Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Siis eikös BB-Jenna mennyt naimisiinkin sen Danin kanssa? Ja erosi.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös BB-Jenna mennyt naimisiinkin sen Danin kanssa? Ja erosi.
Joo, 2kk taisivat olla naimisissa kunnes ero tuli : D
Tästä taitaa tulla tosi kiusallinen /cringe kausi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä taitaa tulla tosi kiusallinen /cringe kausi.
Toivottavasti tämän vuoden bileet olis jännempiä kuin viime vuoden. Treffeiltä on turha odottaa muuta kuin myötähäpeällisiä keskusteluja ja "puhuttiin syvällisiä" -analyysejä.
Pauliina voisi kyllä vietellä mua...
Toivottavasti Harri Moisio on taas kommentoimassa extrassa. Hauskempaa kuin varsinainen ohjelma.
Kuka sinkkumiehistä oli teidän mielestä tasokkain? Se Siperian komistus vaikutti ainoalta kiinnostavalta...
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden hoitajien käsissä on vanhuksemme ja lapsemme.
Itse kyllä vakaasti uskon että se mitä vapaa-ajalla tekee ei vaikuta siihen että onko työntekijänä hyvä, empaattinen ja pätevä. Tossa tietysti täytyy miettiä sitä että jos asiakkaat sattuu näkemään telkkarissa perseilyä niin kyllä se ammattilaisen asema voi pikkusen olla kyseenalaistettuna mikä on ihan täysin ymmärrettävää. Mulla ei tulis mieleenkään näin sote-alalla lähteä tekemään sellaista mitä mahdollisesti mun tulevat ja nykyiset työkaverit/asiakkaat/työnantajat näkee koska se voi kostautua. Sen takia oon aina ihmetellyt näitä tyyppejä että mikä saa ihmisen lähtemään tohon touhuun mukaan mutta onhan se nyt kiehtovaa kotisohvalta katsoa. Tulee hyvä mieli ku muut perseilee enkä minä :D
Onko toi Salla ollut jossain ohjelmassa? Näyttää niin tutulta.
Mielestäni miehet oli kuin yhdestä puusta kun taas naisissa oli erojakin. Candiella herätti miesten mielenkiinnon heti. Eikä vähiten poseerauksensa takia..
Miehet ei kyllä vakuuttaneet yhtään.
Iltalehden sivuilta:
26-vuotias Joonas osallistuu Temppareihin toista kertaa. Joonas muistetaan kolmoskaudelta Pauliinan puolisona ja erityisesti lausunnostaan “vähän panin”.Nykyään Bangkokissa asuva myyntimies on ollut sinkkuna puolisen vuotta ja sinkkuelämä on ollut sellaista “mitä nyt Bangkokissa voi kuvitella viettävänsä”.
Kukapa nyt ei tällaisen esittelypuheen jälkeen lankeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden sivuilta:
26-vuotias Joonas osallistuu Temppareihin toista kertaa. Joonas muistetaan kolmoskaudelta Pauliinan puolisona ja erityisesti lausunnostaan “vähän panin”.Nykyään Bangkokissa asuva myyntimies on ollut sinkkuna puolisen vuotta ja sinkkuelämä on ollut sellaista “mitä nyt Bangkokissa voi kuvitella viettävänsä”.
Kukapa nyt ei tällaisen esittelypuheen jälkeen lankeaisi.
Jos joku tulisi minulle selittämään, että on ollut Bangkokissa ja sinkkuelämä siellä on ollut sellaista mitä Bangkokissa voi kuvitellakin olevan, niin vaginani varmaan umpeutuisi.
Kuka oikeasti esittelee itsensä noin että "kyllä on tullut muuten Thaikuissa hässittyä!" :D
"Oon vegaani eli en syö lihaa, mut teidän kohdalla voin tehdä poikkeuksen" + "yolo best".
Vähän nousee myötähäpeä tämän tapauksen kohdalla pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinkkumiehistä oli teidän mielestä tasokkain? Se Siperian komistus vaikutti ainoalta kiinnostavalta...
Ehdottomasti Samuli, 26, Helsinki vaikuttaa parhaimmalta sinkulta. Jos on kohtelias ja toiset huomioonottava, niin voi tehdä vaikutuksen. Tanssia opettamalla pääsee läheiseen kontaktiin :)
Apua. Puuma ilmoittautuu, mä oon tuonu yhden noista jannuista joskus kotiini :DD
Vierailija kirjoitti:
Apua. Puuma ilmoittautuu, mä oon tuonu yhden noista jannuista joskus kotiini :DD
*baarista siis
Onkohan 27-vuotiaan Andersin kuva vain todella epäonnistunut vai onko Anders enemmänkin 40-vuotias? Omaan silmään näyttää ikäiseltäni ja olen nelikymppinen. En sano tätä pahalla, ihmiset ikääntyvät eri tavoin ja on ihan mahdollista, että Anders on vain hieman epäonninen siinä suhteessa.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1844602815649441&id=6343296…
"Yolo best"
Ai luoja :DDDD