Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4881/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi Meijun tekoja ei paheksuta samalla tapaa kuin Iiron, on ensinnäkin ajoitus. Silloin kun Iiro aloitti toilailunsa, oli hän 8 tuntia aiemmin vannonut rakkauttaan. Ekoista bileistä ei otettu opiksi, ei seuraavistakaan. Iiro on löytänyt maagisia yhteyksiä joka toisen naisen kanssa, ja nyt kun Meiju näkee tuota Iiron menoa ulkopuolisen silmin, niin on ymmärtänyt ettei hän niin erityinen tainnutkaan olla. Luulen myös että Iirosta paljastunut sovinisti tuli Meijulle yllätyksenä, ja harva vahva nainen jää tuollaista katselemaan. Iiro on paljastanut kameroille aidon minänsä, ja se on ollut täysin erilainen joka Meijun on vietellyt.

Kyllä, Meiju on mennyt pidemmälle kuin Iiro, mutta vasta sen jälkeen kun Iiro oli ryssinyt koko suhteen. Lisäksi Meiju ei pelaa jokaista miestä, vaan tunteet Tonia kohtaan vaikuttavat aidoilta.

Tietysti hienointa olisi jos Meiju olisi malttanut kuvausten loppuun saakka, mutta Iiron käyttäytymisen jälkeen en ihmettele että hänkin antaa vain palaa.

On tämäkin mielestäni hieman yksipuolinen näkemys, mutta näkemyksensä kullakin. Eihän toisen kihnuttaminen tai flirttailu tai pussailu kai oikeuta sitä, että jaha, menenpä paneskelemaan. Siksi toiseksi ei kai tarvitse olla yhtä tyhmä kuin toisen. Meiju teki ihan omat päätöksensä tekemisistään ym. eikä niitä voi taas toisen niskaan pistää, vaan hän on niistä itse vastuussa. Itsenäinen ja vapaa yksilöhän hän on. 

Jenkkiversiossa on paljon tätä "se alotti, mäkin teen nyt" -meininkiä, mutta tuohan nyt on aivan naurettavaa ja jopa perustuu osin siihen, että odotetaan ensin toisen tekemistä ja sitten tehdään itse hyvillä mielin, koska aina voi mukamas syyttää toista. 

Vierailija
4882/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa mutta ... suurimmalla osalla tuolla liikkuvista koirista on kaulapannat ? 

Miks se ois outoa? En itse ainakaan ole ajatellut, että noista kaikki olisi villiintyneitä rabies-kulkukoiria. Sen verran paljonkin niitä on näkynyt ja nimenomaan tuolla resortilla, että eivätköhän kuulu kalustoon. Tuntuvat myös olevan tosi ihmisrakkaita, eikä taida perustua vain siihen, että ihmisiltä saa ruokaa. Jos nuo olisivat ihan rescue-kamaa, niin nehän voisivat olla vaarallisiakin monellakin tavalla. 

Pauliina muuten näytti rapsuttelevan yhtä, kun joku ihmetteli, mikseivät ne ota mitään kontaktia koiriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeissään kirjoitti:

Selkeesti ihmisillä päässä vika jos väittää että lotta ei ole tehnyt mitään :D seksiä pahempaa on kyllä ehdottomasti toi henkinen yhteys ja niillä sitä piisaa.. kattokaapa vähän tarkemmin miten lotta kattoo paavoo välillä... siinä on vähä muutakin ku kaverillinen katse ja koko ajan pientä hipsutusta jne... atso taas pelas pullonpyöritystä mikä kuuluu asiaankin..... muutahan atso ei tuolla ole tehnyt... ja itseekin kyl pistäis miettimään jos oma nainen sais samanlaisen yhteyden johonkin toiseen ja lotta selkeesti saanut paavoon vaikka taisteleekin tosi hanakasti

No ei piisaa. Jotain ihastumista varmasti on, mikä sinänsä on ihan normaalia, mutta Lotta ei anna sen ottaa valtaa, koska haluaa Atson. En nyt väittäisi että heillä mikään ennnennäkemätön yhteys on Paavon kanssa, hetken hupia ohjelman idean mukaisesti.

Vierailija
4884/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Fanni on kyllä todella erikoinen ihminen. Oli nyt mikä tahansa TIS, niin onkohan hänellä kaikki ihan hyvin. Eikä mitenkään ilkeämielisesti edes sanottu tämä, vaan oikeesti, onhan toi outoa, jos tunne-elämältään on suht koht normaali ihminen. 

Ei taida ihan tajuta, että mikä tapahtuu saarella, ei kameroiden kuvatessa jää saarelle. Kun sanoi, että Juhis on ainut, joka voi hävitä, jos seksiä on.

Vierailija
4885/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lapinmaja-eversti ensi kaudelle, niin on taas sattuu ja tapahtuu-matskua tiedossa.

Vierailija
4886/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeissään kirjoitti:

Selkeesti ihmisillä päässä vika jos väittää että lotta ei ole tehnyt mitään :D seksiä pahempaa on kyllä ehdottomasti toi henkinen yhteys ja niillä sitä piisaa.. kattokaapa vähän tarkemmin miten lotta kattoo paavoo välillä... siinä on vähä muutakin ku kaverillinen katse ja koko ajan pientä hipsutusta jne... atso taas pelas pullonpyöritystä mikä kuuluu asiaankin..... muutahan atso ei tuolla ole tehnyt... ja itseekin kyl pistäis miettimään jos oma nainen sais samanlaisen yhteyden johonkin toiseen ja lotta selkeesti saanut paavoon vaikka taisteleekin tosi hanakasti

Voi kuule, kunhan olet yhtään pidemmässä parisuhteessa, niin lähes kaikki ihastuvat jossain vaiheessa toiseen ihmiseen. Aika harvassa ovat ne, joilla ei tulisi yhtään ihastumista pitkän suhteen aikana. Lotta ja Atso eivät ole olleet pitkään parina, mutta ovat aika epäluonnollisessa tilanteessa, jossa tietynlainen kupla pääsee syntymään.

Saatat yllättyä useiden vuosien päästä, kun suurella todennäköisyydellä olet itsekin ihastunut johonkin toiseen, vaikka olet parisuhteessa. Se ei silti tarkoita yhtään mitään, on aika luonnollista kemiallista reaktiota mitä aivoissa tapahtuu jos lähellä on viehättävä ihminen. Kun sen kemiallisen reaktion tiedostaa, niin tietää, että tunne tulee ja tunne menee ohi.

Omassa suhteessani olen jopa kertonut miehelleni, jos olen ollut ihastunut. Ei ole ottanut itseensä, koska molemmat tiedetään, että tässä suhteessa ollaan vapaasta tahdosta ja päätöksestä.

Vierailija
4887/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on toiminut ihan oikein, jotain ihastumisen tunteita varmasti on syntynyt ja se on sinänsä ihan normaalia. Kyllähän se näyttää pahalta, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Atsokin sanoi jossain jaksossa että Lotta ihastuu helposti, ja Lotta varmaan itsekin tietää sen. Tuollaseasa kuplassa ihastumisen tunteita voi syntyä vielä helpommin kuin normaalissa arjessa.

Kyllähän se on varmasti Atsollakin todella stressaava seurata mihin tilanne etenee, ja onhan se nyt ihan järkyttävä tilanne jos omalla kumppanilla syntyy tuollanen yhteys toisen miehen kanssa.

Ehkä Lotta oli epävarmempi alussa mut loppua kohden on vaan enemmän alkanut vaikuttaa että haluaa pitää Atsosta kiinni, eikä halua antaa jonku pienen ihastuksen pilata sitä suhdetta.

Mitä Atalon tulee, nii mun mielestä se ei edes mitenkää selkeesti rajoja ylittänyt kun pullonpyörityksessä lähti leikkiin mukaan.

Ja kyllähän sekin varmaan pahalta toisesta tuntuu ja Atso sen itsekin tietää ja kovasti soimaa itseään siitä että on loukannut Lottaa. Tästä parista ei kumpikaan mitään järkyttävää ole tehnyt, varmasti keskusteltavaa riittää ja on herännyt ajatuksia.

Vierailija
4888/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä väitettiin, että Toni sanoisi "vi*tun kovat reflat". Itse kuuntelin tuon nupit kaakossa, enkä päätynyt samaan edes yrittämällä ja usealla kuuntelukerralla. Joten kuunnelkaas tekin. 

Juu siis puhuu, että "on v*tun kova kr-krapula". Krapula-sanassa hieman takeltelua, niin saattaa kuulostaa muulta.

Vierailija
4889/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lapinmaja-eversti ensi kaudelle, niin on taas sattuu ja tapahtuu-matskua tiedossa.

Vierailija
4890/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttö tuossa hoilaa Robinin Sua varten biisiä, ja mua naurattaa ku tulee aina niin Iiro ja Meiju mieleen tästä biisistä, ja Toni tarjoaa olkapäätä 😂

"Sun jäbä lupaa sulle kuun ja taivaan

Ja susta tuntuu ettet muuta kaipaa

Sen sanat tihkuu hunajaa

Ja sen loukkuun tippuu kuka vaan

Mut selkäs takana se on säätäny muitten kaa

Ja vaik se lupas se ei muuttunu kuitenkaan

Se väittää et sä oot yhä se tärkee kunnes sydämen särkee..."

Vierailija
4891/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä väitettiin, että Toni sanoisi "vi*tun kovat reflat". Itse kuuntelin tuon nupit kaakossa, enkä päätynyt samaan edes yrittämällä ja usealla kuuntelukerralla. Joten kuunnelkaas tekin. 

Juu siis puhuu, että "on v*tun kova kr-krapula". Krapula-sanassa hieman takeltelua, niin saattaa kuulostaa muulta.

Just näin! Toki sitä vähän ihmettelin, että kumma kun illallakin on vielä krapula, mutta toisaalta Tonista sen voi uskoa. ;) Ei siellä mitään t-monikkoja kuulunut eikä muutakaan alan sanastoa. Ehkä ihmiset kuulevat, mitä haluavat kuulla tai millaiseen kieleen ovat tottuneet. 

T. Sama. 

Vierailija
4892/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmeissään kirjoitti:

Voi kuule, kunhan olet yhtään pidemmässä parisuhteessa, niin lähes kaikki ihastuvat jossain vaiheessa toiseen ihmiseen. Aika harvassa ovat ne, joilla ei tulisi yhtään ihastumista pitkän suhteen aikana. Lotta ja Atso eivät ole olleet pitkään parina, mutta ovat aika epäluonnollisessa tilanteessa, jossa tietynlainen kupla pääsee syntymään.

Saatat yllättyä useiden vuosien päästä, kun suurella todennäköisyydellä olet itsekin ihastunut johonkin toiseen, vaikka olet parisuhteessa. Se ei silti tarkoita yhtään mitään, on aika luonnollista kemiallista reaktiota mitä aivoissa tapahtuu jos lähellä on viehättävä ihminen. Kun sen kemiallisen reaktion tiedostaa, niin tietää, että tunne tulee ja tunne menee ohi.

Omassa suhteessani olen jopa kertonut miehelleni, jos olen ollut ihastunut. Ei ole ottanut itseensä, koska molemmat tiedetään, että tässä suhteessa ollaan vapaasta tahdosta ja päätöksestä.

Atso ja Lotta on niin nuoria, että kyllä tuota voi jo pitää kohtuu pitkänäkin parisuhteena heidän kohdallaan, ilmeisesti asuvatkin jo yhdessä? Mutta samaa mieltä olen kyllä tuosta, että Lotan mahdollinen ihastuminen Paavoon ei ole mitenkään omituista tai mahdotonta, vaikka Lotta oikeasti haluaakin vain Atson. 

Vierailija
4893/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fannin hampaat ovat keltaiset ja moraali löyhä.

Vierailija
4894/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmeissään kirjoitti:

Atso ja Lotta on niin nuoria, että kyllä tuota voi jo pitää kohtuu pitkänäkin parisuhteena heidän kohdallaan, ilmeisesti asuvatkin jo yhdessä? Mutta samaa mieltä olen kyllä tuosta, että Lotan mahdollinen ihastuminen Paavoon ei ole mitenkään omituista tai mahdotonta, vaikka Lotta oikeasti haluaakin vain Atson. 

Jep, Atsolla ja Lotallahan tais pisin suhde olla temppareihin lähtiessä alkuperäisistä pareista.

Vierailija
4895/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks se ois outoa? En itse ainakaan ole ajatellut, että noista kaikki olisi villiintyneitä rabies-kulkukoiria. Sen verran paljonkin niitä on näkynyt ja nimenomaan tuolla resortilla, että eivätköhän kuulu kalustoon. Tuntuvat myös olevan tosi ihmisrakkaita, eikä taida perustua vain siihen, että ihmisiltä saa ruokaa. Jos nuo olisivat ihan rescue-kamaa, niin nehän voisivat olla vaarallisiakin monellakin tavalla. 

Pauliina muuten näytti rapsuttelevan yhtä, kun joku ihmetteli, mikseivät ne ota mitään kontaktia koiriin. 

Joo kuulemma tuotantotiimin jäsenten omat koirat, harmi kun antavat niiden vaeltaa tuolla vapaana bileidenkin aikaan. Pauliina sanoi jossain faceryhmässä, että yksi niistä koirista oli siellä jo hänen aiemmalla kaudellaan, siis 2 vuotta sitten.

Vierailija
4896/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin tänään Sami Kurosen metrossa, jee. Sori ohis ja ei mulla muuta!

Mäkin näin paljon niinä aikoina kun vielä asuin Itä-Helsingissä <3 Kerran istui jopa vastapäätä.

Wow...929

Vierailija
4897/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa tuo ihmisten ja koirien suhde on vähän toisenlainen kuin meillä Suomessa.

Thaimaassa koira voi olla ravintolan koira, taksikuskien koira, kampaamon koira, rantatuolien vuokraajien koira jne. Kulkee vapaana päivät pitkät ja saa ruokaakin vähän sieltä täältä. Mutta tietyt ihmiset pitävät huolta koirasta, ovat laittaneet pannan kaulaan jne. Näitä joku voisi pitää kulkukoirina tai kodittomina suomalaisesta näkökulmasta, mutta eivät sitä varsinaisesti ole. Nämä Temppareissa pyörivät koirat näyttävät olevan juuri tällaisia, pannatkin kaulassa.

Sitten ovat erikseen kulkukoirat. Elävät yleensä laumoissa syrjempänä asutuksesta ja jotkut pelkäävät ihmisiä. Villikoira voisi olla ehkä parempi sana.

Toki Thaimaassa on myös meidän mittapuumme mukaan lemmikkikoiria, ne ovat usein pieniä rotukoiria, jotka asuvat omistajiensa kotona - kuten meillä Suomessa.

Vierailija
4898/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummityttö tuossa hoilaa Robinin Sua varten biisiä, ja mua naurattaa ku tulee aina niin Iiro ja Meiju mieleen tästä biisistä, ja Toni tarjoaa olkapäätä 😂

"Sun jäbä lupaa sulle kuun ja taivaan

Ja susta tuntuu ettet muuta kaipaa

Sen sanat tihkuu hunajaa

Ja sen loukkuun tippuu kuka vaan

Mut selkäs takana se on säätäny muitten kaa

Ja vaik se lupas se ei muuttunu kuitenkaan

Se väittää et sä oot yhä se tärkee kunnes sydämen särkee..."

Kieltämättä aika osuvat sanat, harmi vaan et Tomulla ei taida olla tarjolla mitään parempaa

Vierailija
4899/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho...

- oli Jöbiksen poikaystävä

- vastaanotti käsihoidon TT:ltä

- pani Fannin kanssa

- pani Sallan kanssa

- seurustelee nyt Venlan kanssa

Ja "5. kauden pahin sekoilija" -palkinto menee... Juholle :D

Vierailija
4900/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Juho pannu Sallan kanssa?

Mä luulin että se on 2 kertaa vähän pannu fannin kaa.

Tuo vähän panin kuuluu niin temppareihin.

Ketju on lukittu.