Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
21/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös BB-Jenna mennyt naimisiinkin sen Danin kanssa? Ja erosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös BB-Jenna mennyt naimisiinkin sen Danin kanssa? Ja erosi. 

Joo, 2kk taisivat olla naimisissa kunnes ero tuli : D

Vierailija
24/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taitaa tulla tosi kiusallinen /cringe kausi.

Vierailija
25/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä taitaa tulla tosi kiusallinen /cringe kausi.

Toivottavasti tämän vuoden bileet olis jännempiä kuin viime vuoden. Treffeiltä on turha odottaa muuta kuin myötähäpeällisiä keskusteluja ja "puhuttiin syvällisiä" -analyysejä.

Vierailija
26/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina voisi kyllä vietellä mua...

Vierailija
27/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Harri Moisio on taas kommentoimassa extrassa. Hauskempaa kuin varsinainen ohjelma.

Vierailija
28/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinkkumiehistä oli teidän mielestä tasokkain? Se Siperian komistus vaikutti ainoalta kiinnostavalta...

Vierailija
29/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näiden hoitajien käsissä on vanhuksemme ja lapsemme.

Itse kyllä vakaasti uskon että se mitä vapaa-ajalla tekee ei vaikuta siihen että onko työntekijänä hyvä, empaattinen ja pätevä. Tossa tietysti täytyy miettiä sitä että jos asiakkaat sattuu näkemään telkkarissa perseilyä niin kyllä se ammattilaisen asema voi pikkusen olla kyseenalaistettuna mikä on ihan täysin ymmärrettävää. Mulla ei tulis mieleenkään näin sote-alalla lähteä tekemään sellaista mitä mahdollisesti mun tulevat ja nykyiset työkaverit/asiakkaat/työnantajat näkee koska se voi kostautua. Sen takia oon aina ihmetellyt näitä tyyppejä että mikä saa ihmisen lähtemään tohon touhuun mukaan mutta onhan se nyt kiehtovaa kotisohvalta katsoa. Tulee hyvä mieli ku muut perseilee enkä minä :D 

Vierailija
30/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Salla ollut jossain ohjelmassa? Näyttää niin tutulta.

Vierailija
31/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehet oli kuin yhdestä puusta kun taas naisissa oli erojakin. Candiella herätti miesten mielenkiinnon heti. Eikä vähiten poseerauksensa takia..

Vierailija
32/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kyllä vakuuttaneet yhtään.

Vierailija
33/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden sivuilta:

26-vuotias Joonas osallistuu Temppareihin toista kertaa. Joonas muistetaan kolmoskaudelta Pauliinan puolisona ja erityisesti lausunnostaan “vähän panin”.Nykyään Bangkokissa asuva myyntimies on ollut sinkkuna puolisen vuotta ja sinkkuelämä on ollut sellaista “mitä nyt Bangkokissa voi kuvitella viettävänsä”.

Kukapa nyt ei tällaisen esittelypuheen jälkeen lankeaisi.

Vierailija
34/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden sivuilta:

26-vuotias Joonas osallistuu Temppareihin toista kertaa. Joonas muistetaan kolmoskaudelta Pauliinan puolisona ja erityisesti lausunnostaan “vähän panin”.Nykyään Bangkokissa asuva myyntimies on ollut sinkkuna puolisen vuotta ja sinkkuelämä on ollut sellaista “mitä nyt Bangkokissa voi kuvitella viettävänsä”.

Kukapa nyt ei tällaisen esittelypuheen jälkeen lankeaisi.

Jos joku tulisi minulle selittämään, että on ollut Bangkokissa ja sinkkuelämä siellä on ollut sellaista mitä Bangkokissa voi kuvitellakin olevan, niin vaginani varmaan umpeutuisi.

Kuka oikeasti esittelee itsensä noin että "kyllä on tullut muuten Thaikuissa hässittyä!" :D

Vierailija
35/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon vegaani eli en syö lihaa, mut teidän kohdalla voin tehdä poikkeuksen" + "yolo best".

Vähän nousee myötähäpeä tämän tapauksen kohdalla pintaan.

Vierailija
36/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen arvioi sinkkuja :D

Vierailija
37/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinkkumiehistä oli teidän mielestä tasokkain? Se Siperian komistus vaikutti ainoalta kiinnostavalta...

Ehdottomasti Samuli, 26, Helsinki vaikuttaa parhaimmalta sinkulta. Jos on kohtelias ja toiset huomioonottava, niin voi tehdä vaikutuksen. Tanssia opettamalla pääsee läheiseen kontaktiin :)

Vierailija
38/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Puuma ilmoittautuu, mä oon tuonu yhden noista jannuista joskus kotiini :DD

Vierailija
39/6337 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Puuma ilmoittautuu, mä oon tuonu yhden noista jannuista joskus kotiini :DD

*baarista siis

Vierailija
40/6337 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan 27-vuotiaan Andersin kuva vain todella epäonnistunut vai onko Anders enemmänkin 40-vuotias? Omaan silmään näyttää ikäiseltäni ja olen nelikymppinen. En sano tätä pahalla, ihmiset ikääntyvät eri tavoin ja on ihan mahdollista, että Anders on vain hieman epäonninen siinä suhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan