehdään laittamalla pippeli etupyllyyn eikä peppureikään.
No, olipas hurja ja räväkkä yritys klassiseksi alr.right-meemiksi. Ei vaan ihan lähtenyt lentoon.
Omituisempaa kyseisessä ryhmässä on valkoisten kritiikitön ihailu 🤔
Olishan tuon julkaisemista voinut miettiä kerran jos toisenkin. Muutenkaan raajojen avaamisella ja syntyvyyden lisäämisellä ei ole kauhean vahvaa korrelaatiota nykypäivän ehkäisyteknologian tasolla.
Lisäksi suurempi syntyvyyskään ei automaattisesti tuota mitään rajahyötyä yhteiskunnalle, mikäli se ilmenee lähinnä sosiaalihuollettavien ei-toivottuna jälkikasvuna.
Jos Vihreät postais saman kuvan, niin se olis hyvä läppä.
Miksi alemmassa kuvassa on kyse pakaroista? Mitä tekemistä pakaroilla on väestörakenteesta huolehtimisen kanssa?
Rasismi on poikaa. Australiassa osataan.
Australia considers visas for white South African farmers
Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
Eipä muuta tullu mieleen.
Ei ainakaan muokkaa mielipidettä positiivisempaan persunuorista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Vihreät postais saman kuvan, niin se olis hyvä läppä.
Kukaan muu ei yksinkertaisesti ole niin TYHMÄ että julkaisisi tuollaista.
Täällä yksi vasuri kirjoittelee kommentteja:-)
eipä saanut minun nauruhermoja nykimäänn eikä edes ärsytyskynnystä ylittymään, se kai on se tarkotus että tästä joku loukkaantuisi.
persujen ainoa ilo on halventaa naisia ja maahan,muuttajia. minä en tollaseen pelleilyyn lähe mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi vasuri kirjoittelee kommentteja:-)
Moro, täällä toinen.
Vierailija kirjoitti:
eipä saanut minun nauruhermoja nykimäänn eikä edes ärsytyskynnystä ylittymään, se kai on se tarkotus että tästä joku loukkaantuisi.
persujen ainoa ilo on halventaa naisia ja maahan,muuttajia. minä en tollaseen pelleilyyn lähe mukaan.
Enkä minä siihen, että loiset ryöstää rahaani.
Reaktioiden perusteella vaikuttaa oikein onnistuneelta mainokselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persujen ainoa ilo on halventaa naisia ja maahan,muuttajia. minä en tollaseen pelleilyyn lähe mukaan.Enkä minä siihen, että loiset ryöstää rahaani.
Tarkotat persuhallitusta.
Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen ne Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaat, joilla oli tuomiot laosen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.