Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001926770.html
Huhujen mukaan jonnan äiti kyseessä linkattu jodelii ja fb :D
Jos näin on,ni en enää y h t ä ä n ihmettele tyttären käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä ihmettä on parissa vuodessa tapahtunut BB-Jennalle?!
Se selkeäsanainen, reipas Lapin tyttö on muuttunut epäselvästi puhuvaksi bimboksi, mitä näihin TIS-pätkiin on uskominen... jo pelkästään se puhetyyli, huh.
Miten niin tapahtunut? Tommonenhan se oli jo BB:ssä ja kaikenlisäksi vielä ilkeäkin, se mikään reipas lapin tyttö ollut, vaikka sitä yrittikin. Ääni nyt alkaa olla jo perusröökimuijan ääni.
Atso on ihana luonteeltaan. Joku kunnon mimmi saa hänestä vielä hyvän kumppanin itselleen. Lotta ei ole hyvä nainen. Tulee pettämään jossain vaiheessa eikä arvosta Atsoa.
Meiju vaikuttaa fiksulta ja Iiro on todella ällöttävä niljake. Toivottavasti Meiju antaa monoa persauksille.
Tuo Iiro triggeröi minua. Harvoin ärsyynnyn mistään ja Olet mitä syöt -ohjelmassa oli ihan jees, mutta onko se ihan kännissä koko ajan tuolla resortissa vai miten se tuon janskubanskun seurassa toljottaa, liikkuu jähmeästi ja nojailee (iso mies, hentoon naiseen!). Se ei ole mikään söpö koiranpentukatse vaan ihan rasittava olomuoto.
Vierailija kirjoitti:
mua raivostuttaa kun mun äiti yli 60v katsoo tätä ohjelmaa.. en voi käsittää miksi.
Sanoo että on psykologisesti kiinnostava. Itse en voisi väittää mitenkään hirveän älykkääksi psykologista mielenkiintoa herättäväksi ohjelmaksi..
Hei
Olen 50v nainen
mulla pillu kostuu ja juon viinaa
mitäs oot siitä mieltä?
eihän yli 60 vee voi kattoo kun juodaan ja naidaan teeveessä
Sami Hedbergin sanoin : EIHÄN TÄMMÖISTÄ VOI LAITTAA TEEVEESEEN
Ärsyttääkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua raivostuttaa kun mun äiti yli 60v katsoo tätä ohjelmaa.. en voi käsittää miksi.
Sanoo että on psykologisesti kiinnostava. Itse en voisi väittää mitenkään hirveän älykkääksi psykologista mielenkiintoa herättäväksi ohjelmaksi..
Hei
Olen 50v nainenmulla pillu kostuu ja juon viinaa
mitäs oot siitä mieltä?
Katotko temppareita?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Olen 50v nainenmulla pillu kostuu ja juon viinaa
mitäs oot siitä mieltä?
Katotko temppareita?
En ehi kun täytyy nussia ja ryypätä
Kuvailkaa Tian ulkonäköä kolmella sanalla
-ylipainoinen
-suupielet alaspäin
-tumma
Ohjelman formaatti on et tonne mennään ryyppäämään ja naimaan. Onko tää kaikki kulissia, kun olevinaan ollaan vihaisia?
Vierailija kirjoitti:
-ylipainoinen
-suupielet alaspäin
-tumma
-tumma
-kauniit kasvot
-upeat hiukset
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman formaatti on et tonne mennään ryyppäämään ja naimaan. Onko tää kaikki kulissia, kun olevinaan ollaan vihaisia?
eihän yli 60 vee voi kattoo kun juodaan ja naidaan teeveessä
Sami Hedbergin sanoin : EIHÄN TÄMMÖISTÄ VOI LAITTAA TEEVEESEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ylipainoinen
-suupielet alaspäin
-tumma
-tumma
-kauniit kasvot
-upeat hiukset
-kyllä panisin
-kaunis
-elämäni rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ylipainoinen
-suupielet alaspäin
-tumma
-tumma
-kauniit kasvot
-upeat hiukset
-kyllä panisin
-kaunis
-elämäni rakkaus
Jatkan vielä: Olen 30 vuotias neitsyt poika ivalosta. pituutta mulla on 155 cm
Ois hieno ohjelma, ku otettas normaaleja ihmisiä pelkästään. Lomailisivat 3 viikkoo ja lähtisivät kotia. Kukaan ei suutelis eikä kähmis ketään ja kaikki nukkus omissa sängyssään. Ois katsojamenestys😂😂😂
Minkä hiton takia toi Tiia on lähtenyt tohon ohjelmaan, jos sillä muka on joku yhy-yhy rankka entinen parisuhde jne. Ihan hyvin kun tietää kuitenkin, että tuon formaatin tavoitteena on saada ihmiset panemaan kännissä.
Jonna on kunnon skänkki. Mitä vittua sille kuuluu jos Tia vaikka käyttäisikin huumeita.. Kertoo ihmisestä paljon kun mustamaalaa ja arvostelee toisen ulkonäköä. Hankkis oman elämän pelle.
Tia tarjonnut tähän asti kauden parhaat naurut.
Ei, siis tää on näitä, jotka itse ottavat yhteyttä iltapäivälehtiin muka-vääryyksistä, vaikka itse ovat mokanneet! Uskon täysin kyseisen eukon voivan olla tämän toisen tyhjäpään äiti. Lapsia tehdään usealle miehelle, laskut maksetaan miten jaksetaan jne. Perus-wt!