Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAA kusinen kosintahan sieltä Juusolta tuli
Onpa inhottavasti sanottu.
...ja mä jäin miettimään, millainen mahtaa olla kusinen kosinta. Juu, olen vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja mä jäin miettimään, millainen mahtaa olla kusinen kosinta. Juu, olen vanha.
Et ilmeisesti ole facebookin naistenhuone-ryhmässä :D
Samuli on oikeesti sympaattinen herrasmies! Joku saa hänestä varmasti hyvän aviomiehen aikanaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole facebookin naistenhuone-ryhmässä :D
https://66.media.tumblr.com/15fafa3caa670552868ef9e6ac4dc2b3/tumblr_pey…
Tästä siis alunperin lähtenyt ja siitä on tullut sellainen kusinen Naistenhuoneen inside-juttu.
Aina kun katon tätä sen vähän aikaa, Iiro makoilee jossain kännissä/krapulassa ja selittää jotain ällöttävää, nauraa ja pieree. Wtf??? 😂 Millaisten miehen kanssa sitä jotkut tytöt on
Siis kuulinko oikein. Juho väittää,että Jöbis on toiminu tyhmästi,miten tämän voi sanoa jätkä,joka pannu saarella kahta muijaa,kaiken huippu juuri ennen iltanuotiota Fannia. Jöbis on käyny monen kanssa treffeillä,toki on tosi läheinen Santerin kanssa,mutta Juhoon verrattuna on käyttäytyny fiksusti.. Ei hitto,mikä jätkä. Aikuistuisi ja opettelis vähän hillitsemään itseään..
OHO. Atso otti vähän kaljaa ja rajat meni heti.
Ää kertokaa ruutu+ spolereita please !
Mitä juuso sai vastaukseksi ym?
En muistanutkaan et Tian pää oli tollainen...
Joo, ei toi Fannikaan käy ihan täysillä.
Iiron kannattaisi oikeasti kiinnittää huomiota ruokavalioon, niin ei tarvisi koko ajan piereskellä sosiaalisissa tilanteissa.
Juuso vaikutti extrassa yllättävän skarpilta. Vilman ilmeet tosin oli välillä sellaisia että on porkkana poikittain jossain :D onnea heille joka tapauksessa!
Hirveetä jaarittelua toi iltanuotiojakso, miksi pitää venyttää väkisin kautta ja tehdä jokaisesta oma jaksonsa. 2 paria per jakso riittäisi aivan hyvin
onko 24-deitit valittu? kuka valitsi kenen häh? ruutulaiset spoiltatkaa!
Vilman instalivekin kommentointikin paljasti vähän loppuratkaisua.
Ruutu + SPOILER
24 parit
Lotta ja Paavo
Jöbis ja Santeri
Meiju ja Toni
Vilma ja Samuli
Atso ja Venla
Iiro ja Janina
Juho ja Fanni
Juuso ja Pauliina
Nähtävästi ens viikon jaksoissa ei ole mitään erikoista, kun niin hiljaista on keskustelu.
Ai Iiro kuitenkin vei Janinan kaksnelosille. Mä aattelin että se ois ottanut Pauliinan.
Outoa, ettei noihin Juhon raivareihin ole tuotanto puuttunut. Muistaakseni tosi-tv:ssä on tullut lähtö pienemmästäkin rageilusta ja tuo ei ole enää mitään pientä. Vihanhallintakurssille tuollainen ihminen. Ei varmaan ole paha ihminen, mutta apua kaipaa kipeästi!
Juuso hokenut joka toiseen Q&A-kysymykseen että en voi tähän vastata, kaikki selviää sit aikanaan. No eipä selvinny mitään uutta.