Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
41/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parhaimman näköinen on Santeri <3 Myös Jegu on ihan komea. Samuli taas vähän herrasmiehen oloinen. Siinä mun lempparit järjestyksessä tähän asti :)

Vierailija
42/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jegu ei oo livenä hääppönen. Iso muna, mutta surkea panemaan. Ja lyhyt ku mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni ja Candiella ovat kuumia!

Vierailija
44/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candiella on kyllä yksi kauneimmista naisista mitä oon hetkeen nähnyt. Tosin vaikka vaikuttaa kuvan perusteella ihanalta, herttaselta ja suloselta naiselta ni voi ollakkin ohjelmassa kamala ilkeä pissis. 

Vierailija
45/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä miten Taru-Tiina sulautuu joukkoon. Muut ovat pelkkää kumia ja pidennystä huulet ja peppu töröllä. Erottuu positiivisesti joukosta. Vähemmän pinnallisten miesten mieleen varmasti.

Meinasitko että Temptation Islandiin on hakenut ja päässyt "vähemmän pinnalliset miehet"? :D

Vierailija
46/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Joonas ja Pauliina lähtee taas vähän panemaan :D

Vierailija
47/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candiellan kuva on kyllä yksi kuumimpia hetkeen.

Muuten aika samaa tasoa kuin edellisinä vuosina. Sanoisin kuitenkin, että TV-viihteen kannalta noilla sinkkujen ulkonäöllä ei ole merkitystä niin paljoa kuin varattujen. Etenkin viime kaudella nähtiin miten karusti sinkkunaiset hylkivät varattuja miehiä. Eikä ihme, kun siellä oli frendrifavöri-Sammyä ja narsisti-eliasta. Dani taisi tuntea valmiiksi jo puolet naisista ja Juuso tuli apajille liian myöhään, kun kisaväsymys oli jo alkanut iskeä. 

Vierailija
48/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tosta Emmasta enemmän? :D Oon itse Porista kotoisin ja näyttää tosi tutulta! Oon kyllä vähän vanhempi kuin hän, mietin missä oon voinut häneen törmätä. Luin että on baarissa duunissa, mut ei oo kyllä tullut Porin baareissa käytyä pariin vuoteen

Vierailija
49/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Fannista lisätietoa? Vaikuttaa aika hyvältä...

Vierailija
50/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tunnen tuon Fannin. Pakko sanoa etten olisi uskonut että lähtee tällaiseen formaattiin. Lukiossa vaikutti aika ujolta, pukeutui hippityylisesti ja liikkui jossain teatteripiireissä. Tukkakin oli silloin peppuun asti ja vähän sellainen maailmanpelastaja-hipsteri viba. Mutta vaikutti aina mukavalta, toivottavasti on nauttinut reissustaan.

Vierailija
51/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisilla kuitenkaa tarpeeksi töitä työpaikallaan tai kotona..

Vierailija
52/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo näyttää aivan viime kauden Eliakselta. :D “Koen olevani houkutus varatuille naisille, koska olen hyvännäköinen" vain lisää elias-viboja.

Vierailija
53/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho tunnen tuon Fannin. Pakko sanoa etten olisi uskonut että lähtee tällaiseen formaattiin. Lukiossa vaikutti aika ujolta, pukeutui hippityylisesti ja liikkui jossain teatteripiireissä. Tukkakin oli silloin peppuun asti ja vähän sellainen maailmanpelastaja-hipsteri viba. Mutta vaikutti aina mukavalta, toivottavasti on nauttinut reissustaan.

Heh, minä myös. Lukiossa oli vielä todella kaukana pinnallisesta, luonnonläheinen ja ystävällinen tyyppi. En olisi kyllä ikinä uskonut että tällaiseen ohjelmaan alentuu.

Vierailija
54/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minä myös. Lukiossa oli vielä todella kaukana pinnallisesta, luonnonläheinen ja ystävällinen tyyppi. En olisi kyllä ikinä uskonut että tällaiseen ohjelmaan alentuu.

täällä vielä yksi samasta lukiosta ja täytyy sanoa etten ole ollenkaan niin yllättynyt, ulkoisesti on/oli eri tyylinen kuin muut osallistujat mutta luonteen ja juttujen perusteella uskon kyllä sopivan tuonne :D enkä tarkoita siis mitenkään huonolla tavalla, varmasti tuo piristystä ohjelmaan!

Vierailija
55/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo näyttää aivan viime kauden Eliakselta. :D “Koen olevani houkutus varatuille naisille, koska olen hyvännäköinen" vain lisää elias-viboja.

Repesin spontaaniin nauruun, kun näin tuon Paavon kuvan. Ilmeisesti treenaa siellä kuntosalilla ainoastaan käsiä ja rintaa. Koomisen näköistä tuohon pehmoiseen keskivartaloon yhdistettynä. 

Vierailija
56/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jegu ei oo livenä hääppönen. Iso muna, mutta surkea panemaan. Ja lyhyt ku mikä.

Puhut ilmeisesti omasta kokemuksesta

Vierailija
57/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candiella :D Jo on nimellä paiskattu.

Vierailija
58/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodel tiesi kertoa, että on vaihtanut nimensä ja oli alunperin Laura.

Vierailija
59/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä miten Taru-Tiina sulautuu joukkoon. Muut ovat pelkkää kumia ja pidennystä huulet ja peppu töröllä. Erottuu positiivisesti joukosta. Vähemmän pinnallisten miesten mieleen varmasti.

Tietäispä vaan itsekin olevansa vähemmän pinnallinen..

Vierailija
60/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodel tiesi kertoa, että on vaihtanut nimensä ja oli alunperin Laura.

Siis miksi ihmeessä joku haluaa vaihtaa nimensä Laurasta Candiellaksi? Joo, onhan tuo erilainen, mutta ei millään tavalla parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi