Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
2941/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän Parempi Ihminen kirjoitti:

Joku 13 ketjua viestiä siitä, että teidän Ruutu+ ei toimi. Mitä uskoitte saavuttavanne näillä viesteillä? Luulitteko olevanne ainoita? Katsoitteko yhtäkään aiempaa viestiä?

Tässä pari syytä:

A) Tämä on keskustelupalsta, joten samoja viestejä voi tulla. Who cares. Ongelmasta saa avautua ja keskustella

B) Tiedottakseen, ettei toimi muillakaan

C) Tiedottakseen ettei toimi vieläkään - jottei kaikkien tarvii olla koko ajan päivittämässä ruutua

Ei kannata ottaa niin vakavasti.

HAISTA SINÄ PITKÄ JA VETINEN PASSKA!!! AHAHAHHHAHA

Juusomainen flippaus.

Vierailija
2942/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Tt tarkoitti extrassa sillä, että ei halua tuosta toksisuudesta sen enempää puhua ja on huomannut jälkikäteen, ettei ihan keneen tahansa kannata luottaa? Draamaa tyttöjen välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Tt tarkoitti extrassa sillä, että ei halua tuosta toksisuudesta sen enempää puhua ja on huomannut jälkikäteen, ettei ihan keneen tahansa kannata luottaa? Draamaa tyttöjen välillä?

Mulle tuli heti mieleen, että puhui Fannista. Koska Fanni taisi olla TT:n huonekaveri ja Fannin muun käyttäytymisen perusteella (esimerkiksi Juhoa kohtaan) voin hyvin uskoa kaksinaamaiseksi henkilöksi.

Vierailija
2944/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan Atsoa lähtee seuraavaksi vikittelemään, kun TT ei ole enää pelissä mukana.

Eiköhän Atso ole jo aika lailla rauhoitettu tyttöjen osalta? Aikaa on jo kulunut niin.

Toki vielä voi sattua vahinkoja. Ehkä vielä joku tyttö  voisi kääntää juhlissa vierekkäin istumisen pusutteluksi, jos Atso olisi sekaisin, humalassa, syystä tai toisesta tosi huonolla mielin ja kaipaisi läheisyyttä, mutta kun ei hän osoita kovin suurta mielenkiintoa keneenkään. Hän on sellainen kohtelias kaverimies verrattuna Iiroon, joka tuntee heti yhteyttä ja Juusoon, jonka linja on että eristäydyn kuplaani ettei vaan sattus mitään. Nyyh, mä olen niiin parisuhteessa, nyyyh, mä niiiiin rakastan Vilmaa, nyyyh, mä niiiiin kunnioitan suhteemme rajoja.

Vierailija
2945/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan Atsoa lähtee seuraavaksi vikittelemään, kun TT ei ole enää pelissä mukana.

Eiköhän Atso ole jo aika lailla rauhoitettu tyttöjen osalta? Aikaa on jo kulunut niin.

Toki vielä voi sattua vahinkoja. Ehkä vielä joku tyttö  voisi kääntää juhlissa vierekkäin istumisen pusutteluksi, jos Atso olisi sekaisin, humalassa, syystä tai toisesta tosi huonolla mielin ja kaipaisi läheisyyttä, mutta kun ei hän osoita kovin suurta mielenkiintoa keneenkään. Hän on sellainen kohtelias kaverimies verrattuna Iiroon, joka tuntee heti yhteyttä ja Juusoon, jonka linja on että eristäydyn kuplaani ettei vaan sattus mitään. Nyyh, mä olen niiin parisuhteessa, nyyyh, mä niiiiin rakastan Vilmaa, nyyyh, mä niiiiin kunnioitan suhteemme rajoja.

Ai niin ja vielä Juhis, emmätiiä ei ttu kiinnosta, Atso on reilu kaveri ja jos joku sitä pussaa niin ei se ttu mulle kuulu.

Vierailija
2946/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT

Iiro on ällö! Miksi tuo nuori likka roikkuu tässä 🤮 Tai Pauliina?! "vittuku se istuu munan päälle jumalauta" (?) ja pieru vielä loppuun :)

Atso on ihana.

Vilma kännissä ja Juuso, noh, öh. Juuso. Vähemmän ruutuaikaa hänelle kitoos.

Vierailija
2947/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoihin sattuu joka kerta kun juuso alkaa selittää mistä tahansa aiheesta

Vierailija
2948/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+:

Olipas viihdyttävät jaksot. Juuso kohkaa, miten hän on niin analyyttinen. Iltanuotion kuvaajan zoomaukset silmät kiinni olevaan Juuso Lamaan (taisi olla Juhon videonkatsomisen aikana). Sinkkunaiset peesaa Juuson tarkkanäköisiä pohdintoja, kun ei voi oikein vastaankaan sanoa et "turpa kii ny". Atso facepalmas kanssa jossain kohtaa, ihan timanttia :D Onneksi Kuronen sentään kuittailee avoimesti.

Joonaksessa on hyvää se, että uskaltaa ottaa esille Vilman huomionhaun. Muiltakin sinkkumiehiltä on alkanut tulla samansuuntaista palautetta. Pauliina vaikuttaa edelleen aika hajuttomalta keskustelumielessä, minkä takia Iiro varmaankin on taas "löytänyt yhteyden". Tähän tuntuu riittävän se, että jollain on hyvät istumalihakset eikä ala lesoilla päälle samanlaisilla tarinoilla kuin Iiro. Ne makuuhuoneen luonnehdinnat Pauliinasta oli junttimaisia ja kuvottavia. Hieno mies. Kontrasti sanojen ja tekojen välillä on megalomaaninen. En voi sietää sellaisia ihmisiä.

Meijusta pidän, suoraselkäinen ja selkeäsanainen nainen. Toivottavasti löytää kunnollisen miehen vielä <3 Ja Atso on ihana.

Vierailija
2949/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuplussa:

Fanni on yllättävän tarkkanäköinen.

Vierailija
2950/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotain "kunnon" draamaa tyttöjen välillä ja TT sit ollu mukana tässä.

Ja TT ei kuulema tekis mitään toisin kun kysyttiin et miten taktiikka toimi Atson kohtaan.

Vierailija
2951/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sinkkunainen, niin mikä sun taktiikka olisi Juuson kanssa ja miksi?

Ite kokeilisin mennä Juuson reviirille kyselemättä, koska mä nyt satun olemaan tällainen halailijatyyppi enkä tarkoita mitään pahaa pelkällä halauksella, ja hei mä hieron nyt kaikkien hartioita ja päätä kun haluun opetella eri tekniikoita.

Vierailija
2952/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atsoa telkkariin temppareitten jälkeenkin!!

Vierailija
2953/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää TT:n meno on kyllä aika erikoista, meinasko saada atson oikeesti tolla menolla! Mulle tulee mieleen tosta toiminnasta omakohtainen kokemus kun yks tyttö oli kans musta kiinnostunu ja kauan jakso osoittaa kiinnostusta, oli mukava ja ihan ok kaikinpuolin, en vaan heti ollut valmis menemään pitkälle, vaan halusin aloittaa rauhassa. No muutaman viikon päästä sama tyttö kävi soittamassa mun kaverin nahkahuilua, niin kyl kiinnostus lopahti aika nopeasti, eikä sen jälkeen tarvinut ajatella että edes koskaan suhde syntyisi. Mut näin nopeesti nuorella iällä ne mielialat vaihtelee, tänään halutaan tätä ja huomenna tota..

Vierailija
2954/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalaa tuo Iiron käytös, hän ei kyl kunnioita yhtäkään naista, ovat olemassa vain viihdykkeinä ja aina tulee vastaan entistä parempia. Missä lie oppinut tuollaisen käytöksen, uskomatonta jos joku tyttöystävä olisi hyväksunyt. Mahtaa äiti olla tyytyväinen.

Joo, voi helv.

Kammottavaa käytöstä.

Ymmärrän että kumpuaa jostain omista epävarmuuksista ja sielun pienuudesta, ei ole kasvuvuosina saanut oikeanlaista tukea, niin persoonan kehitys jäänyt pahasti jälkeen. Tuossa on paljon kehittämisen varaa.

Mulla tulee mieleen lapsi, joka on kasvanut pumpulissa ylhuolehtivien vanhempien toimesta. Ja pilalle hemmoteltu.

Vierailija
2955/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atsoa telkkariin temppareitten jälkeenkin!!

Samaa mieltä, kunhan opettelee ekaksi puhumaan ilman turhaa niinkuttelua.

Vierailija
2956/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää TT:n meno on kyllä aika erikoista, meinasko saada atson oikeesti tolla menolla! Mulle tulee mieleen tosta toiminnasta omakohtainen kokemus kun yks tyttö oli kans musta kiinnostunu ja kauan jakso osoittaa kiinnostusta, oli mukava ja ihan ok kaikinpuolin, en vaan heti ollut valmis menemään pitkälle, vaan halusin aloittaa rauhassa. No muutaman viikon päästä sama tyttö kävi soittamassa mun kaverin nahkahuilua, niin kyl kiinnostus lopahti aika nopeasti, eikä sen jälkeen tarvinut ajatella että edes koskaan suhde syntyisi. Mut näin nopeesti nuorella iällä ne mielialat vaihtelee, tänään halutaan tätä ja huomenna tota..

Ekstrassa sanoi, että toimi yllytettynä ja että heitä oli kolme mimmiä siinä. Vain TT leimataan.

Vierailija
2957/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen on niin kypsä noihin Juuson selityksiin. :D Edes elämänpelijonnen kanssa sillä ei mennyt hermot näin pahasti.

Vierailija
2958/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekstrassa sanoi, että toimi yllytettynä ja että heitä oli kolme mimmiä siinä. Vain TT leimataan.

No typerinhän TT siinä oli, kun ainoana yllytettynä toimi.

Vierailija
2959/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso ihan hermoromahduksen partaalla aina ennen iltanuotiovideoita.

"Mä mietin että mitä jos Vilma onkin menny tekeen jotain! Näin unta että se oli jonkun miehen kanssa sängyssä, mitä jos se tapahtuu nyt tässä videolla!"

Noista sinkkumiehistä näkee ihan selvästi, ettei kukaan ole kiinnostunut Vilmasta edes kaverina. Siis oikeasti yhtäkään niistä ei kiinnosta Vilma millään tasolla, nehän juttelee Vilman kanssa vaan kohteliaisuudesta. Ja Juuso skitsoilee, että "no mitä jos siellä tapahtuukin jotain".

Ostan ihan oikeasti samanlaisen hatun kuin Juusolla on ja syön sen, jos joku tuolla kiinnostuu Vilmasta. Tai Juusosta.

Vierailija
2960/6337 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketähän nää muut mimmit sit on? Ei sitä kertonut? Ja tarkoittiko siis et toimi yllytettynä Atson iskemisen suhteen vai tuon Juhon käsityön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan