Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaalina on valittava joko yksinäisyys tai seksi

Vierailija
08.08.2025 |

Olin kolme vuotta täysin yksin ja luovutin eli on vaan pakko harrastaa seksiä ja esittää jos et halua olla yksin. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et etsi toista aseksuaalia? Ei tarvitsisi pakosta harrastaa seksiä.

Vierailija
2/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei oikein toimi toi esittäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oonkin nainen. Mun veli sanoi että sellainen mies joka ei halua seksiä löytyy vaan ruumishuoneelta ja oikeassa hän on.

Vierailija
4/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy se muissakin kuvioissa.. kannattaa taikka ei joten vähän ajatusta peliin nyt. Kysehän oli siitä mihin luontevasti kallistuu, ei siitä toimiiko mikäkin.

Vierailija
5/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, vaikka toinen tekee välillä tarpeensa toiseen? Elämä voi olla muuten tasapainoista. Ei kaikille ole sillä suurta merkitystä, että heidän seksipartnerinsa nauttisi aktista. 

Vierailija
6/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin ilmoitus, että olet aseksuaali. Tuo on nuorilla niin harvinaista, että tuskin sitä baarista löytyy. Vanhemmiten varmaan löytyy himokkaita, mutta kyvyttömiä, joten lopputulos on sama.

Vierailija
7/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, vaikka toinen tekee välillä tarpeensa toiseen? Elämä voi olla muuten tasapainoista. Ei kaikille ole sillä suurta merkitystä, että heidän seksipartnerinsa nauttisi aktista. 

Niin, sitten kun löytyisi vielä sellainen mies joka tekee vaan ne tarpeet eikä yritä liikaa muuta 

Vierailija
8/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oonkin nainen. Mun veli sanoi että sellainen mies joka ei halua seksiä löytyy vaan ruumishuoneelta ja oikeassa hän on.

Tampereen seudulla on se yksi Tinder-mies, jonka sukuelin on vaikeasti epämuodostunut. Kaikki sen tietää, eikö?

Vierailija
9/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko se, jos kumppani tyydyttäisi tarpeensa muualla? Tällainen ratkaisu varmasti sopisi monelle miehelle.

Vierailija
10/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut joskus mediasta aseksuaalin miehen haastattelun. Hän osallistui aseksuaalien vertaistuki- tai johonkin sellaiseen ryhmään.

Vierailija
11/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille partnerille saattaa olla...

Vierailija
12/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vanhempi viisikymppinen mies, niin testot on jo laskeneet.

Vierailija
13/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi päivittäinen suihinotto, ei tarvitsisi avata haaroja.

M45

Vierailija
14/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nainen? Eihän sillä sitten ole väliä jos seksi ei kiinnosta. 

Vierailija
15/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, jatkan esittämistä vaan. 

Vierailija
16/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso esim. Facebookista onko aseksuaaleille someryhmiä siellä. Takuulla on, kun on kaikenlaisista aiheista.

Vierailija
17/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisi sitten varmaan kohdistaa haku sinne ruumishuoneelle. Mene vaikka paikan päälle käymään kysymään että oliks tää se body building jos et muuta keksi

Vierailija
18/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaverini polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

Vierailija
19/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lainata omaa miestäni. Jaksaa ehkä seksiä 5min pari,kolme kertaa kuukaudessa, silloinkin minun pitää tehdä aloite ja alkulämmitys. Muuten mukava ja toiminnallinen mies, mutta tämä seksittömyys ahdistaa. Varmasti tällaisia miehiä on paljon muitakin?

Vierailija
20/21 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin joskus nähneeni jossain, että Setalla on ryhmiä aseksuaaleille. Riippuu kaupungista onko. Kun googletin asiasta, niin tuli myös tällainen fb-ryhmä tuloksiin, "aseksuaalien treffiryhmä":

https://m.facebook.com/groups/295995528080870/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä