Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4861/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin huutamaan myötähäpeän tuskaani kaukosäätimeen, kunJuuso pussaili liinaa ja liitti siihen jonkun monologin. Pliis, sanokaa nyt joku sille... ihan kamalaa..

Niinpä!! En ymmärrä, miten kukaan voi olla tuollainen, edes näytellä tuollaista!

Vierailija
4862/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo räkärätin pussailu iltanuotiolla saa minut tuntemaan oloni vaivautuneeksi. Ei Juuso voi olla tosissaan.

Juuso on lähetetty saarelle testaamaan Kurosta. Ehkä Kuronen lähtee saarelta yksin, irtisanoutuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltanuotiolla olis ollut kiva nähdä kaikkien muiden ajatuskuplat Juuson suudellessa räkärättiä ja kauhistellessa poskipusua.

Vierailija
4864/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo räkärätin pussailu iltanuotiolla saa minut tuntemaan oloni vaivautuneeksi. Ei Juuso voi olla tosissaan.

Juuso on lähetetty saarelle testaamaan Kurosta. Ehkä Kuronen lähtee saarelta yksin, irtisanoutuneena.

Juuso on kyllä kuin valomerkki. Tekis mieli aina sulkea töllö ku se alkaa kaivaa taskuaan. Bileet ohi.

Vierailija
4865/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro on kuvottava. Iiro puhui nuotiolla, miten hän ei rakasta tuota Meijua, jonka näkee nyt. Jos Iiro olisi itse rakastanut Meijua ja käyttäytynyt kunnioittavasti, Meijun ei olisi koskaan tarvinnut käyttäytyä haavoitetun ihmisen tavoin.

Vierailija
4866/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi Meijun tekoja ei paheksuta samalla tapaa kuin Iiron, on ensinnäkin ajoitus. Silloin kun Iiro aloitti toilailunsa, oli hän 8 tuntia aiemmin vannonut rakkauttaan. Ekoista bileistä ei otettu opiksi, ei seuraavistakaan. Iiro on löytänyt maagisia yhteyksiä joka toisen naisen kanssa, ja nyt kun Meiju näkee tuota Iiron menoa ulkopuolisen silmin, niin on ymmärtänyt ettei hän niin erityinen tainnutkaan olla. Luulen myös että Iirosta paljastunut sovinisti tuli Meijulle yllätyksenä, ja harva vahva nainen jää tuollaista katselemaan. Iiro on paljastanut kameroille aidon minänsä, ja se on ollut täysin erilainen joka Meijun on vietellyt.

Kyllä, Meiju on mennyt pidemmälle kuin Iiro, mutta vasta sen jälkeen kun Iiro oli ryssinyt koko suhteen. Lisäksi Meiju ei pelaa jokaista miestä, vaan tunteet Tonia kohtaan vaikuttavat aidoilta.

Tietysti hienointa olisi jos Meiju olisi malttanut kuvausten loppuun saakka, mutta Iiron käyttäytymisen jälkeen en ihmettele että hänkin antaa vain palaa.

Vierailija
4867/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi Meijun tekoja ei paheksuta samalla tapaa kuin Iiron, on ensinnäkin ajoitus. Silloin kun Iiro aloitti toilailunsa, oli hän 8 tuntia aiemmin vannonut rakkauttaan. Ekoista bileistä ei otettu opiksi, ei seuraavistakaan. Iiro on löytänyt maagisia yhteyksiä joka toisen naisen kanssa, ja nyt kun Meiju näkee tuota Iiron menoa ulkopuolisen silmin, niin on ymmärtänyt ettei hän niin erityinen tainnutkaan olla. Luulen myös että Iirosta paljastunut sovinisti tuli Meijulle yllätyksenä, ja harva vahva nainen jää tuollaista katselemaan. Iiro on paljastanut kameroille aidon minänsä, ja se on ollut täysin erilainen joka Meijun on vietellyt.

Kyllä, Meiju on mennyt pidemmälle kuin Iiro, mutta vasta sen jälkeen kun Iiro oli ryssinyt koko suhteen. Lisäksi Meiju ei pelaa jokaista miestä, vaan tunteet Tonia kohtaan vaikuttavat aidoilta.

Tietysti hienointa olisi jos Meiju olisi malttanut kuvausten loppuun saakka, mutta Iiron käyttäytymisen jälkeen en ihmettele että hänkin antaa vain palaa.

Ällöä on se että Meiju meni kuitenkin aivan ojasta allikkoon. Se nainen ansaitsisi parempaa. En tajua miksi noista sinkuista tuo kengänpohkaakin yksinkertaisempi narkki.

Vierailija
4868/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti ihmisillä päässä vika jos väittää että lotta ei ole tehnyt mitään :D seksiä pahempaa on kyllä ehdottomasti toi henkinen yhteys ja niillä sitä piisaa.. kattokaapa vähän tarkemmin miten lotta kattoo paavoo välillä... siinä on vähä muutakin ku kaverillinen katse ja koko ajan pientä hipsutusta jne... atso taas pelas pullonpyöritystä mikä kuuluu asiaankin..... muutahan atso ei tuolla ole tehnyt... ja itseekin kyl pistäis miettimään jos oma nainen sais samanlaisen yhteyden johonkin toiseen ja lotta selkeesti saanut paavoon vaikka taisteleekin tosi hanakasti

Vierailija
4869/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä sinkut tippuu ensi viikolla?

Jegu

Vierailija
4870/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidot tunteet tyyppiä kohtaan joka itse ilmoittaa että hänellä on reflat? Kuinka tyhmiä nuo osallistujat ovat?

Vierailija
4871/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER!!

VAROITUS NRO 2

NO VIEL YKS!!!

Ensi jaksossa Juuso flippaa lopullisesti ja lähtee nussuttelemaan Atson, Eeliksen ja Tuomon kanssa. Pari koiraakin pääsee mukaan. Iltanuotiolla Juuso heittää lastit Kurosen naamalle.

Tuomo??

Vierailija
4872/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti toi Juuson puhe extrassa..

”Vilma sanoi että sen käytös loukkaa mua mut jos sen käytös on sille ihan okei niin sit se on mullekki ihan fine et sä mua loukkaa, paitsi sitte ku se huomaa kuinka paljon sen käytös loukkaa mua niin ehkä siinä vaiheessa muuttuu ääni kellossa ja muuttaa tapojaan”

siis MITÄ, muuttui mieli kesken lauseen 🤦‍♀️ suunnitelmana vetää marttyyrinviitta päälle ja saada toinen syyllistettyä ihan normaaleista asioista (tanssiminen ja halaus) niin että Vilma voi jatkaa elämää Juuson tiukkojen sääntöjen sisällä. Pimee jätkä.

Miksi Lottaa haukutaan täällä, vaikka on tehnyt vähemmän mitä Vilma yhtä pelipusua lukuun ottamatta? Ja Juusosta puhutaan, että sillä on liian tiukat rajat, mutta Lotta ei saa edes tyyliin halata Paavoa?

Lotta kyöhnää yhden sinkkumiehen kanssa ja on selvästi ihastunut. Vilma nyt vaan tuntuu pitävän hauskaa kaikkien kanssa.

Varmaan moni jo aiemminkin sanonut, mutta onkohan Juuso autisti? Ei voi olla olematta! Jankkaa samoja asioita, normaali sosiaalinen kanssakäyminen ei tunnu onnistuvan, keksii tavaroille (räkäliinalle) omia merkityksiään. Ja minkäs sille voi jos on, mutta se selittäisi paljon.

Vierailija
4873/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin tänään Sami Kurosen metrossa, jee. Sori ohis ja ei mulla muuta!

Mäkin näin paljon niinä aikoina kun vielä asuin Itä-Helsingissä <3 Kerran istui jopa vastapäätä.

Vierailija
4874/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin huutamaan myötähäpeän tuskaani kaukosäätimeen, kunJuuso pussaili liinaa ja liitti siihen jonkun monologin. Pliis, sanokaa nyt joku sille... ihan kamalaa..

Mun piti työntää sormet korviin ja kaukosäädin suuhun etten huutaisi. Ei se vaan voi olla todellista!!

Vierailija
4875/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju vaikuttaa ihmeellisen sydämelliseltä ja järkevyyteen kyvykkäältä ihmiseltä. Hän myös arvostaa selkeästi toisia naisia. Mutta miksi ihmeessä se hakeutuu tollasten kamalien iirosetämiesten ja tonikamankäyttäjien seuraan, jotka selkeästi näkevät naiset vain kävelevinä pilluina?

Meijun siskokin on kai se Minja Koskela, feministi. Vaikket Minjan kanssa olisi samaa mieltä, kaikki voinevat kuitenkin ihmetellä, että miksi Meiju on hakeutunut tuollaiseen wt-elämään kun selkeästi on mahdollisuus ja kykyjä parempaan.

Vierailija
4876/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se Atso ole tehnyt mitään väärää. Heidän säännöissään oli ok pullonpyörityksessä tehdä tehtäviä ja pussata, niinkuin Lottakin teki pelin aikana. Vaikka se Lotan ja Paavon pusu olikin ihan minimaalinen.

Jossain jaksossa Paavo puhui Lotalle ettei oikein ymmärrä mitä heidän välillään on eikä voi olla pelkkä kaveri, koska "kaikki ne meidän pusut". Eikä Lotta korjannut, että ööö, yksi pusu pelissä. Vai meinasikohan Paavo jotain päähän tai poskelle annettuja pusuja. Jäi vain häiritsemään tuo vaikka tuskin sillä sen enempää tarkoitettiin mitä on näytetty, koska siihen ei olla tartuttu ollenkaan.

Vierailija
4877/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Vilma sanoi että sen käytös loukkaa mua mut jos sen käytös on sille ihan okei niin sit se on mullekki ihan fine et sä mua loukkaa, paitsi sitte ku se huomaa kuinka paljon sen käytös loukkaa mua niin ehkä siinä vaiheessa muuttuu ääni kellossa ja muuttaa tapojaan”

siis MITÄ, muuttui mieli kesken lauseen 🤦‍♀️ suunnitelmana vetää marttyyrinviitta päälle ja saada toinen syyllistettyä ihan normaaleista asioista (tanssiminen ja halaus) niin että Vilma voi jatkaa elämää Juuson tiukkojen sääntöjen sisällä. Pimee jätkä.

Miksi Lottaa haukutaan täällä, vaikka on tehnyt vähemmän mitä Vilma yhtä pelipusua lukuun ottamatta? Ja Juusosta puhutaan, että sillä on liian tiukat rajat, mutta Lotta ei saa edes tyyliin halata Paavoa?

Lotta kyöhnää yhden sinkkumiehen kanssa ja on selvästi ihastunut. Vilma nyt vaan tuntuu pitävän hauskaa kaikkien kanssa.

Varmaan moni jo aiemminkin sanonut, mutta onkohan Juuso autisti? Ei voi olla olematta! Jankkaa samoja asioita, normaali sosiaalinen kanssakäyminen ei tunnu onnistuvan, keksii tavaroille (räkäliinalle) omia merkityksiään. Ja minkäs sille voi jos on, mutta se selittäisi paljon.

Ei Juuso ole autisti.

Taitaa vaan olla vähän simppeli kaveri.

Vierailija
4878/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se Atso ole tehnyt mitään väärää. Heidän säännöissään oli ok pullonpyörityksessä tehdä tehtäviä ja pussata, niinkuin Lottakin teki pelin aikana. Vaikka se Lotan ja Paavon pusu olikin ihan minimaalinen.

Jossain jaksossa Paavo puhui Lotalle ettei oikein ymmärrä mitä heidän välillään on eikä voi olla pelkkä kaveri, koska "kaikki ne meidän pusut". Eikä Lotta korjannut, että ööö, yksi pusu pelissä. Vai meinasikohan Paavo jotain päähän tai poskelle annettuja pusuja. Jäi vain häiritsemään tuo vaikka tuskin sillä sen enempää tarkoitettiin mitä on näytetty, koska siihen ei olla tartuttu ollenkaan.

Vai onko niitä ollut enemmänkin?

Vierailija
4879/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitettiin, että Toni sanoisi "vi*tun kovat reflat". Itse kuuntelin tuon nupit kaakossa, enkä päätynyt samaan edes yrittämällä ja usealla kuuntelukerralla. Joten kuunnelkaas tekin. 

Vierailija
4880/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten vaikka olisikin ihastunut? Ei silti tee asialle mitään. Mä en ymmärrä tätä moralisointia ja haukkumista siitä, että on vähän ihastunut, mutta ei kuitenkaan petä millään tavalla. En tiedä muista katsojista, mutta omassa parisuhteessani olen ollut joitakin kertoja ihastunut ja se tunne on mennyt ohi, koska tiedän aina, että se menee ohi. Ei se ihastumisen tunne merkitse yhtään mitään, varsinkaan silloin kun päättää ja tietää, että sillä ei ole merkitystä. Lotta on selvästi päättänyt, että sillä ei ole merkitystä, koska ottaa etäisyyttä.

En ymmärrä tätä Lotta-vihaa, ihmisestä joka ei tee yhtään mitään väärää.

Ketju on lukittu.