Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Onko J Suomen yleisin etunimen alkukirjain vai miten tuolla on joka kaudella niin monta J-alkuista tyyppiä?
1. Jasmina, Jere, Jessica, Janita, Juho, Jani
2. Juho, Jasmiina, Jessi, Johanna, Joel x2, Jeri, Jaakko, Jesse
3. Joonas, Jesse, Jonne, Juuso, Jasmin, Jennika, Janna, Jussi, Jaakko, Joonas
4. Juuso, Jennie, Jonna, Johanna, Jante, Jasu
5. Janne, Jenina, Juho, Juuso, Jonna, Jenna, Janina, Jesse (+ Jegu, ei tosin virallinen nimi)
Vierailija kirjoitti:
Onko J Suomen yleisin etunimen alkukirjain vai miten tuolla on joka kaudella niin monta J-alkuista tyyppiä?
5. Janne, Jenina, Juho, Juuso, Jonna, Jenna, Janina, Jesse (+ Jegu, ei tosin virallinen nimi)
J-alkuiset nimet ovat wt-nimiä ja valkoroskajengin osuus on erittäin korkea tässä ohjelmassa
Hidasteleeko muillakin ruutu älyttömästi?
Vierailija kirjoitti:
Oho, vielä tuleva Joonas unohtui tältä kaudelta :D
Miten noi onkin saaneet Vilman ja Juuson heti mukaan ohjelmaan, kun Tia ja Janne lopettivat? Ovatko he olleet lähtövalmiudessa, jos joku sattuis lopettamaan ja pääsisivät itse mukaan saarelle?
SPOILER
Voi jumalauta tota Juusoa seitsemännen jakson alussa, kun tossa sohvalla istuvat pudottamassa sinkkunaista ja hän murjottaa yhä edelleen oikein kunnolla. Ihan kuin se Vilma ois tehnyt jotain aivan kamalaa, vaikka ei ole tehnyt yhtään mitään.
Salla ja Vilma tuntee ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi onkin saaneet Vilman ja Juuson heti mukaan ohjelmaan, kun Tia ja Janne lopettivat? Ovatko he olleet lähtövalmiudessa, jos joku sattuis lopettamaan ja pääsisivät itse mukaan saarelle?
Olihan ne Thaikuissa jo valmiina odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Voi jumalauta tota Juusoa seitsemännen jakson alussa, kun tossa sohvalla istuvat pudottamassa sinkkunaista ja hän murjottaa yhä edelleen oikein kunnolla. Ihan kuin se Vilma ois tehnyt jotain aivan kamalaa, vaikka ei ole tehnyt yhtään mitään.
"Mulla on mustat vaatteet päällä ja musta on tunnetusti surun väri, vähän niinku surupuku" :D
Nyt taisi Jannelle jäädä luu käteen. Seiskan mukaan J&J poistaneet yhteiskuvat somessa. Näinkö nopeesti se rakkaus kuihtui?
Voi luoja mä säälin noita sinkkunaisia kun joutuu kuuntelemaan noita Juuson juttuja.
Kivat huulitäytteet Vilma laitattanut :z
Eka "Sano sit ku riittää" bongaattu
Kyllä on huono kausi.
Onneksi oli TI USA.. Ei niin paljoa viinaa ja vähän aikuisempaa menoa.
Apua, ruutu+ jakso ja Juuson surupuku-jutut. Tämähän on menny tänne vaan esittämään. Myötähäpeä...
Siis onko Jegulla oikeasti kaksoset vai oliko toi jotain läppää (ruutu+)?
Hui hemmetti mä pelkäisin noita apinoita :D
Vitsit tätä tasoa vrt jenkit. Siellä on oikeasti tasokkaita pareja ja sinkkuja. Eikö Suomesta tosiaan löydy kummosempia?
Ei kyllä parempaa pariskuntaa löytänyt, Tian ja Jannen paikkaajiksi, kuin Leuka Juuson ja Vilman. Ne taatusti feikkaa. Tuli vaan ilmaisen loman perässä. Vähän pettynyt olo, kun ei ketään uusia saaneet sinne. Jotenkin toi iiro ja meiju suhde tuntuu kanssa huojaukselta. Heti iiro sekoilee ja meiju krokokyyneleitä ekassa iltanuotiossa. Huonommaksi on taas sarja mennyt..