Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää TT:n meno on kyllä aika erikoista, meinasko saada atson oikeesti tolla menolla! Mulle tulee mieleen tosta toiminnasta omakohtainen kokemus kun yks tyttö oli kans musta kiinnostunu ja kauan jakso osoittaa kiinnostusta, oli mukava ja ihan ok kaikinpuolin, en vaan heti ollut valmis menemään pitkälle, vaan halusin aloittaa rauhassa. No muutaman viikon päästä sama tyttö kävi soittamassa mun kaverin nahkahuilua, niin kyl kiinnostus lopahti aika nopeasti, eikä sen jälkeen tarvinut ajatella että edes koskaan suhde syntyisi. Mut näin nopeesti nuorella iällä ne mielialat vaihtelee, tänään halutaan tätä ja huomenna tota..
Ekstrassa sanoi, että toimi yllytettynä ja että heitä oli kolme mimmiä siinä. Vain TT leimataan.
Ketähän nää muut mimmit sit on? Ei sitä kertonut? Ja tarkoittiko siis et toimi yllytettynä Atson iskemisen suhteen vai tuon Juhon käsityön?
Käsityön suhteen. Oli aika vähäpuheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä noi kaksi tossa lopussa oli:
"Sulla on penis mun sisällä ja sä vaa oot että joo, mä oon parisuhteessa"
Eikö tuo ollu Fannin ääni?
Kuulosti kieltämättä Fannilta, mutta onko Juho mielestään enää parisuhteessa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna oottanu Jannen tapaamista mutta pani kumminkin Eelistä vielä. 😂
No sattuuhan sitä, että vähän panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää TT:n meno on kyllä aika erikoista, meinasko saada atson oikeesti tolla menolla! Mulle tulee mieleen tosta toiminnasta omakohtainen kokemus kun yks tyttö oli kans musta kiinnostunu ja kauan jakso osoittaa kiinnostusta, oli mukava ja ihan ok kaikinpuolin, en vaan heti ollut valmis menemään pitkälle, vaan halusin aloittaa rauhassa. No muutaman viikon päästä sama tyttö kävi soittamassa mun kaverin nahkahuilua, niin kyl kiinnostus lopahti aika nopeasti, eikä sen jälkeen tarvinut ajatella että edes koskaan suhde syntyisi. Mut näin nopeesti nuorella iällä ne mielialat vaihtelee, tänään halutaan tätä ja huomenna tota..
Ekstrassa sanoi, että toimi yllytettynä ja että heitä oli kolme mimmiä siinä. Vain TT leimataan.
No TT:hän se itsekin rehvasteli tapahtuman jälkeisenä aamuna siitä, mitä oli mennyt tekemään ja antoi olettaa, että kukaan muu paikalla olija ei edes koskenut.
Jos sua yllytetään hyppäämään kännissä rattiin ja teet sen, niin syytätkö teostasi niitä kyydissä olijoita?
Vierailija kirjoitti:
Noista sinkkumiehistä näkee ihan selvästi, ettei kukaan ole kiinnostunut Vilmasta edes kaverina. Siis oikeasti yhtäkään niistä ei kiinnosta Vilma millään tasolla, nehän juttelee Vilman kanssa vaan kohteliaisuudesta.
Eikös just eilisessä tv-jaksossa Vilma touhottanut kuinka Anders oli kehunut Vilma että on niin fiksu nainen, vaikka eka luuli bimboksi. (Anders kirkkain silmin ja käsi sydämellä).
Juupati juu.
Toivottavasti yksikään noista ei oo tulevassa BB
Osaisiko kukaan tehdä lyhyttä kuvausta siitä, millainen nuori nainen Vilma oikein oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna oottanu Jannen tapaamista mutta pani kumminkin Eelistä vielä. 😂
Tähän juuri viittasinkin
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksikään noista ei oo tulevassa BB
Aivan varmana on.
Voisiko joku heittää Juuson hatun vaikka tolpan taakse?
Kun Juho vakuuttelee Fannille olevansa tästä oikeasti kiinnostunut, niin tekisi mieli huutaa sille että Se Ei Ole Susta! Hitto, sössii suhteensa ja toinen vaan leikkii. Eikä ole eka varattu tyyppi, joka ei tajua kysyä että oletko oikeasti musta kiinnostunut. Nehän on tuolla näyttelemässä kiinnostusta, ja saa siitä ilmeisesti jotain palkkaakin, mutta mikroilmeistä ja kehonkielestä voisi päätellä totuuden, jos tyyppi valehtelisi vain päin naamaa. Käy kyllä Juhoa sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan tehdä lyhyttä kuvausta siitä, millainen nuori nainen Vilma oikein oikeasti on?
Vilma on herttainen ja hyväntahtoinen nuori nainen, jolla on heikko itsetunto.
Juuso on käyttänyt Vilman ihastusta hyväkseen ja koettanut muokata tätä monella lailla
enemmän mieleisekseen ja se on entisestään hämmentänyt kiltin ja miellyttämishaluisen
Vilman ajatusmaailmaa. Hakee hyväksyntää ja huomiota kaikilta lähes maanisesti eikä
oikeasti tarvitsisi kuin sen yhden kunnollisen rehdin miehen, joka hyväksyisi hänet sellaisena
kuin on haluamatta muuttaa, määräillä tai manipuloida millään lailla minkään vertaa.
Vilma kulta, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja opettele rakastamaan itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Kun Juho vakuuttelee Fannille olevansa tästä oikeasti kiinnostunut, niin tekisi mieli huutaa sille että Se Ei Ole Susta! Hitto, sössii suhteensa ja toinen vaan leikkii. Eikä ole eka varattu tyyppi, joka ei tajua kysyä että oletko oikeasti musta kiinnostunut. Nehän on tuolla näyttelemässä kiinnostusta, ja saa siitä ilmeisesti jotain palkkaakin, mutta mikroilmeistä ja kehonkielestä voisi päätellä totuuden, jos tyyppi valehtelisi vain päin naamaa. Käy kyllä Juhoa sääliksi.
Ei saa palkkaa
Kyllä mua nolottais jos mut tunnettais siitä että olen soitellut säkkipilliä telkkarissa, ei taida vielä tuossa iässä kiinnostaa, mutta varmasti jossain iässä totuus iskee vasten kasvoja. Jos haluaa julkisuutta, niin tee oikeesti jotain mistä voit olla koko elämäsi ylpeä, ja että vanhempiesi ei tarvitse hävetä. Tai jos et osaa mitään, niin unohda julkisuus ja keskity omaan elämääsi. Minäkin haluaisin olla huippu urheilija, mutta rahkeet ja taidot ei riittäneet olla pro, niin sillon ollaan amatöörejä.
Jos joku mies olisi ”runkuttanut” humalaista naista, niin olisi poliisiasia. Se on fakta.
Ja ylipäätään miksi tälläistä tyhmää ja huonoa esimerkkiä antavaa p*askaohjelmaa tehdään ja esitetään?
Ajattelisivat millaista mallia lapset ja esiteinit tästä saa? Suurin haave tulla TIS-julkkikseksi. Johan tuossa seksuaalisuus häiriintyy.
Yksikseenkö se Iiro höpisi siitä Pauliinasta siellä makkarissa? Vai oliko siellä muka joku toinen? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies olisi ”runkuttanut” humalaista naista, niin olisi poliisiasia. Se on fakta.
Älä viitsi.
Noiden vanhemmat on varmaan tosi ylpeitä jälkikasvustaan.