Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Iiro se mällää Meijun naamalle siis. Itsellä olisi vaikea valinta, tekisinkö saman kalan vai Meijun naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moisio sanoi musta hyvin että spermojen ruikkiminen minne sattuu on ihan normi meininkiä. Ainakin meidän vähän vanhempien keskuudessa.
Ei se kyl noin sanonut, vaan:
Juu, ehdottomasti joku raja. Siis sanotaanko nyt näin että,
näin niinkuin sukupolvea vanhempana ihmisenä en koe tavattomana että nainen antaa tulla
joka paikkaan mut ei sitä nyt telkkarissa tarvii sanoo.
Ei ole tavatonta-> tavallista ->normaalia. Mistä olit siis tuon kommentoijan kanssa eri mieltä?
Jälkimmäinen oli oikea sanatarkka kommentti.
Aivan! Moisiohan ei sanout että spermojen ruikkiminen sinne tänne on normimeininkiä ainakin vähän vanhempien keskuudessa vaan ettei se hänen kokemuksensa perusteella ole niin ennenkuulumatonta tai epätavallista että sitä pitäisi alkaa teeveessä mainostaa. Ja oikeassa oli, vain eka kertaa niin saanut tehdä rehvastelee sillä julkisesti ja luulee tehneensä jonkun ennätyksen.
En nyt ihan vieläkään ymmärrä, mitä eroa on
"On ihan normaalia eikä sitä siksi tarvitse mainostaa"
"Ei ole tavatonta eikä sitä siksi tarvitse mainostaa"
Ensimmäisellä sanojalla jäi vain tuo loppu pois, mutta ei se silti tarkoita sitä, etteikö Moisio olisi sitä alkua sanonut.
Siteerasit väärin Moision kommenttia ja olet nyt tuohtunut, kun joku korjasi sen?
Elä jo eteenpäin, parempaa päivän jatkoa.
Miksi TT:tä dissaillaan nyt niin voimakkaasti? Mimmi on mun mielestä ihan normi parikymppinen, jolla on kova ääni ja haluaa olla sosiaalinen, ei edusta hihittelevää pissismeininkiä vaan selkeästi tavoitteellinen, mutta vielä vähän hukassa. Niinkuin kaikki parikymppiset. Mistä sen tietää kuinka kusessa on ollut Atsoon oikeasti? Eihän Fannikaan ole oikeasti kusessa Juhoon? Eikö se ole noiden sinkkujen duuni tuolla?
Runkuttelu humalassa on vähän kyseenalaista joo ja itsekin mietin asetelmaa toisinpäin, mutta tohdin myös väittää, että tuotanto olis puuttunut peliin, jos hommassa olisi ollut meneillään jotain ei-ookoota. Jos Juho ei kieltäydy varattuna ukkona TTn runkuttelusta, niin ehkä se kertoo vähän Juhostakin... epävarma taitaa olla hänkin, että kivaa jos joku koskee kikkiin kun ei hetkeen ole saanut. Ja Fanni oli kieltäytynyt siinä kohtaa jo kahdesti.
Todellakin ensi kaudelle vanhempia ja kauemmin yhdessä olleita pareja ja vähemmän tyrkkyjä sinkkuja... missä on kaikki älyllisyys tästä? Keskustelut liittyy kumppanin haukkumiseen tai hölömöilyyn, miks ootte yhessä, jos se kumppani on kaikin puolin perseestä? Ja sekin että puhutaan Samin grillissä ihan muuta kuin treffeillä tai kännissä kertoo vaan pelosta omaa julkisuuskuvaa tms kohtaan, ettei nyt ihan maskia menetettäis, että ”kyllä mä ihan oikeesti sitä rakastan.” VMP! Vaikka pari olis selviytynytkin saarelta, niin viimeistään tässä vaiheessa kun sarjaa katsotaan käskisin puolison suksia muualle moisen dorkailun seurauksena.
Atso. Ei 18-vuotiaan nimi voi olla Atso! Mun edesmennyt isosisä oli Atso.
SPOILER SPOILER SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Spoiler alert..
.
Kuka panee + jaksosta seuraavassa jaksossa? Jotain että ”sun muna on mun sisällä ja sanot silti että oot varattu” tms...
.
.
.
.
End of spoiler
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moisio sanoi musta hyvin että spermojen ruikkiminen minne sattuu on ihan normi meininkiä. Ainakin meidän vähän vanhempien keskuudessa.
Ei se kyl noin sanonut, vaan:
Juu, ehdottomasti joku raja. Siis sanotaanko nyt näin että,
näin niinkuin sukupolvea vanhempana ihmisenä en koe tavattomana että nainen antaa tulla
joka paikkaan mut ei sitä nyt telkkarissa tarvii sanoo.
Ei ole tavatonta-> tavallista ->normaalia. Mistä olit siis tuon kommentoijan kanssa eri mieltä?
Jälkimmäinen oli oikea sanatarkka kommentti.
Aivan! Moisiohan ei sanout että spermojen ruikkiminen sinne tänne on normimeininkiä ainakin vähän vanhempien keskuudessa vaan ettei se hänen kokemuksensa perusteella ole niin ennenkuulumatonta tai epätavallista että sitä pitäisi alkaa teeveessä mainostaa. Ja oikeassa oli, vain eka kertaa niin saanut tehdä rehvastelee sillä julkisesti ja luulee tehneensä jonkun ennätyksen.
En nyt ihan vieläkään ymmärrä, mitä eroa on
"On ihan normaalia eikä sitä siksi tarvitse mainostaa"
"Ei ole tavatonta eikä sitä siksi tarvitse mainostaa"
Ensimmäisellä sanojalla jäi vain tuo loppu pois, mutta ei se silti tarkoita sitä, etteikö Moisio olisi sitä alkua sanonut.
Siteerasit väärin Moision kommenttia ja olet nyt tuohtunut, kun joku korjasi sen?
Elä jo eteenpäin, parempaa päivän jatkoa.
1) Minä en ole se, joka kirjoitti ensimmäisen viestin.
2) Saman asian ilmaiseminen eri sanamuodoilla ei tee siitä väärää.
3) Sinähän tässä nyt tuohduit kun lähdit tuollaiselle kettuilulinjalle
Onko ensi viikon iltanuotiolla mitään uutta tilanteisiin? Juuso-show, Iiron selittelyt, Juhon muka morkkikset ja Atson helpotus, ettei vieläkään tilanne ole edennyt?
Vierailija kirjoitti:
SPOILER SPOILER SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Spoiler alert..
.
Kuka panee + jaksosta seuraavassa jaksossa? Jotain että ”sun muna on mun sisällä ja sanot silti että oot varattu” tms...
.
.
..
End of spoiler
Fanni ja Juho
Minua ottaa päähän, miksi iltanuotion jälkeen pitää olla aina tuo näytelmä, kun varatut kertovat videoista sinkuille. Miksei kukaan tosauttanut esimerkiksi Juusolle päin naamaa, että kyllä Vilma on vankilassa, jos tolpan taakse astuminen saa sinut raivon partaalle? Tai Iirolle, että muistatkos mitä sanoit eilen kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi TT:tä dissaillaan nyt niin voimakkaasti? Mimmi on mun mielestä ihan normi parikymppinen, jolla on kova ääni ja haluaa olla sosiaalinen, ei edusta hihittelevää pissismeininkiä vaan selkeästi tavoitteellinen, mutta vielä vähän hukassa. Niinkuin kaikki parikymppiset. Mistä sen tietää kuinka kusessa on ollut Atsoon oikeasti? Eihän Fannikaan ole oikeasti kusessa Juhoon? Eikö se ole noiden sinkkujen duuni tuolla?
Runkuttelu humalassa on vähän kyseenalaista joo ja itsekin mietin asetelmaa toisinpäin, mutta tohdin myös väittää, että tuotanto olis puuttunut peliin, jos hommassa olisi ollut meneillään jotain ei-ookoota. Jos Juho ei kieltäydy varattuna ukkona TTn runkuttelusta, niin ehkä se kertoo vähän Juhostakin... epävarma taitaa olla hänkin, että kivaa jos joku koskee kikkiin kun ei hetkeen ole saanut. Ja Fanni oli kieltäytynyt siinä kohtaa jo kahdesti.
Todellakin ensi kaudelle vanhempia ja kauemmin yhdessä olleita pareja ja vähemmän tyrkkyjä sinkkuja... missä on kaikki älyllisyys tästä? Keskustelut liittyy kumppanin haukkumiseen tai hölömöilyyn, miks ootte yhessä, jos se kumppani on kaikin puolin perseestä? Ja sekin että puhutaan Samin grillissä ihan muuta kuin treffeillä tai kännissä kertoo vaan pelosta omaa julkisuuskuvaa tms kohtaan, ettei nyt ihan maskia menetettäis, että ”kyllä mä ihan oikeesti sitä rakastan.” VMP! Vaikka pari olis selviytynytkin saarelta, niin viimeistään tässä vaiheessa kun sarjaa katsotaan käskisin puolison suksia muualle moisen dorkailun seurauksena.
On se musta vähän nolo typpi. Selkeästi otti tavoitteekseen että tällä kaudella ohjelmassa harrastetaan ryhmäseksiä, kun suunnitteli tekevänsä sen Atson, Juhon ja Fannin kanssa. Atsoa kun ei sänkyynsä saanut, niin kelpasi kaverin säätökumppanikin, kunhan jotain vaan pääsi hoitelemaan.
Joku sinkkutytöistähän sanoi eilisessä jaksossa, että Fanni on ihastunut Juhoon. Valehteleeko Fanni siis kameroille vai kavereilleen? Jos on valehdellut kavereilleen ihastumisesta, niin ehkä TT tarkoitti sitten tätä sanoessaan extrassa, että ihan jokaiseen ei voi luottaa?
Paljonkohan sinkut saa bonusrahaa tuotantoyhtiöltä että saavat varatun seksiin? Varmaan siitä seksistä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla ääniyliherkkyys vai miksi mun tekee mieli hakata päätä seinään aina kun Janina puhuu?
Mulla kuristaa kurkkua ja ylävatsa oireilee.
Oksettavaa kähinää ja rääkymistä.
Ai Janinako kähisee? Se tummatukkainen, jonka kanssa Iiro koko ajan halailee? Vai sekoitatteko Jennaan, joka juontaa tuolla kaikenmaailman iltamia?
Minä (alkuperäinen kirjoittaja) ainakin tarkoitin Janinaa ja hänen epämielllyttävää kurkkuääntään. En tiedä luuliko seuraava sitten minun tarkoittavan Jennaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan sinkut saa bonusrahaa tuotantoyhtiöltä että saavat varatun seksiin? Varmaan siitä seksistä maksetaan.
Sinkuille ei makseta senttiäkään, edelleenkään.
No on tuo Fannikin erikoinen tapaus. Aluksi vaikutti herttaiselta, mutta eilisessä jaksossa oli tosi tympeä ja ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Juho on käyttäytynyt typerästi, nii must se runkkusessio, ja eritoten sen katselu olis saanut jäädä sinkkunaisilta välistä, tuli paha mieli Juhon puolesta, vaikka on jöbistä kohdellut huonosti, mut se ei liity mitenkään siihen et nyt meni yli
Mun mielestä koko toiminta oli aika kyseenalaista, niinkuin joku jo sanoikin, tia-terttulin kommenteista ei ainakaan välitynyt sellainen kuva että Juho olisi varsinaisesti suostunut, joskaan ei ehkä kieltäytynytkään. Kyllähän naisiin kohdistuvasta seksuaalista väkivallasta puhuttaessakin puhutaan paljon nimenomaan suostumuksen puutteesta, ja minusta tämä kyllä liippaa jo aika läheltä ja mulle ainakin tuli tosi paha olo Juhon puolesta. Puhumattakaan siitä miten kyseenalaista tuota on näyttää telkkarissa viihteenä.
En myöskään usko, että Juho olisi tuohon todellakaan suostunut, jos vain olisi jossain määrin kyennyt kieltäytymään, niin typerältä kuin kuulostaakin tuo, että ei kyennyt. Ei ollut mukana, mutta ei kieltänytkään. Kyseenalainen tilanne siis. Fannin kanssahan Juho olisi varmasti ollut mukana toiminnassa. TT:ltä kyllä aivan massiivinen ja hävettävä moka, tyyppi joka ei ole susta yhtään kiinnostunut, mutta väliäkös tuolla...
Okei. Et usko, sinusta tuntuu, tuli vaikutelma, kyseenalaista. Ja näiden perusteella tt:stä pitäisi tehdä rikosilmoitus?
En ymmärrä, mitä lätiset. En ole esittänyt minkään rikosilmoituksen tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Juho on käyttäytynyt typerästi, nii must se runkkusessio, ja eritoten sen katselu olis saanut jäädä sinkkunaisilta välistä, tuli paha mieli Juhon puolesta, vaikka on jöbistä kohdellut huonosti, mut se ei liity mitenkään siihen et nyt meni yli
Mun mielestä koko toiminta oli aika kyseenalaista, niinkuin joku jo sanoikin, tia-terttulin kommenteista ei ainakaan välitynyt sellainen kuva että Juho olisi varsinaisesti suostunut, joskaan ei ehkä kieltäytynytkään. Kyllähän naisiin kohdistuvasta seksuaalista väkivallasta puhuttaessakin puhutaan paljon nimenomaan suostumuksen puutteesta, ja minusta tämä kyllä liippaa jo aika läheltä ja mulle ainakin tuli tosi paha olo Juhon puolesta. Puhumattakaan siitä miten kyseenalaista tuota on näyttää telkkarissa viihteenä.
En myöskään usko, että Juho olisi tuohon todellakaan suostunut, jos vain olisi jossain määrin kyennyt kieltäytymään, niin typerältä kuin kuulostaakin tuo, että ei kyennyt. Ei ollut mukana, mutta ei kieltänytkään. Kyseenalainen tilanne siis. Fannin kanssahan Juho olisi varmasti ollut mukana toiminnassa. TT:ltä kyllä aivan massiivinen ja hävettävä moka, tyyppi joka ei ole susta yhtään kiinnostunut, mutta väliäkös tuolla...
Okei. Et usko, sinusta tuntuu, tuli vaikutelma, kyseenalaista. Ja näiden perusteella tt:stä pitäisi tehdä rikosilmoitus?
En ymmärrä, mitä lätiset. En ole esittänyt minkään rikosilmoituksen tekemistä.
Seksuaalisesta väkivallasta tuolla ainakin puhuttiin ja on myös verrattu bb:n tapaukseen. Nämä molemmat ovat poliisiasioita. Nolo käytös on eri asia kuin rikos. Jos et vihjaa, että kyseessä olisi rikos, ei ehkä kannata puhua seksuaalisesta väkivallasta, suostumuksen puutteesta jne. Aika vakavista syytteistä kuitenkin kysymys, vaikka et suoraan rikosilmoituksen tekemisestä puhukaan.
En saa päästäni pois kuvaa Iiroa ruikkimassa pitkin Meijun naamaa... Meijulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot, miettikää Iiroa siinä päällä ähertämässä...
Vierailija kirjoitti:
Minä dissaan ihan sen perusteella, että en paljon nolompaa tiedä kuin sen, että kun ei onnistu muuten saamaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan fyysistä yhteyttä, niin päätyy sitten runkuttelemaan ensimmäistä, joka ei humalatilastaan/typeryydestään johtuen viitsi sinua kieltääkään ja joka ei ole sinusta kiinnostunut millään tasolla. En puutu millään tasolla tähän suostumusaspektiin, vaan totean, että tuo on jo itsessään aika erikoista ja itseään alentavaa touhua.
Sanomattakin on selvää, että Juho myös on aikamoinen typerys, mutta sehän tuli jo heti alussa ilmi.