Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
161/6337 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä tää Iiro oo sama jäbä joka oli Olet mitä syöt ohjelmassa? Tuntui heti että oon jossakin nähnyt. Tää  menee kyl kohta niin, että parit on joko entisten kausien sinkkuja, muuten tv:stä tuttuja tms ja sinkut edellisten kausien eronneita. Nyt casting vielä helpottuu kun esim. viime syksyn Love Islandin porukkaa voidaan kuljettaa Thaikkuihin seuraavan kauden osallistujiksi.

Love islandin porukka oli kyllä ihan toisesta maailmasta verrattuna temppareiden väkeen. 

Samaa mieltä. Ennen kuin olin tutustunut Love Island -formaattiin, kuvittelin et meno on aika lailla sama kuin temppareissa.

En kyllä äkkiä uskois et VeeraJanne tai AnkuPatrick osallistus temppareihin.

Vierailija
162/6337 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten katsoneet Suomen Paratiisihotellia? Tuli vaan mieleen, että ihme kun niitä kilpailijoita ei ole sen ohjelman jälkeen näkynyt julkisuudessa tai muissa vastaavanlaisissa ohjelmissa. Jotenkin kuvittelisi, että niitä yritettäisiin raahata esim. temppareihin, oli sen verran hupaisia persoonia suurin osa.

No ekalta kaudelta julkisuuteen on jääneet ainakin Nadia (Amin Asikaisen kihlattu), Johnny (somepersoona tms), Kelly Kalonji (somepersoona myös) ja Erika Helin (Miss Suomi -kisailija).

Tokalta kaudelta ainakin Gea pyörinyt joissain tv-ohjelmissa (Viettele vaatteilla ja joku muu), myös Ida oli Gean mukana tuossa ohjelmassa, Sannin näin juuri jossain ohjelmassa mut en kuollakseni muista mikä ohjelma se oli, Aleksiko se oli nimeltään joka just kruunattiin Mr. Finlandiksi...

Aika moni osallistuja myös vaikuttaisi nykyään olevan varattu, joten pariksi lähteminen tuonne on varmaan epämieluisampaa kuin sinkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten katsoneet Suomen Paratiisihotellia? Tuli vaan mieleen, että ihme kun niitä kilpailijoita ei ole sen ohjelman jälkeen näkynyt julkisuudessa tai muissa vastaavanlaisissa ohjelmissa. Jotenkin kuvittelisi, että niitä yritettäisiin raahata esim. temppareihin, oli sen verran hupaisia persoonia suurin osa.

No ekalta kaudelta julkisuuteen on jääneet ainakin Nadia (Amin Asikaisen kihlattu), Johnny (somepersoona tms), Kelly Kalonji (somepersoona myös) ja Erika Helin (Miss Suomi -kisailija).

Tokalta kaudelta ainakin Gea pyörinyt joissain tv-ohjelmissa (Viettele vaatteilla ja joku muu), myös Ida oli Gean mukana tuossa ohjelmassa, Sannin näin juuri jossain ohjelmassa mut en kuollakseni muista mikä ohjelma se oli, Aleksiko se oli nimeltään joka just kruunattiin Mr. Finlandiksi...

Aika moni osallistuja myös vaikuttaisi nykyään olevan varattu, joten pariksi lähteminen tuonne on varmaan epämieluisampaa kuin sinkuksi.

Johnnyhan oli jo bb:stä tuttu (Risto) ennen paratiisihotellia. Toimi jonain seiskan yleissählärinä. 

Vierailija
164/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit ovat olleet yhdessä puoli vuotta, puoli vuotta, vuoden, vuoden ja vuoden pari on-off-on-off. 

Onkohan sarjaan hakeneet pareja, jotka ovat olleet yhdessä vaikkapa 2-3 vuotta? Sellaisia pareja, joiden suhteessa ei ole ollut pettämistapauksia? Nythän useammallakin parilla on ollut pettämistä suhteen aikana. Itseäni ainakin ihmetyttää kuinka huono voi puoliso olla, jos alle 6kk suhteen aikana on jo ehtinyt pettää puolisoaan. Itse en miehenä ainakaan pettäisi puolisoani. Jos tietäisin, että olisi vaara pettää puolisoa vaikkapa humalassa, niin en sitten humalahakuisesti joisi. Mut oonkin vanhus, 30-vuotias jo.

Vierailija
165/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa osallistujista aivan liian nuoria! Ei huvita katsella teinien örvellystä.

166/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Iiro oli Olet mitä syöt - ohjelmassa aika ylimielinen kultalusikka suussa syntynyt snobi.

Vierailija
167/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kitistä että miksei ohjelmassa ole pariskuntia mitkä ovat olleet 10v yhdessä ja miksei ole pariskuntia, jotka ovat iältään 30-40v. No eivät sellaiset pariskunnat hae ohjelmaan!! Kyllähän se on tullut selväksi että monet pariskunnat tuolla eroavat tai ainakin saavat ison kriisin aikaan. Tuonne hakeutuvat pariskunnat ovat sellaisia, jotka eivät välttämättä edes näe vahvaa yhteistä tulevaisuutta suhteelleen (ovat olleet vasta vähän aikaa yhdessä, ovat melko erilaisia tai suhde ei ole edes vielä edennyt vakavaksi).  Tai sitten julkisuuteen hakeutuminen on tärkeämpää kuin mahdollinen jatko parisuhteeseen. Ja hankala kuvitella että moni 30-40v "fiksu" pariskunta hakeutuisi tuohon ohjelmaan koko kansan pällisteltäväksi. Siellä viina virtaa 3vk ajan ja puolialastomat sinkut tyrkyttävät itseään varatuille. Itse en ainakaan haluaisi hakeutua tuollaiseen ohjelmaan. Vaikka en mitään noloa tekisikään, niin ylipäätään jäisi tietty "stigma" että hei tuo on ollut Temptation islandissa. Miettisin paljon mitä esim. töissä minun asiakkaani ajattelisivat. 

Vierailija
168/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun mielestä se Iiro oli Olet mitä syöt - ohjelmassa aika ylimielinen kultalusikka suussa syntynyt snobi.

Samaa mieltä. Minulla tosin värähti hieman homotutkakin. :D

Vierailija
169/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei kyllä nyt vaikuta kovinkaan hyvältä... eniten odotan Harri Moision analyysejä. Toivottavasti on mukana!

Vierailija
170/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan liikaa 18-20-v tyyppejä ja puolen vuoden pettämisellä sävytettyjä "parisuhteita"... Hohhoijaa, kuinkahan mahtaa käydä. 

Ymmärrän kyllä todella hyvin, että ohjelmaan tuskin kovin montaa paria hakee ja ne jotka hakevat ovat sitten juuri tätä kaliiberia. Hienoa päästä telkkariin kännäämään. Ja "ilmaiselle lomalle" :D 

Onhan tuolla kuitenkin ollut iältään aikuisempia pareja, Aki ja Rita, Minna ja Sammy, Elias ja Vilmakaan eivät ihan teinejä olleet... Tuskin saadaan erityisen kiinnostavaa spekuloitavaa tällä kaudella, mutta pitäähän ensimmäinen jakso katsoa ;)

Ja aivan jäätävää tuo Vilman ja Juuson paluu, haiskahtaa ohjelman tekijöiden epätoivoisuus jo kaukaa.

Vierailija
171/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 3-4-kymppinen saattaisi muuten haluta mukaan ohjelmaan, mutta kun on jo lapsia tai avioliitto, niin silloin ei voi osallistua. Wt:t lisääntyvät usein aika varhaisessa vaiheessa, joten moni kolmekymppinen ei voi siitä syystä hakea Temppareihin. Järkevät ihmiset eivät edes harkitse Temppareihin lähtöä, joten meidän on tyytyminen näihin teineihin ja heidän sekoiluihinsa. 

Vierailija
172/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat oli kyllä pettymys. Liian nuoria, liian tuoreita suhteita ja liian pettäjiä jo valmiiksi.

Toisaalta, en ihmettele. Tähän ohjelmaan on varmaan oikeasti vaikeata saada pariskuntia mukaan. Itse olen ihan temppisfani4eva, mutta en menisi ikipäivänä itse tuonne mieheni kanssa. Enkä olisi mennyt 10 vuotta sittenkään.

Vierailija
173/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan pihtää ohviisialiin kommentoira.

Vierailija
174/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja seurustellut 5vuotta, ei lapsia eikä olla naimisissa mutten siltikään ikinä menisi tohon ohjelmaan mukaan vaikka kumppaniini luotankin 100 prosenttisesti. Ei tonne hae kun julkisuus tyrkyt ja niitä ei suomen kokoiseen maahan montaa mahdu, siksi kierrättävät samoja naamoja.

175/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Samaa mieltä. Minulla tosin värähti hieman homotutkakin. :D

Mä veikkaan, että Iiro on joko bisexuaali tai vähintäänkin metrosexuaali

Vierailija
176/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 54v. ja katson pelkästään tosi-TV sarjoja.

Ihmiset kiinnostaa ja nuoria kehtaa katsoa.

Olen myös herkkä niin kevyt hömppä viihdyttää mua.

Vierailija
177/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo että ei saa olla lapsia?

Avioliitoista 60% päätyy joka tapauksessa eroon...

aikas tekopyhää

Saako sinkku viettelijällä olla lapsi?

Vierailija
178/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna avautuu omassa instassaan avioliitostaan ja syistä miksi tuli ero. Jennan mukaan hän ei ole ikinä ollut terveessä parisuhteessa. Häntä on petetty,mollattu jne.. kuitenkin hän nyt lähti saarelle ja tavoite vokotella varattuja. Eikö mieleen tullut että samalla hän mahd aiheuttaa jonkun parin välille skismaa/eron. Olisko nyt kuitenkin ollut tarkotus näpäyttää ex-puolisoa..

Vierailija
179/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennan exällä Danilla on jo uusi. Kuvia instassa, luonnollisen näköinen nainen, tais pieni tatska olla. 

Vierailija
180/6337 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoo että ei saa olla lapsia?

Avioliitoista 60% päätyy joka tapauksessa eroon...

aikas tekopyhää

Saako sinkku viettelijällä olla lapsi?

Sinkulla saa olla, tai ainakin edelliskaudella sillä yhdellä jantterilla oli, nimeä en muista. Saattoi olla useammallakin?

Sitä en ymmärrä, että jos etävanhempi, tai ei ollenkaan lapsensa elämässä, että mikä estää siinä vaiheessa isän tai äidin osallistuminen pariskunnan toisena osapuolena?

Olisi mielenkiintoista kuulla näiden sääntöjen taustoja.

Entä estääkö esimerkiksi rikosrekisteri tuonne hakemisen/pääsemisen? Kellään sisäpiiritietoa?