Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Erilainen menestyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Venla esitteli turvoksissa olevaa. Kuulemma ottanu osumaa asfaltista, eli kännissä kuin käki. Puhelinkin hukassa.
Juho on tullut tunnetuksi ja väkivaltaisuudestaan alkoholin vaikutuksen alaisena niin telkkarissa (useampaan otteeseen) ja asian in myöntänyt myös Jöbis Kuroselle.
Ja sinä pidät todennäköisenä että asialla on ollut painovoiman ja asfaltin yhdistelmä :-) TIS-katsojien ÄO on täysin omaa luokkaansa.
Minun äo:ssa ei oo mitään vikaa. Itse Venla kertonu ig-storyssa asfalttiversion. Pari ei kuitenkaan uskaltanu lähteä Raumalle. Tietävät,että homma lähtee lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Hämäävää että sinkku-emmi näyttää omissa ig kuvissa ihan erilaiselta kun telkkarissa.. Vai onko vain muuttunut niin paljon tämän puolen vuoden aikana?
Näyttä ihan eriltä! Vähän kun selasi alaspäin, tuli jo viime vuoden maaliskuu, ja nainen näyttää kuvissa yhtä oudolta. Ei siis ole naamalleen tehnyt mitään, mutta miten saa noin eri näköisiä kuvia??
Sama juttu sen edelliskauden Jonnan kanssa, joka vikitteli Elsaa.
Onko mitää juoruja miten on ryyppujuhlat menny Raumalla?
Iirolla instan storyssä oli yöllä video missä itki menettäneensä ihmisen kenestä oikeasti välitti. Poisti sen melkein samantein.
Millä rahalla nää reissaa ja ryyppää. Olen itse keskituloinen (ja keski-ikäinen) sinkku ja saan kyllä aika tarkkaan miettiä, millaisen kesälomamatkan teen. Ei se raha puussa kasva.
Ai eikö Iiron suuri rakkaus kestänytkään edes tällä kertaa?
En tajua mistä ne saa niin paljon rahaa meikkeihin, ripsien pidennyksiin, hiusten pidennyksiin, kampaajalle, kulmiin, täyteainehoitoihin, tatuointeihin, ryyppääpolttaanarkkaa. Ja muutenki elämiseen stadissa. Lomamatkoihin yms. Pitäs vissiin iteläki mennä temppareihin :D
Iiro petti rebeccaa -01 syntyneen kanssa vkl
Jahas,Iiro ei vain tajuu,että parisuhteeseen ei kuulu käydä nusasemassa ns. naapurissa. Ei tää ihminen opi koskaan.
Iirolle koko elämä on yhtä houkutusta ja viettelystä, ei tarvi lähtee saarelle testaan 😅
Mikäköhän se meijun päivitys oli ku se puhu kesken kauden jostai väkivaltasesta suhteest mut anto ymmärtää ettei se ole Iiro ja oli Toninkaa välirikko ja nyt yhdessä? Tis Joonaksesta juorutaan et oisi hieman playerri ja panee kaikkia. Mut näin taitaa nuo kaikki sinkut olla ku luulee saavansa kenet vaa
Mä sain Joonakselt klamydian. Hyi No oma vika vissii mut joo
Vierailija kirjoitti:
Mä sain Joonakselt klamydian. Hyi No oma vika vissii mut joo
Moi pauliina
Vierailija kirjoitti:
Iiro petti rebeccaa -01 syntyneen kanssa vkl
Mistä sait kuulla? Harmi ku Iiron ig tili yksityinen, en tiedä hyväksyiskö seuraajaksi.
Rebecca jätti Iiron, koska Iiro vähän touhuili siellä rmj'llä. Muikki poisti kaikki yhteiskuvat eikä seuraa enää Iiroa myöskään instassa.
Eiköhän seuraavasta seiskasta saada lukea Iiron /Rebeccan raju erotilitys.
Eipä yhtään yllättänyt tuo että käyny vähän maisteissa toista muijaa polkemassa. Iiro ei ikinä tavoistaan eroon pääse, vaikka kuinka puhuisi ja vakuuttelisi ettei näin käy ens kerralla, että hän parantaa tapansa ja näin. Ei tollaset ikinä muutu, parempi vaan pysyä kaukana kuin alkaa suhteeseen sellasen kanssa ja olettaa että "kyllä se siitä joskus muuttuu!!".
On tollanen samanlainen tapaus nähty ennenkin, naiset vaihtuu ja "vahingossa" käydään pettämässä toista ja sit kauniilla puheilla yritetään saada muijaa takas. Ja sit toisella kerralla muija vaihtuu toiseen kerta heitolla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yhtään yllättänyt tuo että käyny vähän maisteissa toista muijaa polkemassa. Iiro ei ikinä tavoistaan eroon pääse, vaikka kuinka puhuisi ja vakuuttelisi ettei näin käy ens kerralla, että hän parantaa tapansa ja näin. Ei tollaset ikinä muutu, parempi vaan pysyä kaukana kuin alkaa suhteeseen sellasen kanssa ja olettaa että "kyllä se siitä joskus muuttuu!!".
On tollanen samanlainen tapaus nähty ennenkin, naiset vaihtuu ja "vahingossa" käydään pettämässä toista ja sit kauniilla puheilla yritetään saada muijaa takas. Ja sit toisella kerralla muija vaihtuu toiseen kerta heitolla.
Vähän enemmän elämää nähneenä voin sanoa, että kyllä ihminen voi muuttua. Olin 17-vuotta naimisissa ja kolme vuotta sitä ennen seurustelin mieheni kanssa. 20-yhteistä vuotta vietettiin yhdessä, joista kaksi ekaa oli yhtä helvettiä. Hän petti muutamia kertoja ja aina vain silloin kun oli humalassa. Muutoin niin hellä ja kiltti mies, joka halusi minulle vaan parasta. Yhtenä kertana hän itse kertoi minulle pettäneensä. Jätin hänet pariksi päiväksi yksin ja en vastannut puhelimeen. Mietin jatkanko hänen kanssaan ja lopulta soitin hänelle, että suhteemme ehtona on se, että lopetat juomisen. Hän teki sen, koska halusi niin paljon olla yhdessä kanssani. 17 vuotta elimme aidosti onnellisena yhdessä kunnes sairaus vei hänet viime vuonna.
Seurasin Iiroa ja muitakin temppareista. Iirossa on se ero ns.narsistiin ja pahaan ihmiseen (mikä tunne tuli tv:n välityksellä), että hänestä näkee kuinka hän aidosti katuu käytöstään ja yrittää selkeästi muuttua. Näin hänessä täysin mieheni käytöksen silloin suhteemme alkuvaiheessa ja toivoin hänelle kaikkea hyvää kuten myös muille osallistujille. Olivat rohkeita kun toivat omat itsensä esille koko kansalle!
Ihan vinkkinä jos katsoo tätä sarjaa ei olee varaa tehdä🤦♂️🤦♂️
Juho on tullut tunnetuksi ja väkivaltaisuudestaan alkoholin vaikutuksen alaisena niin telkkarissa (useampaan otteeseen) ja asian in myöntänyt myös Jöbis Kuroselle.
Ja sinä pidät todennäköisenä että asialla on ollut painovoiman ja asfaltin yhdistelmä :-) TIS-katsojien ÄO on täysin omaa luokkaansa.